maciekzx6r Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Witam! Pisze tutaj z takim zapytaniem :) Zastanawiam sie nad kupnem już jakiegos literka. Dotychczas jezdzilem dwa lata 600-tką (ciungle sie psuła, massakra :) Chce kupić motocykl w salonie na lata, głównie patrze pod kątem niezawodności, który model wybrać, gsxr jest tańszy teraz o jakies 6000zł. Nie ukrywam, nie rzucam flotą dlatego fajnie by było zaoszczędzić troche kasy. Co byście mi mogli polecić, czy nadal honda jest tą marką bezawaryjnego sprzętu ? :| pomóżcie mi jakoś ! bo dwa gixy stoją i czekają w salonie :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 stary kup sobie wueche :P ku*wa , kup ktorykolwiek i po sprawie - stworzy sie kolejy bezsensowny temat "ktory litr jest lepszy", uzyj szukaj i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 na pewno na forum jest dużo właścicieli K7/K8 i 1000RR 2008 którzy dodatkowo przejechali 50 tys. km i powiedzą Ci jak jest z awaryjnością danych egzemplarzy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzx6r Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 prawdopodobnie wezme k8 :D cebra sie pali ze wstydu jak stoi w salonie koło k8 <lol> Mam nadzieje ze to bedzie dobry zakup na lata ;) i zeby historia z kawki sie nie powtorzyła bo więcej inwestuje niż jezdze, massakra ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Dla mnie wybór jest prosty. K8. Technicznie pewnie lepsza jest Honda ale wygląd nowego modelu do mnie nie przemiawia :icon_rolleyes: Albo kup poprzedni model, znaczy się używkę. Repsol... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Bierz K8, przecież tak mówi PIXEL! A kto jak kto, ale pixel to nie może się mylić! :D Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) ... głównie patrze pod kątem niezawodności, o czy bedzie niezawodna w duzej mierze bedzie zalezalo do tego ajk bedziesz jezdzil i czy bedziesz o nia dbal ( przeglady, service'y, ewentualna wymiana podzespolow ). Dla mnie wybór jest prosty. K8. Technicznie pewnie lepsza jest Honda ale wygląd nowego modelu do mnie nie przemiawia :icon_rolleyes: Albo kup poprzedni model, znaczy się używkę. Repsol... :buttrock: Roumiem, ze w swoim zyciu nakreciles juz japonska czworka co najmniej po 50 000 km kazdym i mowisz ze swojego bogatego doswiadczenia :icon_mrgreen: Uwielbiam argumenty typu " wyglad nowego modelu ". Wyglad nie ma zadnego powiazania z wlasciwosciami jezdnymi, tym bardziej a wlasciwie tym mniej z bezawaryjnoscia. P.S. o gustach sie nie dyskutuje. Do Autora tematu, poczekaj na sezon, podejdz do salonu( podobno i w PL juz tak jest ) i zrob jazde testowa, instynkt Ci podpowie :crossy: Edytowane 14 Grudnia 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzx6r Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 hehe nie zalezy mi na wygladzie, chce miec poprostu dobry sprzęt i tyle Nie jestem typem lansiarza :) przejechalem sie tylko 1000rr sc 57 i gixxem 750 k8, z tego co odczułem to gixxy takie fajniejsze są :D nie wiem jak to nazwac :) Wiadomo ze kazdy sprzet jest dobry w zaleznosci od jego uzytkowania, tylko ze honda podobno zawsze była bardziej "debiloodporna"-nie uwazam sie za debila :D ale wiadomo czasami nalezy na kapciu poleciec od świnta :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 hehe nie zalezy mi na wygladzie, chce miec poprostu dobry sprzęt i tyle Nie jestem typem lansiarza :) przejechalem sie tylko 1000rr sc 57 i gixxem 750 k8, z tego co odczułem to gixxy takie fajniejsze są :D nie wiem jak to nazwac :) Wiadomo ze kazdy sprzet jest dobry w zaleznosci od jego uzytkowania, tylko ze honda podobno zawsze była bardziej "debiloodporna"-nie uwazam sie za debila :D ale wiadomo czasami nalezy na kapciu poleciec od świnta :D Pozdrawiam No to skoro K8 jest fajniejszy to w czym problem? Bierzesz to co się bardziej podoba i tyle. I jedno i drugie to bardzo dobry sprzęt. Co za dylematy :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Bierz Gixa. IMO Cebra jest mniej wygodna :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Bierz Gixa. IMO Cebra jest mniej wygodna :bigrazz: To zależy dla kogo. Dla mnie CBR jest wzorem do naśladowania przez innych prodecntów. Temat w stylu - pie*dolenie kotka za pomocą młotka :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 honda podobno zawsze była bardziej "debiloodporna" Ano istnieje taka opinia aczkolwiek ja bym ją odnosił tylko do starszych motocykli. Obecnie to wszystko jest robione w takich samych fabrykach, przez podobnych ludzi z takimi samymi standardami dlatego bym się nie przejmował i wziął to co Ci lepiej "leży" :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 (edytowane) Temat w stylu - pie*dolenie kotka za pomocą młotka :banghead: Słusznie :biggrin: Od siebie dodam, że ja od tych dwóch litrów wolałbym gixa600K8 - śmigając na lytrze ciągle muszę zastanawiać się czy nie przegnę z odkręceniem w winklu :icon_twisted: Edytowane 16 Grudnia 2008 przez Kirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Słusznie :biggrin: Od siebie dodam, że ja od tych dwóch litrów wolałbym gixa600K8 - śmigając na lytrze ciągle muszę zastanawiać się czy nie przegnę z odkręceniem w winklu :icon_twisted: to dla Ciebie najlepszy będzie rower, ewentualnie mogę zamienić swoją na Twoje 3/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Od siebie dodam, że ja od tych dwóch litrów wolałbym gixa600K8 - śmigając na lytrze ciągle muszę zastanawiać się czy nie przegnę z odkręceniem w winklu :icon_twisted: Wdług mnie - dużo lepiej operuje mi się sadząc litrem na złamanie karku niż 600tką... :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.