Skocz do zawartości

co kupić do 14,5 tys


zwierzak07
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do wydania nie wiecej jak 14,5 tys.Interesowalby mnie jakis wiekszy samochod

Myslalem o Volvo S40,Vectra B a ostatnio nawet o Citroenie Xanti,ale wszedzie to tylko mozna przeczytac ze golf,passat,a3 to najlepsze tylko to nie ta kasa.

Wolalbym zeby to byl diesel jakos nie ma przekonania do benzyny z gazem.

Edytowane przez zwierzak07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wypowiedzieć się tylko w przypadku opla.

Vectra B jest barzo ciekawym autem.Dobrze wyposarzona i bardzo wygodna.

Jednak zdecydowanie odradzam diesla. Opel robi fenomenalne silniki benzynowe, ale z dieslami różnie wypada. Znam kilka starszych modeli astry z 1,7td i faktycznie przy przebiegach w okolicy 350tyś nic złego się nie dzieje. Jednak nowsze dti są dość wrażliwe. Ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opel robi fenomenalne silniki benzynowe,

Ktore to niby fenomenalne?

Na pewno nie Ecotec, ktore po 100 tys km zaczynaja wpieprzac olej w stosunku 50:50 do benzyny :P

A tylne zawieszenie w Vectrze B to wielka porazka-wiec nie wiem czy ta Vectra taka fajna ;)

Nie mowiac o rdzy, ktora jest nieodlacznym kompanem wiekszosci hOpli.

 

Znam kilka starszych modeli astry z 1,7td i faktycznie przy przebiegach w okolicy 350tyś nic złego się nie dzieje. .

Ale mowisz o silniku Isuzu -bo to byl super silnik, nie do zajechania. Potem zaczeli montowac swoje silniki 1,7 i to bylo wielka porazka.Az do czasu gdy im Fiat swoich silnikow nie uzyczyl :icon_twisted: Taki to Adam Opel jest pomyslowy :icon_mrgreen:

 

Mam do wydania nie wiecej jak 14,5 tys.Interesowalby mnie jakis wiekszy samochod

Myslalem o Volvo S40,Vectra B a ostatnio nawet o Citroenie Xanti,ale wszedzie to tylko mozna przeczytac ze golf,passat,a3 to najlepsze tylko to nie ta kasa.

Jakis czas temu opisywali duze kombiaki w Auto Swiecie w podanych przez Ciebie granicach cenowych. Pomimo ze to niemiecka gazeta, to najlepsza ocene dostala Mazda 626 DiTD! Wyprzedziła Passata, Omegę A6 i całą reszte. Moja kobita uzytkuje to auto od poltora roku, w tym czasie zrobila jakies 50 tys km. Mi tez zdarzylo sie zrobic tym autem pare wiekszych tras. Co moge powiedziec o tym samochodzie, to jest bardzo ekonomiczne-spalanie 6-7 w miescie. Super wyposazone (w serii 4poduszki, klima, abs ) bardzo funkcjonalne wnetrze -kanapa tylna przesuwana, fotel pasazera mozna przeksztalcic w stolik. Do dzis wiele aut nie ma takich "bajerow" jak Mazda 10 lat temu :)A do tego niezawodnosc Mazdy gratis :D Jak dotychczas nie bylo zadnych problemow z fura, 101 koni to moze nie rakieta ale pozwala na swobodna jazde i 180 na autostradzie tez pojedzie.

Co do Xantii to sam o tym aucie myslalem, bo to wielka fura za male pieniadze. I do tego ma opinie bezawaryjnego auta. Podobno to jeden z najmniej awaryjnyh aut Citroena. Kumpel ma Xantie HDI od nowosci, Jezdzi tym prawie 10 lat. I wiekszych problemow jak na razie nie mial-co potwierdza tylko slusznosc wyboru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to jeszcze jedno auto dolaczylo do grona tych ktore biore pod uwage

Carisma GDI,posiada moze ktos taki model i moglby wypowiedziec sie na jego temat??

 

GDI sobie odpusc, mnostwo problemow, muslisz ze dlaczego wycofali GDI z produkcji, a ktore to mialo byc takim przelomem w spalaniu ubogich mieszanek w silnikach benzynowych....

