Bizi18 Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 czy przerobienie wydechy w jawie z 1w1 na 2w1 daj jakiś efekt bo widziałem kolesia ktury miał takie coś i nawet całkiem fajnie to chodziło co wy na to !!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Ale straci na wyglądzie. Przeciez dwie rury dodatą szlachetności Jawie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 czy przerobienie wydechy w jawie z 1w1 na 2w1 daj jakiś efekttak da stracisz moc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 czy przerobienie wydechy w jawie z 1w1 na 2w1 daj jakiś efekttak da stracisz moc! Dokładnie moc spadnie i moment obrotowy też.Układ wydechowy w motocyklach 2 suwowych jest bardzo ważny. Prawidłowo dobrany układ może podniesć moc nawet o 20% (nie do uzyskania bez hamowni) Układ 2 w jeden zakuci przebieg pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 widziałem kolesia ktury miał takie coś i nawet całkiem fajnie to chodziło Może i chodzio bo jeździło pewnie nie bardzo... Słyszał ktoś kiedyś Syrenkę dwucylindrówkę (to takie autko jakby ktoś nie wiedział) ? No właśnie tam był wydech 2w1 :lol: Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 dokladnie takjak powiedzilei moi koledzy! od siebie dodam ze podejrzewam ze wiem ktory ty uklad widziales... no i co tu duzo mowic zrobiony ze zlomu... puszka i kolanka zespawane ze soba co powodowalo ze spaliny z jednego kolektora mialy dluzsza droge do tlumika.. i duzo nie ciekawych rzeczy.... na tej stronie bylo wiele przerobek bardziej godnych polecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Zgadza się , popatrzcie się na japońskie dwusuwy z okresu ich panowania, np. suzuki GT 750 miął trzy cylindry i każdy muiał oddzielny układ wydechowy.Nie kombinuj, bo przedobrzysz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizi18 Opublikowano 10 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Ja mam wzory na oblicze dobrego układuwydechowego jak i środlki i zaplecze logistyczne widziałem już taki motyw u kolesia z kwidzyna i chodziło to o niebo lepiej i wyglądło na pomysłach z tej stronki którzy wszyscy sugerują nie biore przykładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Ja mam wzory na oblicze dobrego układuwydechowego jak i środlki i zaplecze logistyczne widziałem już taki motyw u kolesia z kwidzyna i chodziło to o niebo lepiej i wyglądło na pomysłach z tej stronki którzy wszyscy sugerują nie biore no to kozak jestes :) a tak powaznie to co obliczasz taki wydech tak??? potem bierzesz spawarke i jedziesz??? z jakiejs kwasowki robisz czy co??? Rozumiem ze robisz je po to by zwiekszyc moc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Nie bardzo wiem jak to można obliczyć... pojedynczy wydech jest bardzo trudno obliczyć i trzeba się wspomagać doświadczeniami, ale jak można sparować dwa dwusuwowe wydechy o różnych długościach kolektora w dodatku w oparciu o czystą teorię... jeden łeb mam i go daję że jedynym efektem będzie ch...owy dźwięk i drastyczny spadek mocy. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizi18 Opublikowano 11 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 NO MOŻE będzie to troche trudniejsze do obliczenia niż myślałem ale zawsze moge założyć standart a ten pomysł wzioł sie z tąd że robie jawe na streta i jedna rura z napisem stret fiter by sie ładnie prezętowała ale jak będe miał za duży ubytek mocy to wruce do fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizi18 Opublikowano 11 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Te obliczenia są potrzebne do obliczenia średnicy rury wydechowej i takich tam bzedetów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 Sprawa nie jest taka prosta jak Ci się wydaje. Na 100% łatwiej i efektywniej będzie dopracować układ wydechowy z dwoma rurami. Jeżeli masz dostęp do hamowni możesz niezłe stado koni mechanicznych wyciągnąć z tego silnika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bizi18 Opublikowano 12 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 W tym problem że do chamowni akurat nie mam dostępu i w tym jest mały problem ale reszte potrzebnego sprzętu mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Jawa 350 czyli 2 x 175 czyli może te rysunki pomogą (z opracowań Tomasza Sałka)http://polmot.propl.com/images/teksty/tuning/tun13.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.