Skocz do zawartości

Lagi CBR 1100XX


magneto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

 

problem jest nastepujacy:

 

nie ma mozliwosci dokrecenia sruby spustowej w zawieszeniu Hondy CBR. sruba po zalapaniu kilku zwojow gwintu powoduje obracanie sie elementu w ktory jest ona wkrecana. Element ten jest ulozony w tulei i zabezpieczony O-ringiem przed obracaniem, zas pierscieniem zabezpieczajacym przed wyjsciem z tulei. Wchodzi dość ciasno, ale i tak nie stawia takiego oporu, ktory umozliwilby "normalne" dokrecenie tej sruby. Problem i to masakryczny byl z wykreceniem, ale porzadny pneumat dal rade. z wkreceniem jednak jest wiekszy problem.

 

 

rozbieralem juz wszystko po kolei, kombinuje na lewo i prawo, ale bez pomocy bardziej doswiadczonych niestety moge miec problem, a nie chce kombinowac, bo klucz pneumatyczny nie jest pod ręką.

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w serwisowce nic na ten temat nie napisano ? Nie ma tam jakiegos narzedzia blokujacego ?

Dokrecanie kluczem pneumatycznym moze sie tez nie za ciekawie zakonczyc ...

I teraz sa dwa wyjscia: albo ten gwint jest tak specjalnie zrobiony (aby sie to nie rozkrecalo), albo cos z tym gwintem jest nie tak. W drugim przypadku ogladnij dobrze stan odydwu czesci gwintowanych - moze cos trzeba troszeczke poprawic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tym sam zajmuje. Rozebralem juz wiele takich ustrojstw i nigdy nie mialem podobnego problemu.

 

jesli chodzi o gwinty, to zarowno na srubie jak i tam gdzie ja sie wkreca gwinty sa w stanie idealnym. problem tkwi w tym, ze to w co wkrecam ja obraca sie. myslalem o zastosowaniu nowego gumowego oringu ktory jest tam w srodku, ale to tylko moja wydumka...

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co usilujesz odkrecic to NIE JEST sruba spustowa.Jezeli wymieniasz tylko i wylacznie plyn zostaw ta srube w spokoju.Przytrzymuje ona tzw 'cartridge' do nogi widelca.Nie chce kaleczyc polskiej terminologi technicznej.

 

Wylej i nastepnie wypompuj stary plyn,przeplukaj brake cleaner`em,poczekaj az wszystko wyschnie , zalej i przepompuj nowym plynem do poziomu jaki podaje serwisowka.

 

Jezeli absolutnie ,pozytywnie potrzebyjesz odkrecic ta sruba to zloz wszystko razem ( sprezyny,itd,) i jedziemy jeszcze raz.Pneumatyczny,udarowy klucz nie zaszkodzi.Jezeli w dalszym ciagu sie kreci to jedyna metoda to dorobienie specjalnego klucza ktory przytrzyma cartridge z gory.Mozna do tego celu uzyc odpowiedniej srednicy rurke z odpowiednio nacietymi "zabami"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dodam do wypowiedzi Tomkad, że jeśli nie rura z zębami to może tam być sześciokątny wpust i wtedy pręt gwintowany i po dwie skontrowane nakretki na końcach zastąpią Ci specjalne narzędzie.

Tak czy owak czasami trudno to zobaczyć bo resztki o;eju są przyklejone i sprawia to wrazenie, że nie ma tam czym kontrować.

Ale na pewno jest.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...