zbyhu Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Yo! Wykrecasz swiece, zakladasz ja do fajki, przykladasz gwint swiecy do masy motocykla i krecisz rozrusznikiem. Pozdro PS Trollsky - gdzie mieszkasz? Moze moglbym podjechac w weekend. Edytowane 23 Lipca 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 no i wychodzi na to ze honda jest popsuta ... ;) Zbyszek wpadł i co zrobilismy -podmiana aku z jego maszyny - dalej to samo -sprawdzenie cewek -daje iskre bo to tez zostało sprawdzone -nie ma oleju w odmie , filtr powietrza czysty -probowalismy na pych , nic to nie dało, ale po pchaniu probowalismy odpalic z rozrusznika i z wydechu poszedł wielki ognisty bąk podczas kręcenia -swiece po wyciagnieciu pachną paliwem i sa w nim lekko umoczone Jutro z rana podnosimy bak i wymieniamy świece na te które przywiezie Zbyszek. Macie jakies sugestie co to moze byc ?? Pytanie lajka jesli chodzi o mechanike motcoykla - mozna zalac silnik ktory jest na wtrysku ? Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) Yo! No, cewki to tylko sprawdzilismy, czy kable sterujace sa podpiete. Wezme jutro te moje zapasowe cewki, moze sie tez podmieni przy okazji ;). Trollsky, proponuje zalozyc osobny watek w mechanice, bo tu malo kto zajrzy z mechanikow. Pozdro PS Sam zalozylem, moze do jutra rana ktos cos madrego napisze. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=134129 Edytowane 24 Lipca 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Cześć! A ja mam pytanko z innej beczki. Wróciłem z kilkudniowej wycieczki i honda brudna jak endurak. Wszyscy producenci motorów i rowerów nie zalecają mycia Karcherem ale takiego brudasa ciężko umyć tylko wodą i gąbką. I szczerze mówiąc, nie chce mi się. Myjecie swoje motory myjkami wysokociśnieniowymi? Pzdr.Klemens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Yo! Ja myje. Unikam atakowania chlodnicy, bo latwo zniszczyc ozebrowanie i nie sikam w okolicach lozysk i uszczelniaczy. Silnik, plastiki, felgi jak najbardziej i moto smiga. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 kupiłem nowy akululator bo cbf regularnie nie chce odpalac wczoraj jezdziłem, dzis rano aku kompletnie rozładowany. Pierwszy raz naprawde sie wku**wiłem na ten motocykl ... Jakies sugestie ? mam nadzieje ze uda mi sie ja dzis odpalic to zawioze do mechanika. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Yo! Ha, wyglada na to, ze masz ten sam klopot, ktory mialem ja, przy ok. 48 tys.km. Wepnij sobie w obwod akumulatora amperomierz i zmierz pobor pradu na zgaszonej stacyjce. Najprawdopodobniej bedziesz mial pobor rzedu kilkudziesieciu lub set mA. U mnie bylo chyba 40mA, co w kilka dni rozladowywalo aku (tez nowe). Starczy, ze odlaczysz kleme plusowa i podepniesz amperomierz szeregowo. Jesli mam racje, to zobaczysz pobor pradu mimo zgaszonej stacyjki, a przy wypieciu bezpiecznika spod kanapy opisanego jako "fan, clock" pobor pradu powinien spasc niemal do zera (moze zostac kilka mA). Na zgaszonej stacyjce jedynymi odbiornikami pradu w moto sa zegary, przekaznik wentylatora i sterownik kierunkowskazow. Te dwa ostatnie sa pod prawym tylnym boczkiem. No, jeszcze jest kostka opcjonalnego wyposazenia (jak np. alarm), ale tam raczej nie masz nic podlaczonego. U mnie problem znikl sam z siebie po rozpieciu i podpieciu tychze przekaznikow i sterownika. Niczego nie wymienialem, nic nie naprawilem. Czary. Kupilem sobie na zapas jeden przekaznik, jakby problem wrocil. Ale na razie odpukac nic sie nie dzieje. Tlumacze sobie to na dwa sposoby. 