Vitu Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Jakie świece kupić do GPz'ta i dlaczego w środku airboxa na ścianka jest olej i to jeszcze czarny wyglądający na przepalony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Olej do puszki filtr powietrza dostaje się z odmy, z powodu jego zbyt wysokiego poziomu ale najprawdopodobniej silnik już się skończył. Zmierz sprężanie. Ściągnij serwisówkę, a dowiesz się jaką świecę kupić. Serwisówkę z najdziesz na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vitu Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ale najprawdopodobniej silnik już się skończył. Zmierz sprężanie. Wez mnie nie strasz ... :) Jak to się skończył ? 43 tys km przebiegu ma dopiero ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Tyle wskazuje licznik. Ewentualnie jazda na gumie może powodować taka przypadłość. Dużo tego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Szukaj NGK DR9EA Denso X27ES-U, X27ESR-U Olejem w airboxie zbytnio nie musisz się przejmować, ale sprężanie zmierzyć nie zaszkodzi. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Są dwie możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy: Stosujesz nieodpowiedni olej silnikowy (najtańszy) Motocykl jest eksploatowany na pełnych obrotach od momentu uruchomienia bez okresu rozgrzewania silnika. Czarny przepalony osad w filtrze powietrza świadczy o dużych przedmuchach na tłokach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vitu Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) Tyle wskazuje licznik. Ewentualnie jazda na gumie może powodować taka przypadłość. Dużo tego oleju? Na gumie to on napewno nie był jeżdżony , poziom oleju w stanie to zakryte cale okienko i do polowy zakryte gdy silnik jest rozgrzany. Są dwie możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy: Stosujesz nieodpowiedni olej silnikowy (najtańszy) Motocykl jest eksploatowany na pełnych obrotach od momentu uruchomienia bez okresu rozgrzewania silnika. Czarny przepalony osad w filtrze powietrza świadczy o dużych przedmuchach na tłokach. Olej jaki stosuje to Motul 5100 półsyntetyk 10W40 Zawsze czekam az silnik osiągnie temperature normalniej pracy na wskaźniku temperatury, nigdy nie gazuje silnika jesli jest zimny. Czy można tego airboxa porostu odkręcić i wyczyścić w środku z tego leju ? Edytowane 30 Listopada 2008 przez Vitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 no tak musisz właśnie zrobić. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ... poziom oleju w stanie to zakryte cale okienko i do polowy zakryte gdy silnik jest rozgrzany. Witam zatem masz odpowiedz za duzo oleju... okienko nie jest po to by bylo cale zakryte a po to by bylo widac poziom oleju ktory powinien sie zawierac pomiedzy dwoma znacznikami min i max umieszczonymi bezposrednio przy okienku... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vitu Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam zatem masz odpowiedz za duzo oleju... okienko nie jest po to by bylo cale zakryte a po to by bylo widac poziom oleju ktory powinien sie zawierac pomiedzy dwoma znacznikami min i max umieszczonymi bezposrednio przy okienku... pozdrawiam Dzieki wielkie nie wiem gdzie ja wyczytałem ze okienko powinno być zakryte ... tylko ze nie widzę tam nigdzie znaczka min i max ... To teraz by pasowało trochę tego oleju spuścić prawda ? tylko ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek88888 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Spuść tyle żeby było widać pół oczka,a nie żeby całe było zakryte :biggrin: i po drugie nigdy nie sprawdza się poziomu oleju gdy silnik jest rozgrzany!!! Tego nawet uczą na kursie :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vitu Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 i po drugie nigdy nie sprawdza się poziomu oleju gdy silnik jest rozgrzany!!! Tego nawet uczą na kursie :smile: No ja o tym bardzo dobrze wiem , ale powtarzam ktoś mi powiedział albo gdzieś przeczytałem ze przy pracy silnika oczko powinno być zakryte do polowy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 No ja o tym bardzo dobrze wiem , ale powtarzam ktoś mi powiedział albo gdzieś przeczytałem ze przy pracy silnika oczko powinno być zakryte do polowy .... W trakcie pracy silnika to się oleju nie mierzy, no czasem w skrzyniach automatycznych, ale nie w silniku. A co do pomiaru na razgrzanym (ale zgaszonym) silniku, to bym polemizował, czy się tak nie robi. Na kursie uczą różnych rzeczy, ale w większości serwisówek Hondy znajdziesz taką wskazówkę: TU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Spuść tyle żeby było widać pół oczka,a nie żeby całe było zakryte tu bym sie zastanowil dwa razy. wedlug mnie to zalezy od silnika. gdy w moim moto oleju bylo miedzy min a max to skrzynia ciezko chodzilo. po dolaniu odrobimy oleju do poziomu maxa (nie zakrywajac oczka) silnik chodzi o niebo lepiej A co do pomiaru na razgrzanym (ale zgaszonym) silniku, to bym polemizował, czy się tak nie robi ale rozgrzany olej nie koniecznie caly musial zlac sie na sam dol i dlatego pomiar moze byc inny pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 a skad wiesz ze ten nalot nie powstal przed tym jak zmieniles olej ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.