Bodzyn Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 stary ja napisalem ze sobie z nim nie poradzisz, bo jestes ci*a , bo sie nie potrafisz zdecydowac tylko lamentujesz jak ciota :P olo dorosnij i wtedy zacznij zakladac tematy na forum, tutaj ch*j ludzi obchodzi czym bedziesz jezdzil - kupisz gixa bedzie ok, kupisz motorynke tez bedzie ok - wartosc twoja nie wzrosnie na podstawie posiadanego sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 (edytowane) (...) chyba ze jest tu jakis proFF o którym nie wiem (...) A tacy co jeżdżą w GSX-R Cup i nawet p-kty zdobywają to nie wystarczą? Ech, dupa, ja już do tego topicu więcej zaglądać nie będę. Edytowane 1 Stycznia 2009 przez Kirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni76 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 prawda jest taka że 3/4 takich opowieści można traktować w formie nic nie wnoszących anegdot. Moto jak sie ma posypać to sie posypie- czasem szybciej czasem później. Zależy to od tak wielu czynników że gwarancji mieć nigdy nie będziesz. Dlatego przy ocenianiu używek bardziej liczy sie konkretny egzemplarz niż to czy ma na baku K, S czy Y bądź H. Większość zależy od tego co dany egzemplarz przeszedł, jak był używany, jak był serwioswany, w jakich warunkach itd itp. Milion róznych mniej lub bardziej istotnych czynników a czasem poprostu odrobine pecha albo szczęśćia... Kupując nowe moto masz 2/3 tych problemów z głowy i nie bawisz sie w taką loterie bo prawie wszystko zależy od ciebie a na przypadki jest gwarancja. Bierz co ci sie podoba bo potencjału i tak raczej nie będziesz umiał wyoprzystać wiec róznice będą raczej subiektywne niż faktycznie obiektywne. Swiete słowa. Ja swoja kawa zrobiłem 7,5 tys. i 0 awari. Przedtem miałem zx7 i zrobiłem 10 tys. tez bez awari. W tym sezonie mam zamiar kupic zx10 z 06-07 roku i mam nadzieje ze bedzie sie równie dobrze sprawowac,a to w duzej mierze zalezy od przeszłosci motocykla,tak jak napisał Spidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Moze koles zrobil 5tys rocznie na torze? :) to mozna miec taki przebieg. Ja bym uzywki nie bral bez zagladania literalnie do silnika w serwisie.. Jesli jest stan jaki zapewnia wlasciciel to place ja, jesli cos jest zje*ane to placimy na pol i tyle, jesli sie gosc nie zgadza na przeglad to na drzewo. Stad tez trzeba bardzo dobrze przemyslec wybor moto zeby nie sprawdzac 5ciu hehe. W sportach tak latwo zalatwic silnik katujac i miec remoncik za pare tysi na czesc ze nie ryzykowalbym kupna bez przegladu silnika. A noz wyjdzie ze korbowod juz byl przez panewki potraktowany albo cylindry wybite (widac odcisk tloka) sa przez tloki, to zaraz ci powie jak gosc jezdzil tym idealna sztuka sprzetem. Co do nowego litra to dziwi mnie ze nikt nie wspomina o nowej R1 , z nowym silnikiem. Moze warto poczekac i sie na niej przejechac? Nowki bym szukal w niemczech z 2008 gixa albo bladego po przecenie u dealera, powinny byc bardzo duze w roku kryzysu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzx6r Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Moze koles zrobil 5tys rocznie na torze? to mozna miec taki przebieg.Ja bym uzywki nie bral bez zagladania literalnie do silnika w serwisie.. Jesli jest stan jaki zapewnia wlasciciel to place ja, jesli cos jest zje*ane to placimy na pol i tyle, jesli sie gosc nie zgadza na przeglad to na drzewo. Stad tez trzeba bardzo dobrze przemyslec wybor moto zeby nie sprawdzac 5ciu hehe. W sportach tak latwo zalatwic silnik katujac i miec remoncik za pare tysi na czesc ze nie ryzykowalbym kupna bez przegladu silnika. A noz wyjdzie ze korbowod juz byl przez panewki potraktowany albo cylindry wybite (widac odcisk tloka) sa przez tloki, to zaraz ci powie jak gosc jezdzil tym idealna sztuka sprzetem.Co do nowego litra to dziwi mnie ze nikt nie wspomina o nowej R1 , z nowym silnikiem. Moze warto poczekac i sie na niej przejechac?Nowki bym szukal w niemczech z 2008 gixa albo bladego po przecenie u dealera, powinny byc bardzo duze w roku kryzysu. " nówka sztuka 1000rr 2008 przed sylwestrem stała w cenie 39500zł, nie wiem, ale wydaje mnie sie ze kurna powinna zejsc na ten rok z ceny :) a co do motocykli z niemiec to teraz moze sie mniej oplacac bo euro wskoczylo ponad 4zł :D a do nie dawna bylo po 3coś [; a jesli chodzi o nową r1 ] co takiego zmienili w tym nowym silniku :D ? ze skrzynia nie padnie :D:D hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 nówka sztuka 1000rr 2008 przed sylwestrem stała w cenie 39500zł, nie wiem, ale wydaje mnie sie ze kurna powinna zejsc na ten rok z ceny :) a co do motocykli z niemiec to teraz moze sie mniej oplacac bo euro wskoczylo ponad 4zł :D a do nie dawna bylo po 3coś [; a jesli chodzi o nową r1 ] co takiego zmienili w tym nowym silniku :D ? ze skrzynia nie padnie :D :D hehe Spokojnie można już taniej nówkę kupić, spoza sieci dealerskiej. W Yamaszce R1 zmienili silnik dosyć mocno, poczytaj dokładniej to się dowiesz. To naprawdę może być ciekawa propozycja na 2009. Była już dyskusja na ten temat na forum, gdzie pojawił się przede wszystkim problem kontrowesyjnego wyglądu i małych rozmiarów. Jednak osobiście mi się ten motocykl podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.