kornol Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 a która Tenere cie interesuje ? z Którego roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Chodzi mi o Tenere z 90-91r. Ta z podwójnymi slepiami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Szczerze to nie znam jakichś szczególnych rużnic między tymi modelami. Silnik bodajże jest nawet ten sam. W tej wcześniejszej wersji było strasznie h*j...we chłodzenie, przez co szybko padało łożysko na korbowodzie, tak poprowadzili zbiornik paliwa że tego singla chłodzonego powietrzem strasznie słabo chłodziło. wersja otwarta była wolna od tego typu problemów, ta tenere o której ty myslisz też. Nie wiem jak z zawiecha, czy przypadkiem nie jest bardziej szosowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 (edytowane) Dokładnie to chodzi o coś takiego KLIK Nie będzie to może tak ekstremalna przebudowa bo sporo kosztuje i pewnie teraz nikt tego się nie podejmie. Chodzi mi o moto które pojedzie znacznie dalej niż nad morze ( no chyba że morze Białe :D ) , nie zawiedzie mnie w drodze, da odrobine komfortu no i swoją masą nie przekroczy 180kg. Edytowane 30 Grudnia 2008 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 To jeszcze raz ja. Czy XT w wersji Tenere z lat 88-90 ma wyprowadzona chłodnice oleju? Jeżeli nie to czy jest taka mozliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie wiem czy ma chłodnice ale jeżeli nie ma to można ją podłączyć Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 W razie czego dużo z tym roboty jest? No i czy można dokupić gdzieś taki zestaw? Chyba nie powinno byc problemu bo chłodnica oleju juz tam jest. Fotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeet Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Tu znajdziesz porownanie Modele Tenere A tutaj troche histori o powstaniu i kolejnych zmianach w Tenerkach Co do chlodzenia wczesniejszych modeli, to problem polegal na niefortunnym umocowaniu chlodnicy oleju ktora byla zaslonieta przez gumowa oslone lagi przedniego zawieszenia. A takze zbyt dlugi przedni blotnik. Czesc uzytkownikow poprostu go obcinala albo zamieniala na blotnik z pozniejszych modeli (z kratka na dole), a chlodnice wystarczy lekko wysunac na zewnatrz przez zastosowanie podkladek pod sruby mocujace. Fabryka poszla troche dalej zwiekszajac wielkosc firzbin na cylindrze i wydluzajac chlodnice. Dobrym rozwiazaniem jest wskaznik temperatury oleju, zamontowany w zbiorniku oleju. Generalnie problem przegrzania dotyczyl glownie maszyn eksplatowanych w krajach o znacznie cieplejszym klimacie niz u nas. pzdr Zeet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Zeet, jeszcze raz zapytam o to chłodzenie. Czy w modelu 3AJ została zamontowana chłodnica oleju czy nie? Kurcze bo z jednych danych (obrazków) wynika ze tak a z innych że nie. Jak to jest? P.S. Jaki model Ty posiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Panowie jak w rzeczywistości wychodzi spalanie w XT600? Jazda solo spokojnie, pałowanie, obciążony bagażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Przy pałowaniu z 6.5 łyknie. Spokojnie nie wiem, bo wiekszosc tras to tor albo przeprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Jakie przeprawy? Jak ciężki teren? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 spokojna jazda asfaltem w 2 osoby prędkości 90-110 - 4.2l/100km w terenie ok. 6,5 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeet Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Zarowno 1VJ jak i 3AJ maja chlodnice oleju, tylko 3AJ ma dluzsza. Obecnie mam obie wersje :icon_biggrin: To 3AJ to swiezy nabytek, wiec zaduzo nie moge jeszcze o niej powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Zeet. Wklej jakieś fotki jak to mozliwe. Jakiś ciekawy egzemplarz wyrwałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.