Skocz do zawartości

kx się nie kręci


jjank
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam 2óch znajomych latajacych na kx ach 250,jeden z nich jest juz ładnych parę mth po remoncie,ale jeszcze ładnie się trzyma,drugi jest po kapitalce,ma może z 5mth,ale nie chce się wkręcić powyżej ok 7-8tys rpm,a jak wiadomo 2t powyzej tych obrotow ma moc.Moto również gaśnie na wolnych obrotach i trzeba mu robić 'przegazówkę'.Ten problem występuje odkąd kolega kupił motor,czyli od 3miesięcy.Ma ktoś jakieś pomysły?

Ja podejrzewam zawór wydechowy.Na 100% nie jest to gaźnik bo się zamieniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirzyliście kompresje? Może puścił simer na wale. Zmienialiście świecie? Regulowaliście gaźnik? Równie dobrze może ciągnąć lewe powietrze.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od pomiaru kompresji nie chce sie wkręcić tzn po osiągnieciu tych 7 tys gaśnie/ przerywa ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może być to wina świecy powinniście wymienić ją na początku, ale myśle że jak koledzy pisali lewe powietrze na krućcu lub simmeringu. Zawór raczej nie ponieważ gdyby sie nie otwierał chodził by dobrze na niższych obrotach dopiero na wyższych powinien zamulać, gdyby był cały czas otwarty miałby bardzo słaby dół ale po wkręceniu chodziłby jak powinien. Musisz opisać dokładniej co sie dzieje czy normalnie odpala, po dojściu do tych obrotów przerywa jak by gubił iskre czy sie dusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki,myslałem ze temat usunięto z działu kawasaki

 

remont robił poprzedni własciciel,ale robił go na bank,bo moto miało mierzone ciśnienie i ma jak w manualu,lewego powietrza nie łyka,myslę,że zimmeringi są ok,inaczej paliłby olej,a oleju nie ubywa

świeca jest niby nieorginalna,ale drugi kumpel ma taka samą i kx jedzie normalnie

 

moto po prostu łapie odcinkę,nie przerywa,tylko nie kręci się wyzej niz ok 7 tys obr

 

czy jest możliew że to wina elektryki?ten defekt wyglada jak blokada...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej by brał gdyby poszedł simmering od strony sprzęgła, ale jeżeli bezie puszczał simmer od iskrownika wtedy będzie ciągnął lewe powietrze, odkręćcie dekiel od strony iskrownika i zobaczcie czy nie jest tłustko. Ja w swoim KDX miałem objawy bardzo podobne nie trzymał obrotów i nie wkręcał powyżej ok 7 tys. tylko przerywał jakby odcięcie było okazało sie że simmer padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat: "Remont robił poprzedni własciciel,ale robił go na bank,bo moto miało mierzone ciśnienie i ma jak w manualu."

 

Czytaj co jest napisane wcześniej, bo nie wniosłeś nic nowego do tematu.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...