Skocz do zawartości

Suzuki gsx750 inazuma 1998r gaźniki


mucha56
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam zamierzam czyścić gaźniki w moim motorku gdyż przy przyśpieszaniu poszarpuje nim i brakuje mu mocy.

można to zrobić bez ich całkowitego demontażu? chodzi o to żeby wyjąć odstojniki ( po odkręceniu zaworka nic nie zlatuje pewnie zapchane syfem ) i dysze. zamierzam też na wężyku założyć filterek paliwa.

dopiero co robiłem synchro więc nie chciał bym ich rozregulować.

 

jak możecie coś konkretnego podpowiedzieć to czekam ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co sobie utrudniasz??

rozkładasz prześcieradło na stole

wyjmujesz baterie gaźników

i w spokojnych, chirurgicznych warunkach bawisz się z nimi

nawet jak się coś da zrobić na motocyklu (a raczej się nie da) to będziesz się niepotrzebnie wkurzał a stracisz kilkukrotnie więcej czasu

w końcu i tak je zdemontujesz:)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinno być zrobione razem . Rozłożenie gaźników na części , wymycie , sprawdzenie poziomu paliwa , regulacja składu mieszanki i na sam koniec synchro . Synchro robisz mając pewne gaźniki i sprawdzone luzy zaworowe . Przy tych objawach zacznij od spr. filtra powietrza :wink:

Edytowane przez Arkadiusxmoto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co masz na myśli całkowitego demontażu, jeśli chodzi tylko o wyjęcie ich baterii z motocykla to nic sie nie stanie, co najwyżej ineaczej ustawisz luz na lince. Jeśli zamierzasz wykręcić śruby regulacyjne składu to policzy ile obrótów każda jest wykręcona, (zrób to np na prześcieradle jak napisał poprzednik byś niczego nie zgubił) delikatnie obchódź sie z pływakami, by nie powyginać blaszek. Reszta nie ma wpływu, aha i używaj sprężonego powietrza i specjalnego carb cleanera polecam Superex.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wyjmowania baterii gaźników raczej ci się nie uda do środkowych dostać :)

a co do filtra paliwa, to ciężka sprawa... mało tam miejsca pod bakiem, przewód od kranika idzie na styk, przyciśnięty przez airbox, a jak zamontujesz nad airboxem, to z kolei za małe ciśnienie będzie na filtrze i wacha gorzej leci. szukałem jakiegoś filtra o mniejszym oporze, na razie nic pasującego nie mam.. :/

swoją drogą, jaki sens robić synchronizację bez czyszczenia gaźników :/

Edytowane przez jwolansk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...