cudak017 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Mam elektroniczną wersję service manual'a KLX 250 musze ustawic zawory poniewaz musialem zmnienic tlok i zrobic szlif . powiedzcie jaka musi byc pozycia walkow rozrzadow gdy tlok jest na samej gorze cylindra itp Prosze o pomoc ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easy Rigchter Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam Nie znam zupełnie tego motocykla ale na zębatkach wałków powinieneś mieć znaki - nacięcia powinny one być skierowane ku sobie kiedy tłok znajduje się w GMP. Jak powiedziałem nie widziałem tego konkretnego rozrządu wiec jeśli się mylę to przepraszam... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 (edytowane) A jak ustawiales rozrzad? Na magnecie bedziesz mial znak T albo inny, mierzysz luz i jak nie pasuja to szlifujesz, mieszasz albo kupujesz plytki i w taki sposob regulujesz. A czemu sie w ogole pytasz o to jesli masz serwisowke? Edytowane 15 Stycznia 2009 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudak017 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 ja nie chcem ustawiac luzow na zaworach. Chcem tylko wiedziec jak maja byc ustawione walki popychaczy zaworow gdy tlok jest na samej gorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 To co masz napisane w temacie? ustawienie zaworow czyli odbebralem to jako regulacja luzow zaworowych, Jesli chodzi o ustawienie rozrzadu to tez masz to w serwisowce, w klxie nie mialem okazji zmieniac rozrzadu to Ci nie powiem. Ale ja wszystko biore z serwisowek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Chce a nie chcem to jest raz :) Dwa, miałem KLR i robiłem wg serwisówki to było cacy lala. Mogę Ci powiedzieć jak to wyglądało ale jak w KLX wydumali inaczej to może Ci tłok strzelić w zawory. No więc tak, gdy patrzysz na koła zębate to są na nich dwie kropki, na lewym kole zębatym powinna być równiutko w poziomie z krawędzią obudowy po lewej stronie koła zębatego, a na prawym kole zębatym odchylona o 3 stopnie do góry i po prawej stronie koła zębatego (3 stopnie to jest przesunięcie o jeden ząbek łańcucha). Przeczytaj to ze trzy razy i na pewno zrozumiesz o co mi chodzi. ALE UPRZEDZAM ! Jeśli w tym modelu jest inaczej niż w KLR to rozwalisz cały silnik ! Robisz na własną odpowiedzialność ! Pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 w klx 650 , kreski na kolach zebatych byly ustawione tak: prawe kolo do kreska rowno do prawej strony plaszczyzny glowicy , lewe kolo kreska po lewej stronie na rowno z lewa czescia plaszczyzny glowicy. Czyli patrzac na glowice wygladalo to tak _ _ TO BYLA 650 - jak ma 250 tego nie wiem. skoro masz manual to poco pytasz ? a jak nie masz pojecia, co od czego to daj komus do zrobienia bo pozegnasz glowice. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudak017 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Na szczescie wiem co do czego ;] A walki rozrzadu mniej wiecej wiem jak byly ustawione prawy popychac wybrzuszenie bylo z prawej strony w poziomie a lewy z lewej strony tez w poziomie ale chcialem sie dowiedziec jak to sie prawidlowo ustawia zeby byc pewnym ze bedzie dobrze ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Na szczescie wiem co do czego ;] A walki rozrzadu mniej wiecej wiem jak byly ustawione prawy popychac wybrzuszenie bylo z prawej strony w poziomie a lewy z lewej strony tez w poziomie ale chcialem sie dowiedziec jak to sie prawidlowo ustawia zeby byc pewnym ze bedzie dobrze ;] To wybrzuszenie to się nazywa Krzywka wałku rozrządu :P I nie ustawiaj tak bo łatwo się pomylić, kropka nabita na koło zębate zawsze będzie dobrze i wyraźnie widoczna i nie będzie czegoś na zasadzie "no to CHYBA już siedzi jak trzeba". Przesuniesz sobie faze rozrządu i będziesz płakał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 a masz tam bezsposrednio z walkow, czy za pomoca dzwigienek sterowanie zaworami ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Wałki bo klx 250-650 ma regulowane zawory za pomoca plytek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudak017 Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 co znaczą te oznaczenia ( in , ex ) na zebatkach od walkow zaworowych ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 IN - ssanie, EX - wydech, zeby nie zamienic walkow miejscami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudak017 Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) na kazdej z 2 zerbatek przy kazdej dziurce na srube jest in albo ex, na walek od wydechu na ktora dziure mam wkrecic srube ?? Wiece 1 rozbieralem silnik 4t i wogle zapomnialem o tym szczegule Edytowane 11 Lutego 2009 przez cudak017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.