Sienkos Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam, Mam pewny problem o który chciałbym Was zapytać. Otóż posiadam WR400, po odpaleniu motocykla i rozgrzaniu go dodaje dość gwałtownie gaz i silnik nie reaguje natychmiast tylko ma dziurę i go dławi nawet tak ze czasem gaśnie. W motocyklu przeczyściłem cały gaźnik i każdą dysze oraz wyczyściłem filtr powietrza ale problem nadal występuje. Porównując do innych moto na jakich jeździłem to na CRF 450 R i na CRF 450X nie było tego problemu. Macie może jakieś sugestie co to może być? Dzięki wielkie za rady i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 moze masz cos nie tak z linkami od gazu? obejrzyj je dokladniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Masz cos zmieniane w wydechu ? Moj KLX po wyciagnieciu jednej z zaslepek w wydechu tak samo reagowal na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Masz przestawiony stosunek paliwa/powietrza. Zajrzyj do serwisówki o ile ma być wykrecona śruba regulacji składu mieszanki i go tak wyreguluj. Linki nie sa tu winne ani wydech jak nic nie przerabiałeś. Edytowane 8 Grudnia 2008 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Wydech to Leo X3 wiec jest zmieniony - może to być tez przyczyna? Okazuje się właśnie ze mi brakuje oringa w śrubie powietrzno/paliwowej. Mam nadzieje ze tu jest problem. Edytowane 8 Grudnia 2008 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) No to masz przyczyne. Przy okazji zobacz czy dysza jest wieksza czy akcesoryjna. Po zmianie lub ingerencji w wydechu moze powstać ale tez nie musi dziura w obrotach.(u mnie tak bylo). I takie moje spostrzezenie -dziwne ze w kolegi CRF 450 to jeden grzyb - zadnej dziury w obrotach nie ma ... Cuda wianki :bigrazz: :bigrazz: :notworthy: Masz przestawiony stosunek paliwa/powietrza. Zajrzyj do serwisówki o ile ma być wykrecona śruba regulacji składu mieszanki i go tak wyreguluj. Linki nie sa tu winne ani wydech jak nic nie przerabiałeś. Przy zmienionym wydechu to raczej nie wyreguluje tak jak byc powinno . Serwisówka podaje wartosci dla czesci akcesoryjnych. Edytowane 8 Grudnia 2008 przez Pawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Dzięki. A jak zrobię/wymienię tą dyszę i się nie poprawi to rozumiem ze kolejna przyczyna może być wydech? I do niego będzie trzeba przystosować mieszankę - rozumiem ze się będzie dało i mimo innego wydechy da się to wszystko zgrać i wyregulować. Edytowane 8 Grudnia 2008 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Skoro brakuje o-ringu, to moze wciągać lewe powietrze i z tąd gaśniecie po otwarciu gazu.Załoz nowy, wyreguluj i powinno wszystko ładnie grać ;] Tak jak kolega wyzej pisał, po wymianie wydechu moto moze lecz nie musi wariować. U mnie w 2 poprzednich moto zmiana wydechu nie wywołała zadnej dziury w obrotach, wiec to nie reguła ;) Jutro zakładam wydech do XT, zobaczymy jak bedzie gadał przelot 48mm. Pozdro! Edytowane 8 Grudnia 2008 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Jezeli zalezy ci tylko na glosie to nie ma znaczenia, ale jesli chodzi o osiagi to nie zawsze wiekszy przekroj rury je poprawia, a czesto daje wprost odwrotne skutki. Warto pamietac ze nie liczy sie w tym wypadku objetosc a szybkosc przeplywu gazow, ktora w rurze o wiekszej srednicy spada. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Dzięki wielkie wszystkim za pomoc .. dorwałem uszczelki i podkładkę do dyszy, zobaczymy czy coś pomoże. Niestety sprawdzę dopiero w weekend..trzeba to będzie jeszcze zsynchronizować z wydechem..:) ale jestem dobrej myśli...jeśli to nie pomoże to będę pytał ;). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Jeśli chodzi o wydech w WR to musi być wymieniony ponieważ Yamaha jest bardzo mocno "ucięta" na wydechu. To, że średnica rury jest wiekszanie śwadczy o spadku mocy ponieważ chodzi o zawirowania spalin w końcówce powodujące zwiększenie podciśnienia i prędkości w kolektorze wydechowym. Warunkiem prwaidłowego przyrostu mocy na końcówce jest jej aftermarketowe urodzenie !! Oring w śrubie ilości mieszanki biegu jałowego musi być jak również większa dysza nie tylko główna ale również ta biegu jałowego. Jeśli jednak nie dysponujesz chwilowo zestawem dysz (najlepiej dyno jet w komplecie z iglicą i instrukcją ustawień "preset") to wykręć śrubę składu mieszanki o trzy obroty i koniecznie podnieś iglicę nawet o dwa położenia bo właśnie w przedziale średnich obrotów masz problem i jest to strefa zasilania sterowana iglicą. Sprawdz poziom w komorze pływakowej w/g manuala lub autodaty...powodzenia :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 U siebie mialem dysze 132 i wsadzilem 135 niby nie duzo a dziura jak byla duza tak zrobila sie prawie nie zauwazalna. Tez nie posiadam zestawu dysz i zamowilem w ciemno. Na szczescie dziala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) Jeśli jednak nie dysponujesz chwilowo zestawem dysz (najlepiej dyno jet w komplecie z iglicą i instrukcją ustawień "preset") to wykręć śrubę składu mieszanki o trzy obroty i koniecznie podnieś iglicę nawet o dwa położenia bo właśnie w przedziale średnich obrotów masz problem i jest to strefa zasilania sterowana iglicą. Sprawdz poziom w komorze pływakowej w/g manuala lub autodaty...powodzenia :flesje: Dzięki wielkie sporo mi wyjaśniłeś tym postem, ale mam jedno pytanie co to znaczy "podnieś iglicę o dwa położenia" - to jest jakoś regulowane? ze środka gaźnika? Dzięki. edit: jeszcze jedno pytanie, bo ja w sumie tego nie napisałem, to dławienie jest takie duże że gaśnie jeśli motocykl stoi(nie podczas jazdy ale to chyba logiczne było ale wole napisa ć;) ) i dodam gazu z wolnych obrotów. czy to o czym mówicie poprawi też ten efekt? Edytowane 10 Grudnia 2008 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Tak dla wyjasnienia moja odpowiedz dotyczyla motocykla Arniego - XT, a nie WR. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 edit: jeszcze jedno pytanie, bo ja w sumie tego nie napisałem, to dławienie jest takie duże że gaśnie jeśli motocykl stoi(nie podczas jazdy ale to chyba logiczne było ale wole napisa ć;) ) i dodam gazu z wolnych obrotów. czy to o czym mówicie poprawi też ten efekt? Najpierw zaloz tą podkladke i o-ring . Zobaczymy co bedzie potem i bedziemy myslec dalej . Tak sie nie da za bardzo przewidziec co bedzie sie dzialo. Moze po zalozeniu tych czesci moto przestanie sie mulic calkiem i bedzie śmigać normalnie i nie bedzie trzeba wymieniac zadnych dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.