1. zawiesil sie przekaznik wentylatora w pozycji zwartej, wiec jakis odbiornik, czy czujnik zarl prad, 2. zrobilo sie gdzies zwarcie, ktore usunalem przypadkiem grzebiac w kablach pod owiewka. Pozdro PS Moj watek: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=122573&hl= Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 jestem juz po wizycie u mechanika - zjarany alternator ;/ trzeba przewinąc, niech to szlag. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gddemon Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jak by to powiedzieć standardowa usterka CBF :( ktory to rocznik ? u mnie z 2007 tez spalil sie ale jeszcze było na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 2007 Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Yo! A, no tego nie wzialem pod uwage... Wyjezdziles aku, bo nie mialo ladowania. No to kiszka. Ale altek przewiniesz za 200zl i moto bedzie smigac :). A w CBF awarie alternatorow to dosyc popularna przypadlosc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 mam nadzieje ze po porzadnym przewinieciu problem zniknie. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti CBF Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam ponownie. Nakręciłem już nową CBF-ką 3.000 km. Faktycznie bardzo fajny sprzęt. Można nim jeździć i łagodnie i dynamicznie. Manewrowanie też super. Jak się ruszy to nie czuć wagi. W upały doceniłem regulowaną owiewkę (jeżdżę zawsze w ubranku). Przy upale opuszczam w dół i już mam extra wentylację. Minusów na razie nie widzę (chyba jeszcze zauroczenie nie minęło) od 4.000 ciągnie na prawdę porządnie. Zobaczę jak będzie na kilkudniowym wypadzie. Generalnie :lalag: :icon_mrgreen: :crossy: Pzdr Arti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pier Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 witajcie :) przeczytalem caly temat i chcialbym wrocic do jego poczatku, a dokladniej do dwoch osob, ktore przesiadly sie z Cebuli na CBF 1000. Po Waszych wypowiedziach "poznalem" CBFke i zauroczyla mnie ona masakrycznie. Cebula jezdze drugi sezon, przejechalem nia "niewiele" okolo 7kkm. Sprawuje sie super, ale powoli mysle o nastepcy. Wpadla mi w oko VFRka, ale uwazam, ze to przepasc po CB500, myslalem o DL 650, troszke o DL 1000, jednak ten temat zmienil moje spojrzenie. CBF niby litr, niby ~100KM, ale lagodnie oddajaca moc, bez potrzeby mocnego krecenia, raczej przewidywalna, raczej spokojna - qrde w sam raz dla mnie.... Nie zalezy mi na "zapierdzielaniu", nie interesuja mnie scigi, raczej wole turystyke, ta blizsza i dalsza (stad pomysl DL'a), "normalne" tempo, swobode wyprzedzania, raczej wyprostowana pozycje..........mozna by tak wymieniac i wymieniac. Jak Wy czuliscie sie po przesiadce z Cebuli ? Czy roznica jest ogromna ? Czy uwazacie, ze to nie byl za wczesny wybor ? Zanim zmienie CB na cos innego, to jeszcze troszke czasu minie (mysle o zmianie jesienia ewentualnie zima/wiosna), ale lubie zaglebiac sie w temat i licze sie z opinia innych osob, a wypowiedzi w tym temacie sa sensowne, trzymaja sie kupy i - stwierdzam - ze rzetelne. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 witam Jeśli przejechałeś 7tys. to masz już jako takie doświadczenie , może niezbyt duże - ale CBFka jeśli ją delikatnie potraktujesz jest łagodna , więc bez obaw - dasz sobie radę . pzdr. Marek Acha zapomniałem napisać - założyłem przedłużenie błotnika , mniej chlapie po chłodnicy i kolektorach , chyba było warto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.