Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu YBN do Yamahy TT


maciek79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego pisałem, że Olek zrezygnował z serwisu i zajął sie na poważnie hurtem jak i detalem. Sam gdy byłem u Niego na rozmowach o współpracy widziałem stany magazynowe...byłem również świadkiem dostawy zębatek do motocykli w ilości jakże wymownej równej 5 ton :bigrazz: Nie wiem skąd masz takie informacje, że did od Olka jest badziewiem :icon_rolleyes: Jak chcesz to ściągnę Ci ten łańcuch Tourmax lub Morse i zakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja odpuszczam bo wciągam się w jakieś niepotrzebne dyskusje. :evil: Srasz sie z tym łańcuchem jak niemota...Zakuj sobie dida 520 x-ring na rozrządzie i polatasz. Narazie to zawracasz ludziom dupy i na telefony już wydałeś połowe wartości tego łancucha. Kup tam gdzie najdrożej to bedziesz miał komfort psychiczny mamro :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację że się pogubiłem w tym powyżej, nigdy wcześniej nie kupowałem łańcuszków rozrządu.

 

Teraz same konkrety:

 

- Sklepy nie zajmują się zakuwaniem łańcuchów, w związku z tym zaryzykowałem tego DID-a.

 

- Tak wygląda DID SCA 0412A SDH przysłany przez firmę Olek Motocykle

http://img523.imageshack.us/my.php?image=didodolkamb2.jpg

za cenę 241zł

widoczne napisy to DID, 04 SDH i JAPAN

wymiary zgadzają się z PDF-em Motor Land-u ( http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf ) ale nie ma w nim nic o grubości sworzni

 

- A tak mój stary łańcuch "tm"

http://img523.imageshack.us/my.php?image=l...onymalejit8.jpg

jak widać sworznie są duużo grubsze, ale na tej podstawie nie mogę powiedzieć że przysłany przez Olek Motocykle łańcuch nie nadaje się do motocykla bo sworznie mogą być z innego materiału a DID to nie tm

 

Teraz tylko mam problem ze znalezieniem tabeli produktów DID gdzie byłyby łańcuchy maszynowe żeby porównać grubość sworznia.

 

Ja naprawdę nie chcę nikogo wkurzyć tylko na tyle wyklarować sytuację żeby czytelnik forum był pewny że nie trafi na łańcuch maszynowy DID.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a grubosc plytek jest taka sama ? np w klr lancuch balansowy oryginalny byl znacznie grubszy od dida , ktory to po 3 tys nie mial juz regulacji do naciagu. Lancuch rozrzadu , mial taka sama grubosc plytek , ogniw i sworzni , a mimo to rowniez po 3 tys napinacza brakowalo aby go napiac.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację że się pogubiłem w tym powyżej, nigdy wcześniej nie kupowałem łańcuszków rozrządu.

 

Teraz same konkrety:

 

- Sklepy nie zajmują się zakuwaniem łańcuchów, w związku z tym zaryzykowałem tego DID-a.

 

- Tak wygląda DID SCA 0412A SDH przysłany przez firmę Olek Motocykle

http://img523.imageshack.us/my.php?image=didodolkamb2.jpg

za cenę 241zł

widoczne napisy to DID, 04 SDH i JAPAN

wymiary zgadzają się z PDF-em Motor Land-u ( http://www.motor-land.com.pl/data/pdf/did.pdf ) ale nie ma w nim nic o grubości sworzni

 

- A tak mój stary łańcuch "tm"

http://img523.imageshack.us/my.php?image=l...onymalejit8.jpg

jak widać sworznie są duużo grubsze, ale na tej podstawie nie mogę powiedzieć że przysłany przez Olek Motocykle łańcuch nie nadaje się do motocykla bo sworznie mogą być z innego materiału a DID to nie tm

 

Teraz tylko mam problem ze znalezieniem tabeli produktów DID gdzie byłyby łańcuchy maszynowe żeby porównać grubość sworznia.

 

Ja naprawdę nie chcę nikogo wkurzyć tylko na tyle wyklarować sytuację żeby czytelnik forum był pewny że nie trafi na łańcuch maszynowy DID.

 

http://www.did-daido.co.jp/en/shouhin/enginechain/index.html

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pozostaje sklecenie pytania do Daido Kogyo CO bo w google tego nie ma :/

Na stronie producenta jest wzmianka o technologii SDH w silnikach samochodowych czyli by wynikało z tego że skoro łańcuch ma taki napis to nie jest maszynowy ale to jest opis wprowadzający i do tego napisany 3 lata temu w samym opisie jest za mało konkretów żeby się tylko na tym oprzeć.