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajc uwielbiam takich teoretyków jak ty :icon_evil:

Moja vectra jest z 98' i ma ponad 220tyś km (1,6 16v)oleju dolewam ok 800g od wymiany do wymiany.

Jeśli chcesz poszukać rdzy to zapraszam (weź kilka piw, bo trochę czasu Ci zejdzie)

Auto w Polsce od 2 lat i przy zawieszce nie ma potrzeby nic robić.

Ale to pewnie tylko mój model jest taki cudowny :biggrin:

 

A jeśli chodzi o porównanie diesli isuzu i opla, to zwykły mit. Dobrze traktowane obydwa robią bez awari 350-400tyś. Potem wymiana uszczelki pod głowicą i dalej jazda (egzemplarze o których piszę, głównie ganiają do Italii i z powrotem).

Z mojej strony to tyle.

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem powinieneś zastanowić się nad AUDI A4 silniki 1.9 TDI są bodaj najmocniejszą stroną germańców do tego dochodzi karoseria pełny ocynk.Osobiście posiadam 1.6 benzyna i te jednostki napędowe są podobno jedne z lepszych.Moja rada nie kupować aut diesla o poj 2.2 w których zamontowana jest pompa LUKASA bo to wieli niewypał w razie awarii pompy koszt nowej to równowartość tego co chcesz wydać na auto.Jeszcze jedno zrób tak jak ja kupuj auto bezpośrednio od np.germańca z garażu masz większą pewność że nie jest zrobiony jeden z trzech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajc uwielbiam takich teoretyków jak ty :icon_evil:

Moja vectra jest z 98' i ma ponad 220tyś km (1,6 16v)oleju dolewam ok 800g od wymiany do wymiany.

Jeśli chcesz poszukać rdzy to zapraszam (weź kilka piw, bo trochę czasu Ci zejdzie)

Auto w Polsce od 2 lat i przy zawieszce nie ma potrzeby nic robić.

Ale to pewnie tylko mój model jest taki cudowny :biggrin:

Moze masz jakis swiecony egzemplarz :icon_mrgreen: Znam goscia(zreszta z tego forum), ktory jezdzi Vectra 99 rok, przebieg jakos 120 tysiecy, kupiony z polskiego salonu-ma go od nowosci. Auto wiecej przestalo w garazu niz jezdzilo. Olej wcina, rdza go wpieprza, a zawieszenie napieprza -choc dopiero co bylo robione(w serwisie Opla!). Albo Ty masz jakis super egzemplarz, albo on zle trafil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem powinieneś zastanowić się nad AUDI A4 silniki 1.9 TDI są bodaj najmocniejszą stroną germańców do tego dochodzi karoseria pełny ocynk.Osobiście posiadam 1.6 benzyna i te jednostki napędowe są podobno jedne z lepszych.Moja rada nie kupować aut diesla o poj 2.2 w których zamontowana jest pompa LUKASA bo to wieli niewypał w razie awarii pompy koszt nowej to równowartość tego co chcesz wydać na auto.Jeszcze jedno zrób tak jak ja kupuj auto bezpośrednio od np.germańca z garażu masz większą pewność że nie jest zrobiony jeden z trzech

Tak ale audi to juz chyba poza moim zasiegiem a z drugiej strony xantia tez ma chyba ocynkowana karoserie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy jaki rocznik cię interesuje.Pierwsze A4 są w zasięgu .Jak pisałem mam taką rocznik 95 brałem od germanki z garażu powiem że pomimo tego iż była daleko bo aż z Bohum to warto było bo żaden majster go nie klepał a spójrz co ciągną!!! .Powiem tak zastanów się czy warto dzisiaj kupować diesla jak dużo jeżdzisz jeżeli mało to nie warto.Następna sprawa AUDI to nie choinka wnętrze stonowane przyjemne wszystko pasuje pamiętam jak zakładali mi w warsztacie alarm powiedzieli wtedy że aż miło rozbierać i składać tapicerkę która wszędzie pasuje.To czy inni cynkują auta w 100%tego nie wiem ale nawet MERCEDES cynkuje tylko profile zamknięte AUDI 100%jest ocynk i jak nie był bity to problem rdzy masz z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item486988284_audi_...onik_warto.html jedno z rozsądniejszych rozwiązań to takie A4 , tani w eksploatacji , niezawodny , dosć ładny , dość wygodny, etc...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...