Skocz do zawartości

Honda CB 900 Custom


Rafał.89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od parunastu dni posiadam Hondę CB 900 Custom, potrzebuję wszelkich informacji na temat tego motocykla, próbowałem znaleźć coś w internecie ale nic konkretnego nie znalazłem a dokładnie chodzi mi o eksploatację tego motocykla na co trzeba uważać i czego nie wolno robić w żadnym wypadku, to moje pierwsze 4T więc nie chce nic spie****ić na początku sezonu :icon_rolleyes: Honda niedawno przypłynęła ze stanów i ma już swoje lata rok 1982, nie jest jeszcze zarejestrowana w Polsce i nie wiem jak wygląda sprawa z rejestracją na zabytek,, bardziej będzie się opłacało zarejestrować normalnie czy na zabytek i jaka jest różnica w kosztach?? Mam jeszcze jedno pytanie gdzie mogę kupić jakieś części eksploatacyjne typu filtry czy klocki hamulcowe , a gdzie jakieś części nadwozia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie rejestrował na zabytek - pojazd Twój, ale jednak nie Twój. Za dużo obwarowań.

Części eksploatacyjne w każdym sklepie motocyklowym, z katalogu.

Części nadwozia - allegro, ebaj i różne dziwne miejsca, w których można kupić niezłe perełki. Jeżeli moto z juesej, to pewnie masz dostęp do tamtejszego rynku części używanych - nie zapominaj o kolegach z forum :biggrin: .

Jak dobrze poszukasz na forach, to znajdziesz absolutnie wszystkie potrzebne informacje.

Czego nie robić, żeby nie spie**olić - traktować normalnie, z głową, pilnować terminów wymian itp. Norma.

Generalnie, stara japonia to extra zabawa. Ja uwielbiam.

Powodzenia

 

ucio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli moto z juesej, to pewnie masz dostęp do tamtejszego rynku części używanych - nie zapominaj o kolegach z forum :biggrin: .

 

Jak dobrze poszukasz na forach, to znajdziesz absolutnie wszystkie potrzebne informacje.

 

 

 

ucio

 

No jadę teraz na całe wakacje więc będę mógł przywieźć jakieś drobiazgi (bo nie będę tachał np. baku czy ramy :icon_mrgreen: ), właśnie przeszukałem trochę forów i nic :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://chudzikj.republika.pl/index.htm stronka o starych moto in japan http://chudzikj.republika.pl/CB900.htm konkretnie o twoim i o modelach z tym silnikiem. to tak,nie ciesz sie bo stary motor to wydatki i nie patrz że to japonia,częsci dostaniesz bez problemu lersson klasa i tego podobne(full) tylko sie zakręć. jazda i satysfakcja zajebista,wiem mam a inni sie nie liczą. trafiłeś na żywotny silnik jak każdy z tej serii więc zadbaj a będziesz śmigał. Pozdrawiam... :lalag: Edytowane przez michlasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://chudzikj.republika.pl/index.htm stronka o starych moto in japan http://chudzikj.republika.pl/CB900.htm konkretnie o twoim i o modelach z tym silnikiem. to tak,nie ciesz sie bo stary motor to wydatki i nie patrz że to japonia,częsci dostaniesz bez problemu lersson klasa i tego podobne(full) tylko sie zakręć. jazda i satysfakcja zajebista,wiem mam a inni sie nie liczą. trafiłeś na żywotny silnik jak każdy z tej serii więc zadbaj a będziesz śmigał. Pozdrawiam... :lalag:

 

 

Mojego tam nie ma, fakt pisze CB900 ale na zdjęciu jest CB900F a z resztą nic na tej stronie nie ma prócz zdjęcia i historii firmy, ale i tak dzięki :icon_biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluję niepowtarzalnego motocykla. :)

dla mnie kopalnią wiedzy jest strona www.cb1100f.net to anglojęzyczne forum maniaków serii cb.

masz tam dział Technical Documents i w nim serwisówki i manuale do twojej wersji, nawet jeśli masz "amerykańską" wersję z kardanem.

części kupisz bez problemu w larssonie, czy w klasie. pomijam oczywiście części nadwoziowe, bo z tym to już gorzej. ale nie ma tragegii. zawsze możesz posiłkować się niemieckim ebay-em gdzie ten model ma wielu zwolenników.

i dbaj o niego :) bo to naprawdę niesamowity motocykl, a w polsce niezajeżdzone motocykle cb 900 custom można policzyć na palcach jednej ręki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem pewne dane techniczne może się komuś przydadzą, co prawda nie po polsku ale łatwo się domyślić o co biega :

 

 

Make Model ---->Honda CB 900 C custom

 

Year ----> 1980-1982

 

Engine----> Air cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valve per cylinder.

 

Capacity---->901

 

Bore x Stroke---->64.5 X 69 mm

 

Compression Ratio----> 8.8:1

 

Induction ----> 4x 32mm Keihin carbs

 

Ignition / Starting ----> Inductive electronic

 

Max Power ----> 95 hp @ 9000 rpm

 

Max Torque ---->77 Nm @ 8000 rpm

 

Transmission / Drive ----> 5 Speed / shaft

 

Front Suspension ----> 37mm Air assisted forks, 155mm wheel travel.

 

Rear Suspension ----> Dual air assisted shocks, 97mm wheel travel.

 

Front Brakes ----> 2x 280mm discs 2 piston calipers

 

Rear Brakes ----> Single 297mm disc 2 piston caliper

 

Front Tyre ----> 110/90-19

 

Rear Tyre ----> 130/90-16

 

Dry-Weight ----> 280 kg

 

Fuel Capacity ----> 16 Litres

 

Consumption average ----> 41.2 mp/g

 

Standing ¼ Mile ----> 11.9 sec / 177.8 km/h

 

Top Speed ----> 135 mp/h 217.3 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...