grebur Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 witam, odebrałem moto od mechanika - chłop stwierdził ze moduł jest do wymiany, powiedzialem zeby zalozyl go (moduł jest seryjnie zablokowany do 90km/h) i powiedzialem ze puzniej go wymienie, wiec zrobił to ... teraz motor jakos dziwnie jezdzi, do 6tys ciagnie potem od 6 do 8tys slychac podwyzszające sie obroty silnika, obrotomierz wskazuje to samo jednak motor nieprzyspiesza od tych 6 do 8tys, powyzej motor odcina zapłon, jednak do tych 8k powinien ciągnąć ... poprostu obroty rosną jakby wszyskto bylo ok, ale wogole nieczuć przyspieszenia ... to jest od tego modułu zwalonego czy jakaś inna usterka ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 I co teraz zamierzasz sam poprawiac po mechaniku ? :icon_rolleyes: Skontaktuj sie z osoba ktora Ci naprawiala motocykl i powiedz w czym rzecz. I raczej nie jezdzij z takimi objawami aby bardziej czegos nie uszkodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 to nie wina modułu, i zapewne dzieje się troche inaczej niż piszesz bo jeśli załóżmy by ślizgało się sprzęgło to obroty by wzrastały a prędkość nie , mało prawdopodobne aby było tak jak mówisz, że obroty wzrastają, obrotomierz nie rośnie a moto nie przyśpiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 (edytowane) nie zamierzam poprawiac po mechaniku, zamierzałem kupic odblokowany - nowy moduł, chce sie tylko dowiedziec czy przyczyną tej sytuacji jest moduł ... mechanik takze robił sprzegło teraz świetnie chodzi, nieciągnie ani nic takiego, ale mozliwe ze to moze byc cos z tego tematu .. powiem dokladnie jak jest ... jade 60km/h na wolnych obrotach na biegu X ... dodam gazu to zacznie przyspieszac do 6k potem przestanie a obroty wciąż wzrastają Edytowane 25 Grudnia 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 teraz, odpisałeś jak było naprawde, sprzęgło się ślizga jest za mocno podciągnięte, trzeba troche popuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 niejestem zbyt obcykany w temacie - moglbyś mi kolego powiedziec jak mam to zrobic ? (nie chciałbym nic spiepszyć ... ) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 nie wiem jak jest w dt ale w wiekszosci moto przy klamce od sprzegła masz regulacje naciągu linki, musisz ją troche popuścic tak zeby na klamce było troszke luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Tia. Na lince przy dźwigni jest regulacja, ewentualnie na drugim końcu linki przy silniku może być. Jak będziesz jeździł z takim sprzęgłem to spalisz tarcze i będą koszty. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 dzieki chłopaki, myslalem ze wieksze koszty mnie czekają :flesje: Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 zapytaj się tego "mechanika" czy zalał tarcze olejem dzień wcześniej nim je zamontował luz przy klamce też sprawdź Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.