magneto Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 witam. problem jest nastepujacy: nie ma mozliwosci dokrecenia sruby spustowej w zawieszeniu Hondy CBR. sruba po zalapaniu kilku zwojow gwintu powoduje obracanie sie elementu w ktory jest ona wkrecana. Element ten jest ulozony w tulei i zabezpieczony O-ringiem przed obracaniem, zas pierscieniem zabezpieczajacym przed wyjsciem z tulei. Wchodzi dość ciasno, ale i tak nie stawia takiego oporu, ktory umozliwilby "normalne" dokrecenie tej sruby. Problem i to masakryczny byl z wykreceniem, ale porzadny pneumat dal rade. z wkreceniem jednak jest wiekszy problem. rozbieralem juz wszystko po kolei, kombinuje na lewo i prawo, ale bez pomocy bardziej doswiadczonych niestety moge miec problem, a nie chce kombinowac, bo klucz pneumatyczny nie jest pod ręką. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Idz tam gdzie ci to wykęcili a zapewne i wkręcic zechcą. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 a w serwisowce nic na ten temat nie napisano ? Nie ma tam jakiegos narzedzia blokujacego ? Dokrecanie kluczem pneumatycznym moze sie tez nie za ciekawie zakonczyc ... I teraz sa dwa wyjscia: albo ten gwint jest tak specjalnie zrobiony (aby sie to nie rozkrecalo), albo cos z tym gwintem jest nie tak. W drugim przypadku ogladnij dobrze stan odydwu czesci gwintowanych - moze cos trzeba troszeczke poprawic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ja sie tym sam zajmuje. Rozebralem juz wiele takich ustrojstw i nigdy nie mialem podobnego problemu. jesli chodzi o gwinty, to zarowno na srubie jak i tam gdzie ja sie wkreca gwinty sa w stanie idealnym. problem tkwi w tym, ze to w co wkrecam ja obraca sie. myslalem o zastosowaniu nowego gumowego oringu ktory jest tam w srodku, ale to tylko moja wydumka... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 To co usilujesz odkrecic to NIE JEST sruba spustowa.Jezeli wymieniasz tylko i wylacznie plyn zostaw ta srube w spokoju.Przytrzymuje ona tzw 'cartridge' do nogi widelca.Nie chce kaleczyc polskiej terminologi technicznej. Wylej i nastepnie wypompuj stary plyn,przeplukaj brake cleaner`em,poczekaj az wszystko wyschnie , zalej i przepompuj nowym plynem do poziomu jaki podaje serwisowka. Jezeli absolutnie ,pozytywnie potrzebyjesz odkrecic ta sruba to zloz wszystko razem ( sprezyny,itd,) i jedziemy jeszcze raz.Pneumatyczny,udarowy klucz nie zaszkodzi.Jezeli w dalszym ciagu sie kreci to jedyna metoda to dorobienie specjalnego klucza ktory przytrzyma cartridge z gory.Mozna do tego celu uzyc odpowiedniej srednicy rurke z odpowiednio nacietymi "zabami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 jeszcze dodam do wypowiedzi Tomkad, że jeśli nie rura z zębami to może tam być sześciokątny wpust i wtedy pręt gwintowany i po dwie skontrowane nakretki na końcach zastąpią Ci specjalne narzędzie. Tak czy owak czasami trudno to zobaczyć bo resztki o;eju są przyklejone i sprawia to wrazenie, że nie ma tam czym kontrować. Ale na pewno jest. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.