buba6 Opublikowano 23 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 piszac w tym samym czasie chodzi mi oczywiscie o lata produkcji danego motocykla :buttrock: Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 23 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2004 Mi się wydaje że kupie nowe sróbki bo faktycznie ze starymu to sa tylko kłopoty. A co do zorganizowania śróbek z okresu w jakim wyprodukowany był motocykl to też niemam pewności czy niebędą się odkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 24 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2004 I z dniem wczorajszym wyniknoł nowy problem a mianowicie szprychy. Z przedniego koła wyplotłem wszystkie wyczyściłem obręcz pokryłem ja podładem. Ale przy wykręcaniu szprych 11 z nich poprostu sie ukręciło. Patrzałem w ofercie firmy "SKUTER' DĘBICA i tam jedna szprycha kosztuje 1.20. I teraz niewiem co robić czy kupic poprostu komplet nowych szprych które zapewne są chromowane (a o ile mi wiadomo to szprychy w SHL m11 były lakierowane. Czy poprostu wymienic te 11 szprych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 24 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2004 Dokładnie mówiąc to te szprychy były chyba raczej cynkowane.A wymienić wszystkie = słuchaj, na mojej stronie jest taki artykulik Janusza z Gliwic o remoncie jego SHL. Z maili od niego wywnioskowałem, że sporo ma doświadczeń przy takim remoncie. Więc może zrób tak- wejdź tam http://republika.pl/fenix_prawojazdy/album_m11.html /"Halo Gliwice, halo Janusz" =taki jest tytuł/ i tam masz link skomentuj i po prosru zadaj to pytanie jemu. Pewnie odpowie ci wyczerpująco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 24 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2004 Dzięki za link już napisałem pytanko mam nadzieje że Janusz okaże się pomocny. A swoja drogą fajna stonka od razu przeczytałem prawie wszystko i dodałem do ulubionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 24 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2004 Miło słyszeć takie słowa. Dzięki szymus!!! I zapraszam co jakiś czas... :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 25 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2004 ale powiedz mi np. jakie masz śrubki, orginalne czy współczesne ?! No a teraz popatrzcie na ten bak=oryginalny lakier, trochę poobijany, ale piękny oryginał. I jak zachować ten lakier, skoro jest tu tak nieszczelny i ma sporo obić zarysowań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 25 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2004 "SKUTER" DĘBICA to zdziercy u mnie w Częstochowie takie same szprychy znalazłem za 70gr chociaż musze przyznać że asortyment części do SHL maja ogromny. Nowe kolanko kupiłem też w Częstochowie za 39.90 a w "SKUTER" DĘBICA chcą 120zł ja już nie wchodzę na ta ich stronę. Teraz nie będę się już zastanawiał wymieniam wszystkie szprychy bo wymiana wszystkich pochłonie mi tylko 50zł 40gr a nie 86zł i 40 gr (jak dobrze obliczyłem). No a teraz popatrzcie na ten bak=oryginalny lakier, trochę poobijany, ale piękny oryginał. I jak zachować ten lakier, skoro jest tu tak nieszczelny i ma sporo obić zarysowań? Może głupia odpowiedz ale ja bym nie zachowywał tego "pięknego" oryginalnego lakieru tylko pamalował ten bak nowym lakiem. Z tym starym lakierem to motorek bardziej nadaje się do muzeum niz do jazdy :D. A jak koniecznie chcesz zachowac oryginalny lakier to może go lekko pasta polerska a później nawoskować (może napisałem teraz głupotę ale nie mam innego pomysłu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 25 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2004 No wcale nie głupoty piszesz = to jest dylemat weteraniarzy. Każdy z nich marzy, żeby mieć oryginał bliski 100 proc /były tu głosy o oryginalnych śrubkach nawet, nie tylko o lakierze./ Tak ze nie napisałeś tu głupot...Jest gdzieś w Polsce taki stary HD /chyba w oliwkowym kolorze/ na którym pozostawiono stary , wyraźnie już nawdwyrężony lakier, chociaż właściciel długo się wahał: piękny ma być czy raczej jak najbardziej oryginalny? Wybrał to drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenix Opublikowano 25 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2004 u mnie w Częstochowie takie same szprychy znalazłem za 70gr . Nowe kolanko kupiłem też w Częstochowie za 39.90 . A czy ten sklep w Częstochowie prowadzi też sprzedaż wysyłkową? Możesz mi podać jakiś namiar na niego? Bo też mnie czeka podobny zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 25 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2004 A czy ten sklep w Częstochowie prowadzi też sprzedaż wysyłkową? Możesz mi podać jakiś namiar na niego? Bo też mnie czeka podobny zakup. Nieorientuje się czy prowadzą sprzedarz wysyłkową. Ale mam adres i tel przedchwilą znalazłem w książce telefonicznej Moto-Bazar Krakowska 10 tel. (34) 3682367 w necie ich nieznalazłem zadzwoń i się zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonidqczma Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 witam ja dostalem M11 tylko mam 1 problemnie ma papierow,umowy totalnie niczego ,kilku wlascicieli wstecz tez mialo ja bez papierow do jazdy po wsi ;/jak to mozna zarejestrowac jesli wogule mozna ??pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 Czolem! Nie mozna tego zarejestrowac.Chyba, ze posuniesz sie do nielegalnych sposobow. Zdobedziesz papiery od innego egzemplarza i przebijesz numery...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonidqczma Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 wlasnie tego sie obawialem ;(jednak podobno po 15 czy 20 latach kiedy rejestracaj jest nieprzedluzona papiery z kartotek ida na przemial.podobno mozna zrobic patent ze zeczoznawca PZMotu czy tam ktos ozeka ze pojazd jako zabytkowy ma miec wydane nowe papiery na istniejacer numery bez potrzeby zadnych nielegalnych przekretow.A inny patent to podobno jest ustawa o ratowaniu zabytkow czy inne takie tam pierdoly ze mozna odkupic cos ze zlomu i napodstawie tej umowy zarejestrowac jako zabytek(tylko i wylacznie na zolte blachy)co o tym sadzicie moze ktos probowal rejestrowac cos w podobny sposob bede bardzo wdzieczny za info bo moto jest juz w zaawansowanym stadium prac remontowych a niechcialbym zeby stalo w stodole i czekalo na lepsze czasy ;/pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 27 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 bede juz pisal o tym na forum chyba setny raz, ale ok. jest mozliwosc rejstracji na zabtek ale to dluga droga, ja ja przebylem i da sie, tylko trwa to dosc dlugo i kosztuje duzo, jak ktos zainteresowany to moge opisac, lub wyslac skany artykulu jak sie to robijakby co to piszcie [email protected] Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.