Greedo Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 (edytowane) Jeśli ten motocykl nie jest ekstremalnie zużyty, to spalania nie szukałbym w dyszach tylko ustawieniach gaźnika, ew. brudnym filtrze, zużytym napędzie itd. Edytowane 26 Grudnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 a to że na mieście rzadko dochądzę do dwójki to już inna sprawa Problem rozwiązany. Od tego trzeba było zacząć te wszystkie wywody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider143 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 No nic nie poradze :icon_twisted: ale bydlak mógłby tyle nie chlać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Na jedynce to i tak mało pali.Może zaczniesz używać innych biegów to zużycie Ci spadnie.Spróbuj. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 A nie mam pojęcia co rozumiesz pod pojęciem, że nie umiem jeździć - jeżdżę już prawie 10 lat, a to że na mieście rzadko dochądzę do dwójki to już inna sprawa :icon_twisted: Proponuję zacząć od szukania rezerw w zmianie stylu jazdy. Jeśli na trasie pali ok 5 to jest to akcpetowalne. Zmianą średnicy dysz głównych nie wile uzyskasz, chyba że pałujesz na mieście jak oszalały - czego zresztą można domniemywać z powyżesz wypowiedzi :icon_biggrin: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider143 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No na mieście jakoś nie mogę się ograniczyć, a wydaje mi się że jak założę dysze 125 ( jednak nie 120) to jakaś tam niewielka różnica w spalaniu będzie, dodatkowo ograniczę skok przepustnicy za radą Pana Piotra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No nic nie poradze :icon_twisted: ale bydlak mógłby tyle nie chlać Ty to mówiłeś na poważnie :icon_question: :eek: Kiedy ostatnio Twoja GPZtka miałą PRAWDZIWY serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ty to mówiłeś na poważnie :icon_question: :eek: Kiedy ostatnio Twoja GPZtka miałą PRAWDZIWY serwis? pewnie przy zakładaniu instalacji LPG :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.