jannikiel Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 MHE fajny... ale trzeba było wrzucić do Działu zabytków, bo jest już klasykiem hahahha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 MHE fajny... ale trzeba było wrzucić do Działu zabytków, bo jest już klasykiem hahahha wątku nie mogłem znaleźć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Może tu? http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/172714-filmiki-z-klasykami/ ale w sumie nie przeszkadza, znawcy i tak wiedzą o co chodzi, a Ci którzy nie wiedzą, mało ich obchodzi hihihihiihihihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Panowie, tak w ramach ciekawostki... Na jednej ze stron wyczytałem, że model poliftowy (1100) miał inaczej robiony pomiar mocy, a to przekłada się na rzeczywisty przyrost mocy nie o 10km, jak podaje Ducati, ale całe 3 konie. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wlazłem na stronę Ducati.com i tam1000 DS - 92 KM1100 DS - 95 KM Z tym, że wartości mocy na kole będą zupełnie inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 O ile dobrze pamiętam, to dla 1000DS 84 konie na kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 (edytowane) Hej! Chłopaki, Multi sfoszyła mi sie na urlopie - stwierdziła, że światła do rzecz zbędna. Motocykl nie reaguje na włącznik świateł. Nie palą się ani pozycyjne, ani postojowe (również w trybie parkingowym) ani długie (stałe); nie pali się również podświetlenie zegarów. O dziwo działa włącznik chwilowy długich - pół urlopu przejeździłem z gumką na manetce ;) Na stacji zacząłem sprawdzać co i jak - bezpieczniki ok, żarówka od postojówek przód spalona - próbowałem wymienić ale za duże łapska mam. Po otwarciu lampy charakterystyczny zapach spalonej elektroniki (jest tam jakiś sterownik?) Druga kwestia - po wpadnięciu w dziurę multi straciła prąd (zawieszone liczniki na ostatnich wskazaniach - mimo wyłączenia zapłonu liczniki nadal wskazywały prędkość itp). Pomogło 2 krotne odpięcie aku + sprawdzenie wszystkich styków bezpieczników. Macie jakieś pomysły? Może Janek coś podpowie? :) Edytowane 13 Sierpnia 2017 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajzer Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 W moim MG Stelvio podobny objaw skutkował oberwanym przewodem przy stacyjce. To tak samo Italianiec, więc można sprawdzić :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ja podpiąłbym pod komp serwisowy, i dopiero jak niczego nie znajdzie ( a wątpię), to szukałbym dalej- prawdopodobnie "złej masy"...żmudna to i niewdzięczna robota- przewód kontrolkę z żarówką, podpinasz pod masę ( jak się sprawdza połączenia + ), lub pod akumulator ( przy sprawdzaniu masowania - ) + schemat instalacji elektrycznej... ściąniętej z netu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Jakby komuś coś takiego się przydarzyło jak mi:Na 99% winny jest przekaźnik świateł lub jego wtyk, jeżeli macie takie objawy (nie działają światła + podświetlenie zegarów, zaś DZIAŁA włącznik chwilowy długich świateł). W MTS 1000 i 1100 przekaźnik jest umiejscowiony za listwą bezpieczników. U mnie wystarczyło styki przeczyścić.Podobno to często spotykany problem w Dukatach z tego okresu. Swoją drogą, dotychczas miałem Tigera 1050 - jakość poprowadzenia instalacji w nim (wtyczki, kable) wołał o pomstę do nieba, a mimo to 50k km nim przejechałem i nie było żadnego problemu. W MTS wszystkie wtyczki są uszczelniane, kable naprawdę dobrze poprowadzone i zabezpieczone, a mimo to taka niespodzianka się trafiła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Na porządnego "kreszera" nie ma szczelnej wtyczki...a jak to nas na wsi się mówi: częste mycie skraca życie.... Kolega pożyczył Multistradę 1200 S Craigowi z Kanady, maniakowi myjek ciśnieniowych, w efekcie po kolei włącznik na prawej stronie przestał prawidłowo działać, , klapka do końca się nie zamykała, przez co rozładowywał regularnie akumulator, a kiedy poradziliśmy sobie z tym problemem, to się okazało, że zegary od środka się deko zaparowały, i delikatnie podświetla się czujnik od luzu nawet jak nie jest na luzie...Być może w wypadku wyżej było podobnie ( poprzedni właściciel czyścioszek)...Trzeba przejrzeć instalację oraz przełączniki + łożyska w kołach wahaczu kiwaczek zawieszenia i główki ramy... tak zapobiegawczo... Powodzenia... