Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

 

Jaka szybe miales? Bo ja myslalem nad zalozeniem szyby z Varadero - jest 10cm wyzsza...

 

Pzdr

 

Cześć.

Szyba była GIVI D303ST 12 cm wyższa niż orginał (kosztowała 280zł a po tygodniu opyliłem ją za 180:-( ). Próbowałem ją montować w dolnym położeniu i w górnym, ale niestety w obu przypadkach tuz nad kaskiem powstwała taka turnulencja, że czułem się jakbym w zębach trzymał młodt udarowy. Mózgownica aż bolała w środku. Ale to tylko moje wrażenie. Szybę kupiłem za namową koleżnaki (znanej jako Zołza), która mała ją zamontowaną w 600 i była zachwycona. Ale ona ma trochę bezkrytyczne podejście do swojego ukochanego sprzęta.

Edytowane przez rafalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Szyba była GIVI D303ST 12 cm wyższa niż orginał (kosztowała 280zł a po tygodniu opyliłem ją za 180:-( ). Próbowałem ją montować w dolnym położeniu i w górnym, ale niestety w obu przypadkach tuz nad kaskiem powstwała taka turnulencja, że czułem się jakbym w zębach trzymał młodt udarowy. Mózgownica aż bolała w środku. Ale to tylko moje wrażenie. Szybę kupiłem za namową koleżnaki (znanej jako Zołza), która mała ją zamontowaną w 600 i była zachwycona. Ale ona ma trochę bezkrytyczne podejście do swojego ukochanego sprzęta.

 

Hej. Może z tą szybą to kwestia wzrostu, koleżanka pewnie niższa ? :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Jak czytam to właśnie ja jestem posiadaczem tej szyby "rafalka", Givi. Co do opinii to wydam surową, mój wzrost 180 cm, lecz stanie sie to za jakiś czas bo moją "Ewkę" składam w ciągu dalszym i wciąż brakuje mi czasu by zakończyc prace nad nią.

Jestem bardzo ciekaw wrażeń z jazdy cbf 1000, nigdy tym modelem nie jeździłem a los sprawił, że nabyłem ją jako drugi a może pierwszy motocykl oczywiście z przeznaczeniem na szosę. Jeśli chodzi o ABS to miałem do czynienia z tym systemem w Viaderku z 2005 roku i powiem jedno, raz mi życie lub zdrowie uratował ten wynalazek. Jak jest w Cb-ewce jestem ciekaw. Dużo pewnie zależy od stylu jazdy, takie moje zdanie. Chciałbym bardzo spotkać się (w W-wie bo mam blisko) z posiadaczami tego motocykla i oczywiście posłuchać opinii innych. Jakby coś to śledzę posty i czekam na termin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównałem też 3 punkty: kierownica-siedzenie-podnóżek. Mam 190cm więc po porównaniu tych punktów wyszło, że na hondzie mam najbardziej wyprostowane nogi i chronioną głowę przez owiewkę.

Ja mam 192cm i końce owiewek w CBF wbijają mi się w kolana. Sprawdziłem to na trzech sztukach.

Nawet zaglądałem pod owiewki czy nie da się ich skrócić ale nic z tego nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam przyjemność śmigać CBF-ką 1000A z 2006 roku i jestem z niej zadowolony, motocykl jest naprawdę uniwersalny. Jedyne co mi osobiście przeszkadza w moto to owiewka, w którą przy ostrym hamowaniu potrafię uderzyć kolanem (przy wzroście 186 cm) i podczas deszczu jej ukształtowanie powoduje, że woda spływa na kolana.

Mam pytanie do użytkowników akcesoryjnych kufrów czy są dobrej jakości czy lepiej zdecydować się na inne?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Witam

Mam przyjemność śmigać CBF-ką 1000A z 2006 roku i jestem z niej zadowolony, motocykl jest naprawdę uniwersalny. Jedyne co mi osobiście przeszkadza w moto to owiewka, w którą przy ostrym hamowaniu potrafię uderzyć kolanem (przy wzroście 186 cm) i podczas deszczu jej ukształtowanie powoduje, że woda spływa na kolana.

Mam pytanie do użytkowników akcesoryjnych kufrów czy są dobrej jakości czy lepiej zdecydować się na inne?

