rzemyk90 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Nie wiem czy ktos mnie tutaj jeszcze kojarzy bo dlugo juz nie pisalem, ale napisalem bo chce sie pochwalic przed wami nowym sprzecikiem. Jest to kx 500 84 rok, czyli ostatnia buda przed buda z silnikiem chlodzonym ciecza. Motor kupilem w czesciach, jest nie na chodzie. Mianowicie brakuje mi nowego tloka - ziorentowalem sie ze pasuje od nowszego kx i ma 2 pierscienie, ten stary co mam ma 1 pierscien. Kosztuje okolo 500 zl(prox), moze uda mi sie poszukac gdzies taniej. Musze cylinder oddac do tulejowania bo nicasyl caput. Gaznik mikuni 38 mm na plaskiej przepustnicy rowniez niekompletny - brakuje prowadnicy iglicy, ktora mocuje dysze glowna, oraz brakuje mi tez mocowania dyszy od wolnych obrotow. Brakuje mi rozniez modulu ktory znajduje sie miedzy stojanem zaplonu a cewka. Wg manuala tylko tych rzeczy nie mam. Rama jest ok, centralka, na starym typie, przod tarcza. Wiadomo, podwozka lata 80 ale kiedys na tym tez latali. Wymienie oleje , uszczelniacze, lozyska w kolach bedzie gites malines. Reszta silnika wydaje sie byc ok, 5 biegow ladnie wchodzi, wal na korbie nie ma luzow, kosz sprzeglowy ma minimalne zuzycie. Moze uda mi sie go zlozyc i odpalic ale jak sami widzicie jeszcze sporo pracy przedemna, a za niego sie wezme jak matura bedzie juz za mna. Jestem ciekawy, jak taka stara 500 2T lata :icon_mrgreen: Nie wiem, czy silnik bedzie mial faktyczna moc, bo ten dyfuzor ktory posiadam nie ma takiego zawijasa przy cylindrze a powinien byc, patrzac na moj rocznik. A to moze miec decydujacy wplyw na moc silnika. Z czesciami mysle, ze nie bede mial problemu, bo patrzac na nowsze roczniki kx , kartery sa identyczne(patrzac na wysprzeglik, dekiel zaplonu, czy miejce kopniaka), skrzynia biegow podobna, bo w nowszcyh zmienili jeden bieg, sprzeglo tez raczej podchodzi i mysle ze pasowac bedzie. Nie jestem pewien, bo ogladalem manuale w tych rocznikach a zawsze moga to byc zdjecia tylko podgladowe, ale patrzac na foty na bikepicsie, czesci wydaja sie byc te same. Kx kupilem bo wg mnie to byla okazja, tymbardziej ze byl on oddalony odemnie o 3 km , i kosztowal mnie tyle samo co pokonanie tej odleglosci ale dodajac dwa jajca na koncu ;) Ps: Jezeli ktos by mial jakies czesci, prosze o kontakt pod gg 2619029. Pozdr. Fotki: http://www.bikepics.com/members/rzemyk90/84kx500/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 silnik ma pewnie w okolicach 60km i powiem ci że jest szatański aczkolwiek ze względu na duża pojemność można tym ruszyć jak zwykłym motocyklem (miałes cz i z tego co wiem 125 więc wiesz co to znaczy ruszanie na zimno :D :D ) co do frajdy niesamowita rób bo warto :D mimo tego że to wyczyn to silnik jest dosyć żywotny chyba że coś nieplanowanego sie posypie, bo cięzko go wykorzystać na tyle żeby motogodziny leciały :D ja jeździłem yz490 z 2 bębnami chłodzoną powietrzem i powiem że frajda niesamowita ale rodeo :D cały czas leci na koło technicznie nie da tym sie jeździć :D :D oczywiście gratulacje i życze udanego składania... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 gratuluję zakupu tym bardziej że za taką kasę to grzech by było zostawić :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) Ciekawy sprzecik:) Widze ze bedzie jeden problem dostac do tego modol. Gaznik jesli niezkopletujesz to zawsze mozna podmienic od czegos innego. Tlok bedzie ciezko dostac za mniej niz 500zl za 500zl kupilem do huski 360 wossnera:) Tulejowanie polecam w motor-techu robilem paredziesiat cylindrow u Pana Piotra i dobrze robi robote, za kazdym razem bylem ja jak i klient zadowolony z wykonanej pracy. Znajomy ma yamahae 490 82r powiem tylko tyle ze to zamiast jezdzic to lata. Zobaczymy co ciekawego wykombinujesz. Mam nadzieje ze bedziesz ten temat prowadzil? :) Edytowane 4 Grudnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 noo konkret moto. jezdziłem na rm 500, wiec wiem co taki 2T potrafi. Składaj to i ogień! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Dziekuje za gratulacje. Niestety na pewien czas musze zapomniec o moto z dwoch powodow: matura i pieniadze, ktore sa potrzebne na reanimacje wyczyna, wiec nie moge zapewnic ze temat bedzie kontynuowany.Co do czesci, to mysle ze jeszcze tak zle nie jest, bo gaznik taki lub podobny wystepuje w nowszych modelach z japoni 125 i 250. Modol prawdopodobnie bedzie mozliwy do zaapdoptowaniia z mlodszej rodziny kx. Tlok jeden mam na oku za male pieniadze, ale musze sie dowiedziec jaki jest koszt przesylki z usa:) Wiadomo, wszystko to jest kwiestia czasu i pieniedzy. Jak uslysze prawdziwy pomruk tej pincety, to napewno napisze jeszcze w tym temacie:D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.