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 (edytowane) Eh, znowu mam problem ze światłami Oo wjechałem w jakąś dziurę i światła padły.Kolejna kwestia - znowu mi zaczął gasnąć na jałowym po rozgrzaniu - nie jest to nagminne, ale strasznie denerwujące. Podjeżdżam do świateł, i po 5 s siup zgasł jakby ktoś odciął zasilanie. Po serwisie jakiś 1000km temu było wszystko ok - więc zwaliłem wszystko na filtr powierza, który był jeszcze z pierwszego montażu - macie pomysł na jakieś newralgiczne punkty, które można sprawdzić zanim podjadę do serwisu? Obroty jałowe nieco poniżej 1250rpm wg obrotomierza. Edytowane 24 Lipca 2018 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 11 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) Nie mogę edytować poprzedniej wiadomości, więc piszę kolejną:W Chorwacji po pałowaniu na Jardance pojawił się mały problem:Po przejechaniu 130-150km motocykl przestaje liczyć spalanie (zawiesza się przy ok 11.5l), zaświeca się check engine i nic poza tym. Po tankowaniu do pełna, znowu jest ok do tego samego momentu. Na ten czas zaświecił się serwis - muszę poszukać kabla i prześwietlić małpę.Nie wiem, czy nie przyczyniła się do tego ulewa w Austrii - (taka austriacko- szwajcarska - jakby basen ktoś z góry zlewał).Jakieś pomysły Panowie?Zaczynam się zastanawiać czy do triumpha nie wrócić :P Cała litania, przy czym p0460 powraca po 2 s. Cały czas mam też problem z przygasaniem na jałowych :/ Pytanie, czy wymieniać sensor, czy jest jakaś typowa przywara, którą można łatwo usunąć? P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction status DTC: A1Open circuit,Short circuit Vbat P0110 Intake Air Temperature Circuit Malfunction status DTC: A8No or poor signal P0460 Fuel Level Sensor Circuit Malfunction status DTC: E2Open circuit,Short circuit GND P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction status DTC: A4Open circuit P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction status DTC: A4Open circuit P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction status DTC: A4Open circuit P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) status DTC: A4Open circuit Edytowane 12 Września 2018 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Ok, znowu nie mogę edytować poprzedniej wiadomości. Sam sobie odpowiadam, bo może komuś się przyda. Stawiam dolary przeciw orzechom, że to ten problem: Więc jak się skończy sezon, to zrzucam całą górę motocykla i spróbuję z tym powalczyć. Na razie trzeba latać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Ja proponuję od rzeczy najprostszej, porozpinać wszystkie połączenia listę masz wymienioną, potraktuje środkiem do połączeń elektrycznych pospinaj, wrzuć na kompa serwisowego i pousuwaj błędy....Dodatkowo sprawdź ładowanie motocykla, bo jak nie ładuje ( wina regulatora), to też czujniki będą głupieć...Problem z prawidłowym pokazywaniem, wskazaniem ilości paliwa, to ma większość Multistrad, niestety rozwiązań trzeba szukać na zagranicznych forach... No cóż mówiłem/pisałem , że Ducati to ciężki temat, dlatego mam ich już 5 sztuk hahahhahahahahahahhahahahha ( ostatniego kupiłem 1 m-c temu- uratowany przed wywiezieniem na złom- ale tu to naprawdę ciężki temat, ale jestem dobrej myśli....) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.