 

Fakt, owiewka jest dosyć mało wygodna w okolicy kolan - to od razu mi się to rzuciło jak pierwszy raz sie do CBFa przymierzałem. Jednak nie zniechęciło mnie to do kupna. Jak masz ochraniacze na kolanach w spodniach to owiewka nic nie przeszkadza.

 

Co do kufrów - kupiłem CBF'a w wersji T więc z bocznymi kuframi (tymi większymi) i są naprawdę warte tego żeby je kupić. Solidne, pojemne i otwierane tym samym kluczykiem co odpalamy moto. Po zamocowaniu na moto nic nie trzeszczy, nie telepie się i naprawde jest git. Fakt, że moto jest trochę szersze i przy prędkości ok 160km/h tył zaczyna lekko myszkować, ale nie ma tragedii. Poza tym po ich demontażu same stelaże nie rzucają się w oczy - Tył motocykla wygląda jakby ich nie było. Natomiast górny kufer to inna historia - Kiepsko wykonany, linki podtrzymujące otwartą pokrywę juz mi się urwały, a sam stelaż nijak nie pasuje (wizualnie) do reszty motocykla - uchwyty dla pasażera to po prostu dizajnerska katastrofa!

Zatem boczne polecam z całą odpowiedzialnością a górny bym sobie Givi kupił, jednak jest mały problem - jeśli chcesz mieć oryginalne boczne Hondy to górny też musi być Hondy bo stelaż od topcasa Givi nie będzie pasował do bocznych stelaży Hondy... coś za coś. Nie wiem natomiast jak wygląda cały komplet Giviego do CBF'a, ale jeśli tak samo kiepsko jak to co proponuje Louis (boczne stelaże wyglądają jak z jakiegoś czołgu) to juz wole komplet Hondy.

 

Pozdr!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja mam seryjne boczne i faktycznie jest problem z topcasem bo jak wspomniał powyżej piotr oryginalny jest do dupy a givi nie graz z bocznymi od Hondy... można natomiast znaleźć bagażnik oryginalny(nie najpiękniejszy i nie najtańszy) ale zawsze można dopiąć do tego giviacza ( http://www.libertymotors.pl/akcesoria-czes...nik_do_CBF.html )

 

A jak wy sobie radzicie z mocowaniem topcasa?

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem właśnie na etapie uzbrajania w kufer/kufry mojej "EWCI" i zastanawiam się nad kilkoma opcjami, może jakieś fotki ktoś zapoda? Duży nacisk kładę na wygląd, musi mi się całość podobać zarówno z kuframi jak i bez bo na codzień nikt z nimi nie śmiga. Podobną sytuację przerabiałem z gmolami Givi, kupiłem, przymierzyłem i doszedłem do wniosku, że nie pasują do linii motocykla, w rezultacie sprzedałem. Oryginalny stelaż na topcase jest drogi i straszna plontanina rurek. Ciekawe czy można bez większego problemu zamocować na nim płytę Givi? PROSZĘ O FOTKI WASZYCH EGZEMPLARZY. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje fabryczne kufry spisują się dobrze , zwłaszcza z toreb jestem zadowolony . Przed ostatnim wyjazdem sprawiłem sobie fajny tank bag firmy Oxford . W boczne kufry i tank bag spokojnie spakowałem się na 10 - dniowy wyjazd, takźe top case na razie sobie odpuszczę. Tank bag spełnił jeszcze jedną rolę , mianowicie doskonale słuźy do podporcia głowy w czasie jazdy autostradą. W wygodnej pozycji leciałem 180 ze standartową szybą i głowy mi nie urywało , tak więc akcesoryjną szybę teź sobie daruję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zbyhu a co to za stelaż jest? Jakoś nigdzie takieo nie mogłem znależć, czy to saoróba? Bo wydaje mi się że może i to by się zgralo z oryginalnym stelażem bocznym.... Możesz zapodać info i foto z bliska.

 

Ja narazie z najestetyczniejszych i niestety najdroższych znalazłem http://www.motobagaz.pl/schematy/motech/gpt_01_277_101_s.pdf

 

pzdr600

 

aa teraz to juz pzdr 1000 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...