Skocz do zawartości

KONTROLKA FI GSXR 600 K3


Złoty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! kolega kupił gsxr 600 k3, moto nie miało dekla, po załozeniu dekla, zalaniu oleju, odpaliło za pierwszym razem lecz miga kontrolka FI, olej jest , płyn tez jest.jaki może byc powod migania?? dodam tylko ze moto ma zdjety stelarz tylny.... regulator i moduł lezały sobie na oponie poprostu ale to raczej nie ma zadnego wpływu

Edytowane przez Złoty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy okazji, regler musi masować. (przynajmniej w 99% motocykli)

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjelismy modul i załozylismy do innego gsxra 600k3 i okazało sie to samo, kontrolka pali sie caly czas i na zegrach na przemian miga temperatura i napis FI.... jak zczytac ten kod błeu bo jestem zielony w tym ;/....wydaje mi sie ze to wina modułu a nie jakichs innych elementów w motocyklu bo to dziwne zeby w dobrym moto po zmianie modułu nagle pojawiał się ten sam problem

Edytowane przez Złoty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ma 750 K1 i od samego początku wkurza mnie ta kontolka, chociaż czasami zdarza jej się zgasnąć, ale to najczęściej jak moto postoi przez noc albo po kilku odpaleniach i zgaszeniach silnika na przemian. na początku myślałem że to coś poważnego, ale zrobiłem w tym sezonie jakieś 7tyś. km i nic się nie dzieje. byłem się pytać w serwisie SUZUKI w Hamburgu, chcałem żeby sie podczepili i sprawdzili co wyrzuca błąd, ale zapytali sie jak długo z tym jeżdzę, jak odpowiedziałem że zrobiłem tak 6 tyś. km to stwierdzili że nie warto zaglądać i tak się nic nie stanie skoro się do tej pory nic nie stało, pewnie jakiś czujnik wariuje.

sam bym sobie sprawdził, ale nie wiem które przewody trzeba zewrzeć, z tego co widzę w serwisuwce to są 2, a w tej wtyczce co jest pod siedzeniem są 4 o ile pamiętam. Dodam może że mam cały ukł. wyd. AKRAPOVIĆ i podejżewam że to jest przyczyną. Czy może wie ktoś dokładnie które to przewody trzeba zmostkować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim będziesz zwierał piny sprawdź kody błędów z serwisówką.

Kontrolka FI może migać np. 3 razy i potem jest trochę dłuższa przerwa to znaczy że mignęła 3 razy.

Może migać z inna kontrolką wtedy też będziesz miał opisany ten błąd w manualu.

Zwieranie pinów to już trochę trudniejszy zabieg :-)

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już wcześniej napisano, kontrolka w tym modelu mruga cały czas tak samo( temperatura- FI), a czasami jak jej humor dopisze to zgaśnie i zapali się dopiero po ponownym odpaleniu motocykla,

 

 

już wszystko jasne, sprawa jest banalnie prosta:)) sprawdzenie tego kodu błedu to jednak żadna straszna , ani skomplikowana sprawa:)) wystarczyło zrobić zworkę na tej wtyczce pod siedzeniem( są tam 2 kabelki biały z czerwonym paskiem i czarny z białym paskiem), potem włączyć zapłon, załączyć pompę paliwa przełącznikiem tym czerwonym którym gasimy silnik i po kilku sekundach wyświetla sie kod na wyświetlaczu. U mnie pokazało sie C00 z kreseczką na dole, czyli trzeba będzie wyregulować czujnik położenia przepustnic, czyli żadnego problemu nie powinno być, tylko trzeba zdjąś zbiornik i się do niego dostać :biggrin:

Edytowane przez zaba83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...