Złoty Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 (edytowane) Witam!! kolega kupił gsxr 600 k3, moto nie miało dekla, po załozeniu dekla, zalaniu oleju, odpaliło za pierwszym razem lecz miga kontrolka FI, olej jest , płyn tez jest.jaki może byc powod migania?? dodam tylko ze moto ma zdjety stelarz tylny.... regulator i moduł lezały sobie na oponie poprostu ale to raczej nie ma zadnego wpływu Edytowane 6 Grudnia 2008 przez Złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Sprawdz kod błedu i wszystko bedzie wiadomo, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 tak przy okazji, regler musi masować. (przynajmniej w 99% motocykli) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 (edytowane) wyjelismy modul i załozylismy do innego gsxra 600k3 i okazało sie to samo, kontrolka pali sie caly czas i na zegrach na przemian miga temperatura i napis FI.... jak zczytac ten kod błeu bo jestem zielony w tym ;/....wydaje mi sie ze to wina modułu a nie jakichs innych elementów w motocyklu bo to dziwne zeby w dobrym moto po zmianie modułu nagle pojawiał się ten sam problem Edytowane 6 Grudnia 2008 przez Złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Generalnie polega na zrobieniu zwory na takiej wtycze koło modułu pod siedzeniem, w manualu wszystko masz ładnie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba83 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 ja ma 750 K1 i od samego początku wkurza mnie ta kontolka, chociaż czasami zdarza jej się zgasnąć, ale to najczęściej jak moto postoi przez noc albo po kilku odpaleniach i zgaszeniach silnika na przemian. na początku myślałem że to coś poważnego, ale zrobiłem w tym sezonie jakieś 7tyś. km i nic się nie dzieje. byłem się pytać w serwisie SUZUKI w Hamburgu, chcałem żeby sie podczepili i sprawdzili co wyrzuca błąd, ale zapytali sie jak długo z tym jeżdzę, jak odpowiedziałem że zrobiłem tak 6 tyś. km to stwierdzili że nie warto zaglądać i tak się nic nie stanie skoro się do tej pory nic nie stało, pewnie jakiś czujnik wariuje. sam bym sobie sprawdził, ale nie wiem które przewody trzeba zewrzeć, z tego co widzę w serwisuwce to są 2, a w tej wtyczce co jest pod siedzeniem są 4 o ile pamiętam. Dodam może że mam cały ukł. wyd. AKRAPOVIĆ i podejżewam że to jest przyczyną. Czy może wie ktoś dokładnie które to przewody trzeba zmostkować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zanim będziesz zwierał piny sprawdź kody błędów z serwisówką. Kontrolka FI może migać np. 3 razy i potem jest trochę dłuższa przerwa to znaczy że mignęła 3 razy. Może migać z inna kontrolką wtedy też będziesz miał opisany ten błąd w manualu. Zwieranie pinów to już trochę trudniejszy zabieg :-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 tak bardzo trudny bo trzeba zewrzeć dwa piny%-) w tym gixie kontolka nie informuje o błędach mrugając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 kontrolka miga na zmiane z temperatuta cały czas tak samo , wyskakuje temperatura a pozniej FI i pozniej znowu temperatura i FI itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba83 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) jak już wcześniej napisano, kontrolka w tym modelu mruga cały czas tak samo( temperatura- FI), a czasami jak jej humor dopisze to zgaśnie i zapali się dopiero po ponownym odpaleniu motocykla, już wszystko jasne, sprawa jest banalnie prosta:)) sprawdzenie tego kodu błedu to jednak żadna straszna , ani skomplikowana sprawa:)) wystarczyło zrobić zworkę na tej wtyczce pod siedzeniem( są tam 2 kabelki biały z czerwonym paskiem i czarny z białym paskiem), potem włączyć zapłon, załączyć pompę paliwa przełącznikiem tym czerwonym którym gasimy silnik i po kilku sekundach wyświetla sie kod na wyświetlaczu. U mnie pokazało sie C00 z kreseczką na dole, czyli trzeba będzie wyregulować czujnik położenia przepustnic, czyli żadnego problemu nie powinno być, tylko trzeba zdjąś zbiornik i się do niego dostać :biggrin: Edytowane 10 Grudnia 2008 przez zaba83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.