Skocz do zawartości

SUZUKI GSXR 1000 K7,K8 czy CBR 1000RR 2008 ? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Pisze tutaj z takim zapytaniem :) Zastanawiam sie nad kupnem już jakiegos literka. Dotychczas jezdzilem dwa lata 600-tką (ciungle sie psuła, massakra :) Chce kupić motocykl w salonie na lata, głównie patrze pod kątem niezawodności, który model wybrać, gsxr jest tańszy teraz o jakies 6000zł. Nie ukrywam, nie rzucam flotą dlatego fajnie by było zaoszczędzić troche kasy. Co byście mi mogli polecić, czy nadal honda jest tą marką bezawaryjnego sprzętu ? :| pomóżcie mi jakoś ! bo dwa gixy stoją i czekają w salonie :D pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie wezme k8 :D cebra sie pali ze wstydu jak stoi w salonie koło k8 <lol> Mam nadzieje ze to bedzie dobry zakup na lata ;) i zeby historia z kawki sie nie powtorzyła bo więcej inwestuje niż jezdze, massakra ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz K8, przecież tak mówi PIXEL! A kto jak kto, ale pixel to nie może się mylić!

:D

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... głównie patrze pod kątem niezawodności,

 

o czy bedzie niezawodna w duzej mierze bedzie zalezalo do tego ajk bedziesz jezdzil i czy bedziesz o nia dbal ( przeglady, service'y, ewentualna wymiana podzespolow ).

 

 

Dla mnie wybór jest prosty. K8. Technicznie pewnie lepsza jest Honda ale wygląd nowego modelu do mnie nie przemiawia :icon_rolleyes: Albo kup poprzedni model, znaczy się używkę. Repsol... :buttrock:

 

Roumiem, ze w swoim zyciu nakreciles juz japonska czworka co najmniej po 50 000 km kazdym i mowisz ze swojego bogatego doswiadczenia :icon_mrgreen:

 

Uwielbiam argumenty typu " wyglad nowego modelu ". Wyglad nie ma zadnego powiazania z wlasciwosciami jezdnymi, tym bardziej a wlasciwie tym mniej z bezawaryjnoscia.

 

P.S. o gustach sie nie dyskutuje.

 

Do Autora tematu, poczekaj na sezon, podejdz do salonu( podobno i w PL juz tak jest ) i zrob jazde testowa, instynkt Ci podpowie

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

nie zalezy mi na wygladzie, chce miec poprostu dobry sprzęt i tyle

Nie jestem typem lansiarza :) przejechalem sie tylko 1000rr sc 57 i gixxem 750 k8, z tego co odczułem to gixxy takie fajniejsze są :D nie wiem jak to nazwac :)

Wiadomo ze kazdy sprzet jest dobry w zaleznosci od jego uzytkowania, tylko ze honda podobno zawsze była bardziej "debiloodporna"-nie uwazam sie za debila :D ale wiadomo czasami nalezy na kapciu poleciec od świnta :D Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

nie zalezy mi na wygladzie, chce miec poprostu dobry sprzęt i tyle

Nie jestem typem lansiarza :) przejechalem sie tylko 1000rr sc 57 i gixxem 750 k8, z tego co odczułem to gixxy takie fajniejsze są :D nie wiem jak to nazwac :)

Wiadomo ze kazdy sprzet jest dobry w zaleznosci od jego uzytkowania, tylko ze honda podobno zawsze była bardziej "debiloodporna"-nie uwazam sie za debila :D ale wiadomo czasami nalezy na kapciu poleciec od świnta :D Pozdrawiam

 

No to skoro K8 jest fajniejszy to w czym problem? Bierzesz to co się bardziej podoba i tyle. I jedno i drugie to bardzo dobry sprzęt. Co za dylematy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda podobno zawsze była bardziej "debiloodporna"

 

Ano istnieje taka opinia aczkolwiek ja bym ją odnosił tylko do starszych motocykli. Obecnie to wszystko jest robione w takich samych fabrykach, przez podobnych ludzi z takimi samymi standardami dlatego bym się nie przejmował i wziął to co Ci lepiej "leży" :)

 

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat w stylu - pie*dolenie kotka za pomocą młotka :banghead:

Słusznie :biggrin:

 

Od siebie dodam, że ja od tych dwóch litrów wolałbym gixa600K8 - śmigając na lytrze ciągle muszę zastanawiać się czy nie przegnę z odkręceniem w winklu :icon_twisted:

Edytowane przez Kirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słusznie :biggrin:

 

Od siebie dodam, że ja od tych dwóch litrów wolałbym gixa600K8 - śmigając na lytrze ciągle muszę zastanawiać się czy nie przegnę z odkręceniem w winklu :icon_twisted:

to dla Ciebie najlepszy będzie rower, ewentualnie mogę zamienić swoją na Twoje 3/4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam, że ja od tych dwóch litrów wolałbym gixa600K8 - śmigając na lytrze ciągle muszę zastanawiać się czy nie przegnę z odkręceniem w winklu :icon_twisted:

 

Wdług mnie - dużo lepiej operuje mi się sadząc litrem na złamanie karku niż 600tką... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...