szymon44 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Mam pytanie ile lać oleju do skrzyni do pełna czy jak????? bo leje leje i końca nie widać. Niekiedy jak długo jade na 3(aprilia am3) to później jak stane to się nie da jedynki wbić czy to może być wina braku oleju albo co ewentualnie zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Raczej wątpie zeby to była wina oleju, ze nie możesz biegów wbijać. Nie masz jakiegoś wizjera na karterze w którym by było widać ile oleju nalałeś ? Najlepiej sobie zawsze sciągnać seriwsówke i z niej wyczytać ile trzeba wlać, przynajmniej wtedy nie trzeba patrzeć w żadne wizjery itd. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 z którego biegu próbujesz tą jedynke wbić ? od 3ki , czy z neutralnego ? a oleju na pewno nie wlewa się na maxa - ale tyle co podaje serwisówka. jeszcze podaj jaki masz motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon44 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) z 2 biegu. Neutrala się najlepiej z jedynki wbija. Ale już mniej więcej obacziłem jak to zrobić jak nie ma biegu po gazie do 6tyś i wbija się jedynka :notworthy: Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam Edytowane 30 Listopada 2008 przez szymon44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) Czeste objawy zle dzialajacej skrzyni, moga byc od dojechanego sprzegla, zlego wyregulowania sprzegla, zlego oleju. Sciagnij sobie serwisowke i tam wszystko pisze jasno. Czesto pisze tez na pokrywie ile sie wlewa, albo jest srubka kontrolna w okolicach sprzegla, gdzies na 1/3 wysoksci pokrywy. W am6 wiem ze jest ona na srodku pokrywy sprzegla centralnie na wysokosci sprzegla. I wtedy lejesz oleju az ci bedzie wylatywal przez ten otwor na srubke. Edytowane 30 Listopada 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Ta śrubka kontrolna w am3 powinna być w okolicach kopki (gdzieś pod nią). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Z tymi silnikami AM to jest ciekawie ogolnie.... kontrolka oleju jest na prawym deklu - taka srubeczka. Swego czasu mialem problem, ze w AM5 gdzies mi ginal olej i w ogole sprzet szarpal itp... no ale nie kopcil i nie zostawial plam. Okazalo sie ze w sumie to musialem wlac ponad 1 litr oleju do silnika bo jak sie sprzet przechylil to olej tak jakby przeplywal do skrzyni... nie wiem dobrze zrobilem lejac az litr, bo potrzeba niby tylko 600ccm. Ale po kilku takich dolaniach na max i przechyleniu motorka w lewo skonczyl sie problem z szarpaniem przy ruszaniu i ciezka praca skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.