Skocz do zawartości

amortyzator łopatkowy-POTRZEBNA INFORNACJA


demon2418
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,od 2 sezonów jeżdżę SUZUKI TL1000S.Zauważyłem że tylny amortyzator zrobił się miękki i nie reaguje na regulację.Czy w amortyzatorze łopatkowym mogło sie coś wyeksploatować,czy może wystarczy wymienić w nim olej??

Sprawdzałem na necie jak wygląda przekrój tego użądzenia i wydaje się być prosty jak budowa cepa więc wywnioskowalem że olej stracił swoje parametry i jest za rzadki ... ale nie jestem mechanikiem...

Proszę o info.

 

AHA,DZIĘKUJĘ :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to w amortyzatorach wypada zmienić olej w regularnych odstępach czasu i pewnie jakieś uszczelki też, tak jak w widelcach uszczelniacze. Zobacz w serwisówkę co producent przewiduje dla tego amortyzatora.

 

A w ogóle amorki tylne w TL-ach nie cieszą się dobrą opinią i najczęściej są wymieniane na markowe elementy. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A w ogóle amorki tylne w TL-ach nie cieszą się dobrą opinią i najczęściej są wymieniane na markowe elementy. :biggrin:

 

Dokładnie!!!

 

W moim TLu wsadziłem zestaw Willbersa (amortyzator teleskopowy wraz ze sprężyną) wchodzący na mocowania amortyzatora łopatkowego. Koszt ok 2.2tyś pln, (charakterystyka sprężyny dopasowana do masy) Nieco taniej można kupic podobny zestaw Bitubo (~1.8tyś pln) wchodzący na mocowania oryginalnej sprężyny (w TLS fabryczny amortyzator i sprężyna maja zupełnie inne punkty mocowania).

 

Strona z opisem regeneracji/modyfikacji oryginalnego amora:

 

http://wotid.com/tls/content/view/40/60/

 

 

Edytowane przez DEALER

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach