Skocz do zawartości

Gix 3/4 vs. Daytona 675


Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem Panowie no mi też sie gixy podobają, zwłaszcza model 06, fajnie mi się jeździło 750, ale nie narzekajcie że 675 ma dobre oceny zanim nie pośmigacie na tym moto.

 

Nie na darmo motocykl który jest tak naprawde dopiero od 2006 dopiero wprowadzony na rynek (porównajcie to do kilkunastu-kilkudziesięciu lat rozwoju japońskich modeli), ma kilka pierwszych miejsc w testach porównawczych szcześćsetek.

 

Tak z ciekawości test w Motocyklu nie jest nowoscią, podobny test był juz zrobiony przez MotorcycleUSA

http://www.motorcycle-usa.com/9/516/Motorc...aytona-675.aspx

W tym teście daytona miała (przy takiej różnicy mocy) czasy gorsze od Gixa o 0.15 (15 setnych sekundy!) i oczywiscie zwycieżyła w tym teście. Wg mnie nic dziwnego, fajniejsza jest.

Edytowane przez Power997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie jezdzilo tylko Gixerem i nie ma sie skali porownawczej a jedynie suche dane to wlasnie takie sa pozniej komentarze.

 

Osobiscie radzilbym sie najpierw przejechac jednym i drogim a potem cos pisac.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750 - tka nie mialem jeszcze przyjemnosci. Ogolnie pozycja w Gixerze jest dosc przyjemna ( bardziej ergonomiczna i mniej idaca na nadgarstki ), w Daytonie jest juz raczej bardziej extremalna. Co do samych danych to rowniez nie trzeba bardziej komentowac, - na korzysc 750 - tki.

Jak sie jezdzilo tylko Gixerem i nie ma sie skali porownawczej a jedynie suche dane to wlasnie takie sa pozniej komentarze.

 

Osobiscie radzilbym sie najpierw przejechac jednym i drogim a potem cos pisac.

KS, chyba się już sam zaplątałeś w swoich wypowiedziach :clap: Chyba, że czegoś nie zrozumiałem ...

 

BTW - Jeździłem jednym i drugim. I właśnie dlatego wpisałem topic, bo moje odczucia vs. artykuł były zupełnie inne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem Panowie no mi też sie gixy podobają, zwłaszcza model 06, fajnie mi się jeździło 750, ale nie narzekajcie że 675 ma dobre oceny zanim nie pośmigacie na tym moto.

 

Wg mnie nic dziwnego, fajniejszy jest.

 

No to teraz sam zaprzeczyłeś sobie :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz sam zaprzeczyłeś sobie :bigrazz:

 

powiniennem był napisać fajniejszA. No bo jest.

 

Zresztą moto można oceniać na 100 różnych sposobów i z różnej perspektywy więc ktos powie że Gixer jest fajniejszy i z jego punktu widzenia bedzie miał racje.

Np : pozycja na moto: na Daytonie bardziej sportowa, bardziej wymagająca. Na Gixie bardziej "wygodna/turystyczna". Dzięki temu inaczej sie człowiek łamie w zakręcie na gixie, a inaczej na daytonie. Między innymi dlatego daytona jest bardziej zwrotna i lepiej/łatwiej/szybciej sie na niej człowiek składa. No co tu mówić fajne moto i na pewno model 2009 jest ciekawszy, lepszy, bardziej oplacalny do kupienia niż Gix 750 09

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS, chyba się już sam zaplątałeś w swoich wypowiedziach :clap: Chyba, że czegoś nie zrozumiałem ...

 

raczej nie Suka zawsze bedzie stala nizej niz Triumph ( przynajmniej dla mnie ).

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie Suka zawsze bedzie stala nizej niz Triumph ( przynajmniej dla mnie ).

 

:crossy:

Okropnie to stronnicze podejście :biggrin: Albo raczej pro-europejskie :icon_razz:

 

Mnie chodziło o manipulację w gazecie - nie o opisywanie sympatii. Nic to. I tak wyszło jak zwykle ... OT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okropnie to stronnicze podejście :biggrin: Albo raczej pro-europejskie :icon_razz:

 

Dlaczego stronnicze ?

 

Z Suki testowalem

 

Gixera 600 ( rozne modele ), 1000 ( rozne modele ) GSX 750 F, Hayke ( stara ) , Intrudera 1500, 1800, SV 1000,

 

z Triumpha

 

ST ( stary model ), Daytone 600, Daytone 955i, Speed Triple ( nowy model ), Daytone 675, Rocket III, ST ( nowy model ).

 

Mozesz wiec wierzyc lub nie ale w moim neutralnym subjektywnym odczuciu wiem o czym mowie ( sam mam dwie Suki )

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tez pier......e bo nie latałem na nich a pierdziele bez sensu.

 

 

Co Ty gadasz!?!?! Bierz przykład z naszego kolegi Ray'a - przecież nie trzeba jeździć na moto by być od niego ekspertem! Gorszy będziesz? No nieeee! :D

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że nie masz racji bo gdyby nie Wielkanoc to by nie było religii :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chodzi o artykuł to rzeczywiście baaaardzo naciągany, z resztą tak samo AŚ faworyzuje niemieckie samochody. Ale za coś trzeba żyć :).

 

Jeśli chodzi o "miłość" do motocykli to każdy kupuje to na co go stać i co mu się podoba, awaryjność jest rzeczą umowną i w dużej mierze zależy od fachowości mechanika który daną maszynę serwisuje. Niestety w polsce jest tragedia z serwisantami, jak się ma kogoś znajomego to pół biedy, ale jeśli jest się świeżakiem w temacie motocyklowym to kiepścizna. Kupiłem shadowe tylko dla tego że mój znajomy mechanik motocyklowy ma taką samą i zna się na tych typach, w ogóle mi taki typ motocykla nie leży (po woli się do niego przekonuję, ale strasznie opornie mi to idzie) ale ze wszystkich złych rzeczy wybrałem chyba najwłaściwszą. Wbrew pozorom ceny części do Hondy w cale nie są tak niskie jak niektórzy sądzą, za dekiel przykrywający wnękę narzędziową w Hondzie krzyknęli mi 1200zł plus 800zł za zamek. Aż mi się włosy na plecach zjeżyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji Daytony i porównań. Są dwa uznawane testy porównawcze na świecie:

 

Masterbike Supersport Shootout http://en.wikipedia.org/wiki/Masterbike i drugi Supertest. Oceniają dziennikarze i raiderzy z całego świata. W puli są wszystkie liczące sie motocykle sportowe czyli wielka 4 i Triumph który rozpocząl masową produkcje Daytony dopiero pod koniec stycznia 2006. I od razu rozwalił konkurencje. W kategorii sportowych 600tek Daytona 675 miała następujace wyniki:

Masterbike 2006 , 2007 - 1 miejsce. 2008 - 2 miejsce

Supertest 2006, 2007 i 2008 - 1 miejsce.

 

Zobaczymy jak bedzie w tym roku, ale te wyniki dają coś do myślenia nie?

 

ps1. dodatkowo są dostępne 3 testy motocykli które nie mieszczą się w kategoriach (czyli Gixer750, Dukat848 i Daytona 675). I mimo że D675 ma z nich najmniej mocy, to w 2 testach zajeła pierwsze miejsce i w jednym drugie. Naprawde daje do myślenia co?

 

ps2. cenowo też D675 jest najkorzystniejsze w porównaniu do wielkiej czwórki. I to też daje do myślenia panowie..

Edytowane przez Power997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...