Skocz do zawartości

KTM lc4 sm- warto?


Rekomendowane odpowiedzi

No to piękne ceny :D Jednak drożej od Japonii. Do DRZ 2000 cylinder z tłokiem, 1300 Wał z korbowodem.

 

Od E nie wieje nudą, no chyba że ktoś jest Błażusiakiem albo Marqezem. Albo mistrzem prostej.

Poza tym DRZ jest jednym z najlżejszych duali.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SM? No chyba jednak nie.

 

 

Czekaj, sprawdzę w garażu... Ok, upewniłem się. Chyba jednak tak. Oczywiście górna granica jest jaka chcesz, kwestia tego jak Ci się pali i jak szukasz.

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat byłby idealny gdyby nie jego waga. 149 kg na sucho to jednak kawał kloca.

 

LC4 były robione jak lego. Wyciągasz z jednego, i montujesz do innego. Waga którą podajesz to daleko idące domniemanie. Znajdź moto w takim wieku bez żadnych zmian.

 

Cóż ceny na otomoto zaczynają się od 9 w górę. Z czym że wiadomo jak się może skończyć kupowanie najtańszych egzemplarzy z portalu.

Więc chyba jednak nie.

 

Jak widać jestem żywym dowodem na to że można kupić w dobrej cenie i fajnie utrzymaną sztukę.

 

A tak poza tym to nie jest temat o SM na tor, więc dyskwalifikowanie lc4 "bo jest 20kg cięższe" jest ie na miejscu.

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagę podaje z http://www.motorcyclespecs.co.za/index.htm

 

. Dane do DRZ się zgadzają. Ludzie aż tak hurtowo nie zmieniają jak próbujesz to powiedzieć a jeśli już to w każdej marce ludzie modyfikują.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak w przypadku LC4 zmieniaLI hurtowo ze względu na to że bardzo łatwo było dostosować go pod siebie. A na tej stronie jest ile waży LC4 620 SC? Albo torowy SX?

 

Edit:

 

Nie będę trzymał w niepewności. To odpowiednio 122kg i 114kg. Tylko ten 114 kg ma wyprute wszystko co zbędne.

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak nie lc4 to tylko xr650r, resztą bym sobie zawracał głowy.

 

dokładnie :D

kwestia jak ostro chce kto nap**dalać drz400e słaby nie jest ale przy xr650R to jak jincheng z blokadami przy litrze :D

 

 

SX nie ma homologacji, to tylko taka ciekawostka :P jak można odchudzić gada :D

 

znaczy chodzi o lc4 620SX lub potocznie SX620 tak ? straszna egzotyka to moto coś musi być na rzeczy ale napierdalacz straszny taki lc4 na mega sterydach z wywalonym dosłownie wszystkim ( nawet stojan ma tylko cewkę zasilająca CDI i impulsator żeby kg urwać i inne magneto :D ) lepszym zawiasem i chyba inny wałek nierządu i innaczej gaźnik ustawiony bo latałem tym-słabszy dół niż lc4 620SC ale pierdolnięcie u góry straszne , brutalny jak sx520 jest :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...