Skocz do zawartości

SÓL


ArturM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie napisałeś na czym są te ślady i jakie ślady tzn czy to są wrzery czy nalot

Pozatym dziwne że masz ślady soli po transporcie morskim bo ja już wiele sprzętów ściągnołem z usa i nic nie miałem

Edytowane przez sq9jkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna dalej nie napisałeś na czym to jest nie interesuje mnie czy na deklu czu na osłonie tylko interesuje mnie materiał czy to jest aluminium czy chrom czy lakier

wd40 może być zawsze bo przedewszystki musisz to natłuścić aby zatrzymać reakcie chemiczną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie napisałeś na czym są te ślady i jakie ślady tzn czy to są wrzery czy nalot

Pozatym dziwne że masz ślady soli po transporcie morskim bo ja już wiele sprzętów ściągnołem z usa i nic nie miałem

 

WD40 na szmate i jazda.

 

Jesli to sam nalot to nic sie z tym jeszcze poważnego nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw go dobrze umyj najlepiej ciepłą wodą z jakimś kosmetykiem żeby resztki osadu solnego usunąć,później wytrzeć dokładnie do sucha i kolejny kosmetyk tym razem konserwujący odpowiednio do plastiku bądź chromu,metalu itp.W przypadku braku odpowiednich detergentów do części metalowych można po umyciu zastosować WD 40 bądź ropę jako środek zastępczy.

Edytowane przez żunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla uściślenia- VTX 1300

 

Nalot wystepuję na silniku pomiędzy ,,żeberkami''( nie wiem czy jest to prawidłowe określenie), ponadto na wszystkich - prawie wszystkich główkach śrub przy silniku, tylnym błotniku, pod wydechami, jest jeszcze jedno miejsce ale nie jestem mechanikiem więc postaram się prosto to wyjaśnić otóż pomiędzy tylnym kołem a miejscem na akumulator na wysokości wydechów jest jakby łaczenie ramy( trzy śruby). W tym miejscu jest najwięcej osadu. Nie wiem czy w przypadku śrub każdą odkręcać(tą którą mozna oczywiście) i po kolei czyścić czy mozna czymś potraktować bez potrzeby wykręcania

Moto stoi w garażu i już raczej nie będę jezdził więc chcę przy nim popracować.

 

Wybaczcie niefachowy język.Są to szczegóły, które nie dają mi spokoju i chcę z nimi zrobić porządek.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisał umyj moto wodą i szamponem najlepiej bambino (jest najmniej agresywny) puźniej natłuść wd40 i wytrzyj do sucha mięką szmatką jeśli ślady na śrubkach zostaną to użyj pasty o nazwie farecla g3 i sacznij nią czyścić powinieneś usunąć tą pastą , również tą pastą możesz usunąć drobne rysy z lakieru i chromu wraz z nalotem który zostanie po wd 40

po tym zabiegu nałuść jeszcze raz te miejsca

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Dobrze umyj najpierw. Ciepłą wodą i nie żałuj szamponów, płynów do naczyć i bajerów. Przedmuchaj później sprężonym powietrzem i natłuść. Może być WD-40, dobrze spryskaj i niech wyschnie. Albo jakieś mycie z dużą ilością szamponu z woskiem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Krótkie pytanie- czym najlepiej doczyścić ślady soli po transporcie morskim. Niektórzy mówią, że dobry jest WD40?

 

Z góry dzięki

witam

po transporcie wystarczy splukac woda, zreszta i tak nie wiem jak ta sol mogla sie dostac w transporcie, Twoj motocykl dotarl do Ciebie taki jaki byl zanim przemierzyl ocean a zdjecia klamaly :wink:

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje moto też zza oceanu a nie było na nim śladów. Fakt że było okropnie zakurzone pustynnym kurzem który zebrałem do pojemniczka bo to przecież hamerykański brud jest . :biggrin: Ale miałem strasznie zgnitą tarczę hamulcową z tyłu. Ale one zawsze gniją, nawet w kilka godzin pokrywa się rudzielcem cała. A pdczas jazdy kurzy się rudzielec i barwi mi białe pasy na oponie na rudy kolor. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...