karolmoto Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 LINK TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Oby nie odbiło się to na zaawansowaniu technologicznym ich seryjnych motocykli sportowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zostają w WSBK więc z jednej strony ich seryjne motocykle będą cały czas rozwijane, tylko że w zeszłym sezonie Kawa zajęła ostatnie miejsce wśród producentów we wszystkich czterech klasach ! (SBK, SS, STK 1000, STK 600) także jak widać zieloni muszą jeszcze dłuuuugo pracować aby ich maszyny były konkurencyjne. Z drugiej zaś strony wiadomym jest że prędzej czy później dużo rozwiązań z Moto GP trafia do seryjnych maszyn, więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 (edytowane) a ja wam powiem tak - porównujac do F1 - renault zajęło 4 miejsce w klasyfikacji, honda dziewiąte. nie ujmując nic francuzom - uważam że honda stoi seryjnie o poziom wyżej... innymi słowy - to są wyścigi i tam należy się ścigać. technologie - owszem, mozna testować, ale bez przesady - to czy ktos jest pierwszy, trzeci, czy ostatni na torze, to na ulicy niewiele znaczy... P.S. nie mam ani toyoty, ani renault.... i nic doobu marek nie mam - to tylko porównanie. mam natomiast kawę, z której jestem cholernie zadowolony, nic mi w życiu nie padło, panewki w porządku, rama nie peka... i nie jest to moja pierwsza kawa.... Edytowane 9 Stycznia 2009 przez helmet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Kawy nie miałem nigdy, ale bardzo tę markę lubię, w przyszłości chciałbym kupić Versysa. Chodzi mi tylko o to, co napisał Śliwa - często pewne udoskonalenia przechodzą z MotoGP do seryjnych motocykli. Tak z wojska do cywilnego użytku przeszedł GPS. Jeśli inni producenci zostają w MotoGP to zyskują potencjalną przewagę i pierwsi mogą wprowadzić do swoich szosowych motocykli nowinki techniczne dające przewagę np. którejś generacji Fireblade'a nad Ninją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 innymi słowy - to są wyścigi i tam należy się ścigać. technologie - owszem, mozna testować, ale bez przesady - to czy ktos jest pierwszy, trzeci, czy ostatni na torze, to na ulicy niewiele znaczy... helmet, wszystko się zgadza tylko wiesz to jest dział SPORT MOTOCYKLOWY i tutaj rozpatrujemy konsekwencje odejścia Kawy z MotoGP właśnie pod kątem sportu ;) oraz rozwoju ich motocykli sportowych. Jestem pewnien że czopki, kruzery, enduraki i inne motocykle kawy nadal będą się dobrze sprzedawały, a przynajmniej mam taką nadzieję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jest to dla mnie bardzo smutna wiadomość, bo bardzo lubię zielonych, tym bardziej że mimo fatalnego sezonu w sporcie wyprodukowali najlepszego 1000 seryjnego w 2008 roku. A jeśli chodzi o awaryjność to sam też miałem kiedyś Kawę i jeśli chodzi o mechanikę to była igiełka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 P.S. nie mam ani toyoty, ani renault.... i nic doobu marek nie mam - to tylko porównanie. mam natomiast kawę, z której jestem cholernie zadowolony, nic mi w życiu nie padło, panewki w porządku, rama nie peka... i nie jest to moja pierwsza kawa.... No tak, nie masz toyoty, ale masz szczęście... :icon_razz: Kawasaki jest, było nie było, najmniejszym z wielkiej czwórki, no to ich najszybciej dopadło.. Szkoda dla sportu bo im więcej konstruktorów tym ciekawiej.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Skoro odchodzą z Moto GP ale nie rezygnują z SBK to będą sie przecież rozwijali nadal. eh... ten kryzys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 heh, śliwa - ja doskonale rozumiem temat. ale zauważ, że sam zacząłeś kierować temat w tę stronę (w rozwijanie, bądź nie modeli seryjnych). więc sam rozpatrujesz odejście kawy z motogp pod tym kątem. ale, żeby nie bić piany bez sensu - rozpatrując tę decyzję pod katem sportu - osobiście dołączę do głosu bubera, że im więcej konstruktorów, tym ciekawiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek21 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Temat odejścia zielonych nadaję się na scenariusz telenoweli :biggrin: Ezpeleta twierdzi, że nie mogą sobie ot tak po prostu zerwać kontrakt. Ja nigdy nie kibicowałem szczególnie Kawie ale dla mnie jako fana wyścigów oczywiste jest, że im więcej zespołów tym lepiej. Ze sportu do motocykli seryjnych jakiś transfer technologii jest ale niewielki i dotyczy to bardziej WSBK niż MotoGP które są pełnymi prototypami. Także przyszli posiadacze Kawasaki nie mają się o co martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udział różnych serii wyścigowych w rozowju motocykli sportowych kształtuje się następująco: 60 % motogp 40 % Wsbk Nie wiem ile w tym prawdy ale gdzieś to usłyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 wyprodukowali najlepszego 1000 seryjnego w 2008 roku. Najlepszy wg Fast Bike? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Poczekajcie aż się kwestie kryzysowe pogłębią, to nie tylko Kawasaki odejdzie z MotoGP... :rolleyes: Jeśli tendencja będzie taka jak teraz - ostro spadkowa to będzie bardzo nie ciekawie :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goccolo Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Już jakiś czas temu mówiło się o odejściu Suzuki z MotoGP. Zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.