marta2408 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Mam małe pytanie może to głupio zabrzmi ale napiszcie mi jaką powinno się robić mieszanke w EXC125, bo poprzedni właściciel lał 1:25 mi się wydaje,że to troszke za dużo a co wy o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 1:40-1:50 olej markowy, syntetyczny , żadnych orlenowskich smarowideł Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta2408 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Dzięki za pomoc a olej używam Castrola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 co do stosunków olejów tylko tak abstrahując nieco od marki dodam iż 1:40 dla motocykla Honda CRM 125 jest zbyt mało, przy dłuższym piłowaniu na wyższych obrotach niestety ma tendencję do przycierania..... bezpiecznie 1:35 1:30 dla mnie..... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 kat to tak 1:45 - 1:50 przy 1:40 mocno kopci:)) tak jak kolega wyzej napisal - tylko markowe oleje - polecam motorexa power cross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 znajdź instrukcje obsługi (skoro do mtx 80 jest do i do ktm napewno jest i zobacz co pisze producent i tyle lej powinno być podane skoro nawet w instrukcji od kozy z 83 pisze :D jak nie znasz angielskiego to z reguły jest opisane jako mixing ratio jakby była po niemiecku to wrzuć w nawet najgorszy translator wyskoczy ci mixowanie proporcja czy jakiś inny babol ale sie domyślisz) takto zakładasz temat bez końca coś jak wielokrotnie przewalające sie dyskusje na temat jazdy bez prawa jazdy każdy teraz będzie ci wymieniał że według niego biorąc pod uwage układ gwiazd i pore zachodzenia słońca to będzie 1:30 a olej to najlepsza mieszanka sików pająka z kupą krowy bo ziomek dziadka kuzyn babci wujek ojca tak leje :D tym bardziej że ktm to renomowana firma i bzdur w instrukcji nie piszą i oni projektowali ten silnik i oni wiedzą najlepiej bo nie zawsze to że ktoś jeździ 100lat lejąc 1:100 i jeździ to znaczy że jest dobrze wpisz w google jak nie to jest na forum mosue (przepraszam jeśli przekręciłem ksywke kolego) napisz do niego kopcic niech se kopci to nie musi spełniac euro 8 a przynajmniej po wiszącej smudze dymu widzisz skąd przyjechałas i nie zgibisz sie w lesie :buttrock: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 michoa ktm zaleca mieszankę 1:60 :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciulak Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 W książce serwisowej jest napisane od 1:40 do 1:60. Ja leję 1:40 CASTROLA POWER 1 Racing 2T do KTM EXC 200. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 michoa ktm zaleca mieszankę 1:60 D.gif a pisze coś przy jakim oleju albo chociaż specyfikacja ?? skoro tak pisze to widocznie tak musi być :D fakt że delikatnie mówiąc mało oleju jak na wyczynowy silnik ale np w yamahach do motorówek jest proporcja 1:100 i to nie są silniki na jeden wyścig :D a kręca wysoko i w motorówce nie masz biegów (w sensie że nie 1 śruba sie rozpędzi potem 2 znowu rozpędzasz śrube do x obrotów itp :D ) więc silnik dłużej pracuje na oporowych obrotach i generalnie wszystko działa jak należy silniki te należa do bezawaryjnych...inna sprawa że chyba wszystkie mają smarowanie AUTOLUBE więc to też sporo zmienia :D oczywiście jak ktoś ma pieniądze i nie ma zmartwień/kobiety może eksperymentować na zasadzie kupić super ultra wypaśny olej lać 1:100 i liczyć km do remontu :D ale delikatnie mówic nie polecam choć ja np doszedłem do wniosku że do ogara warto jeśli lejemy choć pólsyntetyk to lać rzadziej jak 1:30 wręcz 1:50 wystarczy i nic sie nie dzieje (z tym że proporcja 1:30 podana jest z założeniem oleju lux czy mixol który do niczego sie nie nadaje :D ) należy założyć po prostu że generalnie nie jesteśmy mądrzejsi od inżynierów którzy ten silnik projektowali oni instrukcje i wskazania eksploatacyjne wyciągają z badań i wyliczeń a nie wróza z fusów więc napewno mają racje :D warto szczególnie przed używaniem czegoś droższego instrukcje przejrzeć nawet jeżeli nie paniemajemy języka dużo idzie sie domyślic a nikt jej nie napisał z nudów :D wiem że troche precluje jak moherowy beret ale taka jest prawda :icon_twisted: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 była w domu kiedyś motorówka z mercurakiem 2.0 4cyl 2T z wtryskiem oleju to wiem jak to to pływa i ile żre paliwska z olejem, pływanie można porównać do jazdy skuterem , mało gazu niska prędkość mało oleju wciąga, szalejemy spalane wzrasta. z naszych wyliczeń dawka oleju wahała się między 1:40 do ponad 1:300, zbiornik 3l raz starczał na jeden przejazd dość konkretny innym razem przy spokojnym rejsie na ok 7 zbiorników (zbiornik 120l) taki silnik też ma zaletę że nie da się go przegrzać jak ma chłodzenie tym w czym pływa . I nie porównuj nowoczesnych olei do mixola bo to inna technologia . Ale sam olej nie pomoże jak się spasuje dobrze części które ze sobą współpracują, film olejowy ma niestety ograniczony zakres wypełniania nierówności Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyder84 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Mam małe pytanie może to głupio zabrzmi ale napiszcie mi jaką powinno się robić mieszanke w EXC125, bo poprzedni właściciel lał 1:25 mi się wydaje,że to troszke za dużo a co wy o tym myślicie? mi sie wtdaje ze 1:40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 najfajniejsze jest to ze latwo mozna sie pomylic np kupujac olej motorex powet cross na opakowaniu jest napisane ze robic mieszanke 1:100 wiec czytajac to co pisze mozna w bardzo latwy sposob zniszczyc sobie moto:) dlatego po zakupie zadzwonilem do serwisu (sanchez) i sie dowiedizalem jaka trzeba lac mieszanke;) czyli to ze mowie 1:40 - 1:50 to mam uzasadnione swoje slowa;) ps: nie zawsze trzeba robic tak jak pisza:) pozdrawiam mauy86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.