 

 

Nitomen grubości płytek nie jestem w stanie porównać bo silnika nie rozbieram powtórnie dopóki nie skompletuje wszystkiego, na oko na podstawie zdjęć na pewno nie ma tak drastycznej różnicy jak przypadku sworzni (grubość płytki wynosi 0,8-1mm nie mogę podać dokładnie bo kupiłem zakuty łańcuch).

 

Wedle tego co piszesz różnica tkwi w materiale a nie w wymiarach

Z tego co widzę to w KLR 650 miałeś ten sam typ łańcuszka co ja jak mógłbyś dać dokładne zdjęcia tego wyciągniętego co zmieniłeś to było na pewno było pomocne oraz wszystko co na nim napisali.

 

sworznie nowego łańcuszka mają średnicę 2,5mm najbardziej mnie teraz interesuje czy to nie za mało

Edytowane przez teslasim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja niestety nie dostałem informacji od MORSE TEC na temat technologi produkcji ich łańcuszków. Świnie nie odpisały. A wiem gdzie wyczytałem o tym M. W katalogu mline'a.

Teslasilm działaj działaj z tym łańcuszkiem, sam jestem w kropce. Olek woła za łańcuszek do mojego 174zł zakuty ale nie spieszę się z wymianą. A i Olek bierze z motorlandu te łańcuszki, Pani potwierdziła w rozmowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen wspominał że na pudełkach miał nalepki Motor Landu a mimo tego wystarczyły na 3 tys km...

 

Dokopałem się do PDF-a firmy Staniforth która handluje didem za granicą z 2001 roku na którym są jeszcze wymiary łańcuszków w technologii DHA i tak moje obawy odnośnie grubości sworznia nie znalazły uzasadnienia.

Średnica jest tam podana 2,52mm a pozostałe dane zgadzają się z tymi podanymi przez Motor Land.

 

Więc na chwilę obecną mogę powiedzieć że jeśli łańcuch ma nabite SDH to raczej nie jest maszynowy ale nie jest to na 100% pewne.

 

Przy okazji podam legendę do oznaczeń:

SCA - łańcuch standardowy

SCR - łańcuch wzmocniony stosowany w silnikach wyczynowych i wysokoobrotowych

DHA - starsza technologia obróbki łańcuszków w której wg wykresu w przeciągu ok 5 tys km łańcuch wyciąga się o 0,5%

SDH - nowa technologia obróbki łańcuszków w której wg wykresu w przeciągu ok 5 tys km łańcuch wyciąga się ok 0,15%

 

 

 

Swoją drogą ciekawe co za pancerny łańcuch znalazłem w swoim silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d.I.d zaleca do KLR 650 lancuszki ASDH - super wzmocnione , wizualnie byl taki sam jak tamtem z twojej foty , tyle ze nie SDH a ASDH , natomiast balansowy byl to lancuch rolkowy nie pamietam oznaczen , ale plytki byly znacznie cienzsze od oryginalnego.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASDH ? a to czasem nie to samo co 0412A SDH wg tej strony www.didchain.com masz taki sam łańcuszek jak ja, dziwne

nazwy łańcuchów wzmocnionych zaczynają się od SCR

Jeszcze takie pytanie czy kupiłeś łańcuch z zapinką?

 

Tak wygląda luz między płytkowy nowego łańcucha DID, jakby ktoś chciał porównać ze zużytym, odchyłka wynosi 6,5cm

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...8643d4fb5d.html

 

No i nalepki na pudełku szkoda że czyta się je dopiero po zamówieniu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...daa2e69710.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...1ab0d70b41.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...57c9c49261.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kupa, widać jak się zabezpieczają ale w sumie jeśli chodzi o niezakute łańcuszki to popieram w 100%. tyle że jak później udowodnić, że kupiło się łańcuszek zakuty fabrycznie? teslasim kiedy montujesz tą kietę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupa ale nie widziałem innych łańcuchów może też tam jest coś podobnego

 

można w zamówieniu podać że ma być zakuty i zachować historię

 

odnośnie zakucia to wiem które ogniwo jest zakuwające jedna płytka ma mosiężny kolor ale jej sworznie wyglądają tak jak inne

 

Firmy Seba-Motor i Moto Pasja sprzedają łańcuchy na Allegro na ilość ogniw z zapinką co jest podejrzane zwłaszcza że z towarem pierwszej kilku forumowiczów wyrażało negatywne opinie, obie firmy twierdzą że są oficjalnymi dilerami.

 

Wolę tego jak najszybciej nie montować bo dopóki on jest nieużywany mogę coś z nim zrobić, jak go założę już nic.

Zamontuje jak będę pewny że zrobię na nim więcej jak sezon a nie 1/3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teslasim , ten lancuszem co mialem mial inne oznaczenie , mial numerek ( nie pamietam jaki) a pod spodem literki ASDH , by z zakowka do saamodzielnego zakucia.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...