Skocz do zawartości

Wkręcanie sie WRki i reakcja na gaz


Sienkos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

oring musi być pod śrubą ale jego brak nie będzie miał az takiego wplywu na prace silnika poniewaz ilosc powietrza zaciągnietego przez gwint bedzie znikoma. Jeśli ta dzira jest tak olbrzymia to niestety poprzednik zapodał komin bez modyfikacji gaźnika. Napisz mi jakie masz rozmary dysz a ja sprawdze w autodacie czy są nominalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec zalozyłem u mnie wydech. Fabryczna rura z kolektora to 44 mm moja z tłumika to 48. Po załozeniu przeregulowałem gaźnik, ale w bardzo minimalnym stopniu, tak zeby straciło sie strzelanie przy schodzeniu z obrotów. I wszytsko gra - dobrze sie wkreca, nie ma dziury w obrotach i trzyma rowne wolne obroty. Nakrece troche km i zobacze jak swieca bedzie wygladac, ale po tym jak zachowuje sie islnik, wydaje mi sie ze bedzie ok. Pozdr.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...