Skocz do zawartości

Zeet

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zeet

  • Urodziny 06/22/1972

Osobiste

  • Motocykl
    XT 600Z Tenere
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2634026
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Restarzew Cmentarny

Osiągnięcia Zeet

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Na to pytanie to sobie sam musisz odpowiedziec, napewno im wiekszy tym lepsze ale zaczynaja sie problemy konstrukcyjne. Ja ma 6 x 7 z dwoma osobnymi bramami. Mialo byc na 2 samochodi i motocykl a w efekcie jest tylko na samochody (duze) a motory 3szt. i tak wyladowaly w garazu pod domem 4 x5
  2. Frota to padaka (sypie sie na potege) Samuraj nie ma bagaznika a jak jestes wiekszej postury non stop zimny lokiec (malo miejsca - klasustrofobia) Moja sugesta Jeep Cherokee 4.0 w automacie wygodny, fajny, duzo czesci, z ekonomia msemilcze i zawsze to jeep zapraszam na www.jeep.org.pl tam znajdziesz wszystko
  3. To moze zmienic moto na wiekszy z tej samej rodziny XTZ 660/750, tez maja stronke :smile:
  4. Latwiej bedzie zmienic moto na DR 600/650 oni maja i strone i forum - Forum DR 600/650 A mi sie wydawalo ze XT jest bardziej popularne w klasie 600ccm :evil:
  5. Kostka kostce nie rowna to tak jakbys powiedzial moj motocykl kiepsko robi w terenie i nie powiedzial czym jezdzisz (Vmaxem) polecam zajrzec na strone MITASa (po angielsku w download znajdziesz katalog do sciagniecia - duzo przydatnych informacji) tam zobaczysz jak bardzo sie kostki roznia. Jak pierwszy raz wiechalem na kostce na asfalt tez mialem wrazenie ze wszystko plywa (20% road 80% dirty, medium soft/hard)
  6. Przypuszczam, ze brak czasu byl rowniez powodem zawieszenia dzialalnosci stronki o XT-kach A juz bylo na niej sporo stworzone i na forum mozna bylo znalezc troche ciekawych informacji - szkoda.
  7. Nie, mam go juz dwa lata, i jak widac ma plastikowy bak acrebisa (lzejszy i lepszy ksztalt dla chlodzenia cylindra)
  8. 1VJ http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdb959c01155dbcf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/965f6553867a370d.html 3AJ http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dd71d6d81e15e21.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d820420e74694b08.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b53540fc2414b6f.html
  9. Zarowno 1VJ jak i 3AJ maja chlodnice oleju, tylko 3AJ ma dluzsza. Obecnie mam obie wersje :icon_biggrin: To 3AJ to swiezy nabytek, wiec zaduzo nie moge jeszcze o niej powiedziec.
  10. Gratuluje Co do servisowki to widzialem ja kiedys gdzies w sieci, ale gdzie to Ci nie powiem. Uzyj GOOGLE.
  11. Tu znajdziesz porownanie Modele Tenere A tutaj troche histori o powstaniu i kolejnych zmianach w Tenerkach Co do chlodzenia wczesniejszych modeli, to problem polegal na niefortunnym umocowaniu chlodnicy oleju ktora byla zaslonieta przez gumowa oslone lagi przedniego zawieszenia. A takze zbyt dlugi przedni blotnik. Czesc uzytkownikow poprostu go obcinala albo zamieniala na blotnik z pozniejszych modeli (z kratka na dole), a chlodnice wystarczy lekko wysunac na zewnatrz przez zastosowanie podkladek pod sruby mocujace. Fabryka poszla troche dalej zwiekszajac wielkosc firzbin na cylindrze i wydluzajac chlodnice. Dobrym rozwiazaniem jest wskaznik temperatury oleju, zamontowany w zbiorniku oleju. Generalnie problem przegrzania dotyczyl glownie maszyn eksplatowanych w krajach o znacznie cieplejszym klimacie niz u nas. pzdr Zeet
  12. Mam XT 600 i w przednich lagach mam zaworki (takie jak przy oponkach) do dobicia amorkow. Pytanie czy mozna dobijac zwyklym powietrzem np. z kompresora i do ilu??? Ponadto w tylnym amorku tez mam taki zaworek pytanie jak wyzej. pzdr Zeet
×
×
  • Dodaj nową pozycję...