Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Ale kto powiedział, że mnie nie stać na utrzymanie? Zapytałem bo chciałem, żeby ktoś sytuację wyjaśnił a zostałem posądzony o bezsebnsowne nabijanie postów, brak funduszy na utrzymanie moto i może zaraz ktoś mi powe, że pracuję w Biedronce na kasie? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Ale kto powiedział, że mnie nie stać na utrzymanie? Zapytałem bo chciałem, żeby ktoś sytuację wyjaśnił a zostałem posądzony o bezsebnsowne nabijanie postów, brak funduszy na utrzymanie moto i może zaraz ktoś mi powe, że pracuję w Biedronce na kasie? :banghead: Sam tak powiedziałeś:"A jeszcze większego spalania niż 11 litrów to już raczej nie zaakceptuję więc o co chodzi?" Brak akceptacji jest równoznaczny z brakiem kasy lub obawa o naruszenie oszczędności. A tekst zaznaczony jest prowokowaniem następnej sprzeczki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Piotrze, szanuję Cię za wiedzę i doświadczenie. Nie będę tutaj prawił morałów, że takie tankowania zwłaszcza podczas wyjazdów bywają wyjątkowo uciążliwe bynajmniej nie ze względów finansowych. Także nie mam zielonego pojęcia ile wzrośnie spalanie po zmianie tych przełożeń, więc wolę nie kombinować bo wydaje mi się to zbędne. A potrzeba przyspieszenia najwyraźniej musi zostać niezaspokojona. Po prostu chciałem wiedzieć, ale jak widać nie zawsze i z reguły na tym forum można sie spotkac z niezbyt wielką życzliwością ludzką. A szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 :icon_mrgreen: Nie będę tutaj prawił morałów, że takie tankowania zwłaszcza podczas wyjazdów bywają wyjątkowo uciążliwe bynajmniej nie ze względów finansowych. Nie no pewnie najbardziej boisz sie o wzrost emisji dwutlenku wegla prawda? Rozumiem Cie calkowicie, bo to ogromny problem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 :icon_mrgreen: Nie no pewnie najbardziej boisz sie o wzrost emisji dwutlenku wegla prawda? Rozumiem Cie calkowicie, bo to ogromny problem :D Tak i dlatego właśnie kupiłem nie homologowanego Akrapović'ia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Piotrze, szanuję Cię za wiedzę i doświadczenie. Nie będę tutaj prawił morałów, że takie tankowania zwłaszcza podczas wyjazdów bywają wyjątkowo uciążliwe bynajmniej nie ze względów finansowych. Także nie mam zielonego pojęcia ile wzrośnie spalanie po zmianie tych przełożeń, więc wolę nie kombinować bo wydaje mi się to zbędne. A potrzeba przyspieszenia najwyraźniej musi zostać niezaspokojona. Po prostu chciałem wiedzieć, ale jak widać nie zawsze i z reguły na tym forum można sie spotkac z niezbyt wielką życzliwością ludzką. A szkoda. Na torze często się zmienia przełożenia i nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć komplet ostrego przełożenia w garażu a jeżeli chcesz go używać na długie trasy to kupuj odwrotny zestaw czyli mała jeden więcej a duża trzy mniej. Spalanie spadnie radykalnie ale prędkości przelotowe na trasie do 160kmh. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Z przodu jeden mniej a z tyłu trzy więcej. ....na ostatnim biegu wzrośnie o 10 do 20km/h. jestes pewnien ze Vmax wzrosnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 W opisywanym modelu na pewno tak ale w motorynce raczej nie ruszysz z miejsca. A teraz poważnie : czy Twój motocykl na ostatnim biegu dokręca do czerwonego pola lub do odcięcia? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 W opisywanym modelu na pewno tak ale w motorynce raczej nie ruszysz z miejsca. A teraz poważnie : czy Twój motocykl na ostatnim biegu dokręca do czerwonego pola lub do odcięcia? A ktory motocykl dokreca na seryjnych przelozeniach powyzej obrotow mocy maksymalnej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Vector , a tobie nie chodzi czasem tylko o to, zeby na gumie łatwiej latać?? :bigrazz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 A ktory motocykl dokreca na seryjnych przelozeniach powyzej obrotow mocy maksymalnej?? Kawasaki ZX10R np. MV Agusta i inne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Vector , a tobie nie chodzi czasem tylko o to, zeby na gumie łatwiej latać?? :bigrazz: pzdr Ja już tutaj zostałem o tyle rzeczy posądzony, że sam już właściwie nie wiem o co mi chodzi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 A teraz na temat: Z przodu jeden mniej a z tyłu trzy więcej. Motocykl będzie miał lepsze przyspieszenie i prędkość max. na ostatnim biegu wzrośnie o 10 do 20km/h. Napisałeś to poważnie czy raczysz sobie żartować? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 A ty masz chociaż motocykl :biggrin: Kurczę, Yuby, chcesz mnie wydać? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 fajnie by było jakby Piotr napisał co z tym zwiększeniem prędkości na ostatnim biegu(gdy przód -1 tył +3) bo mi trochę się głowie pomieszało teraz na maxa! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.