jjank Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam,mam 2óch znajomych latajacych na kx ach 250,jeden z nich jest juz ładnych parę mth po remoncie,ale jeszcze ładnie się trzyma,drugi jest po kapitalce,ma może z 5mth,ale nie chce się wkręcić powyżej ok 7-8tys rpm,a jak wiadomo 2t powyzej tych obrotow ma moc.Moto również gaśnie na wolnych obrotach i trzeba mu robić 'przegazówkę'.Ten problem występuje odkąd kolega kupił motor,czyli od 3miesięcy.Ma ktoś jakieś pomysły? Ja podejrzewam zawór wydechowy.Na 100% nie jest to gaźnik bo się zamieniali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 (edytowane) Mirzyliście kompresje? Może puścił simer na wale. Zmienialiście świecie? Regulowaliście gaźnik? Równie dobrze może ciągnąć lewe powietrze. Edytowane 13 Grudnia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 kto robił ten remont ? twój kolega czy poprzedni właściciel ? z opisu objawy jak przy zużytym tłoku Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 zacznij od pomiaru kompresji nie chce sie wkręcić tzn po osiągnieciu tych 7 tys gaśnie/ przerywa ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 a czy takie objawy mogą być spowodowane przez świece?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Może być to wina świecy powinniście wymienić ją na początku, ale myśle że jak koledzy pisali lewe powietrze na krućcu lub simmeringu. Zawór raczej nie ponieważ gdyby sie nie otwierał chodził by dobrze na niższych obrotach dopiero na wyższych powinien zamulać, gdyby był cały czas otwarty miałby bardzo słaby dół ale po wkręceniu chodziłby jak powinien. Musisz opisać dokładniej co sie dzieje czy normalnie odpala, po dojściu do tych obrotów przerywa jak by gubił iskre czy sie dusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 kto robił ten remont ? twój kolega czy poprzedni właściciel ? z opisu objawy jak przy zużytym tłoku dokladnie... nic dodac - nic ujac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 sorki,myslałem ze temat usunięto z działu kawasaki remont robił poprzedni własciciel,ale robił go na bank,bo moto miało mierzone ciśnienie i ma jak w manualu,lewego powietrza nie łyka,myslę,że zimmeringi są ok,inaczej paliłby olej,a oleju nie ubywa świeca jest niby nieorginalna,ale drugi kumpel ma taka samą i kx jedzie normalnie moto po prostu łapie odcinkę,nie przerywa,tylko nie kręci się wyzej niz ok 7 tys obr czy jest możliew że to wina elektryki?ten defekt wyglada jak blokada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Olej by brał gdyby poszedł simmering od strony sprzęgła, ale jeżeli bezie puszczał simmer od iskrownika wtedy będzie ciągnął lewe powietrze, odkręćcie dekiel od strony iskrownika i zobaczcie czy nie jest tłustko. Ja w swoim KDX miałem objawy bardzo podobne nie trzymał obrotów i nie wkręcał powyżej ok 7 tys. tylko przerywał jakby odcięcie było okazało sie że simmer padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 kup nową świecę, taką jaką trzeba mieć w kx przepal ją i wtedy zobacz. Świeca to nie wielki wydatek a możliwe że będzie rozwiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Ja bym obstawiał na mala kompreche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) Cytat: "Remont robił poprzedni własciciel,ale robił go na bank,bo moto miało mierzone ciśnienie i ma jak w manualu." Czytaj co jest napisane wcześniej, bo nie wniosłeś nic nowego do tematu. Edytowane 2 Stycznia 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.