ArturM Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam, Krótkie pytanie- czym najlepiej doczyścić ślady soli po transporcie morskim. Niektórzy mówią, że dobry jest WD40? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Witam Nie napisałeś na czym są te ślady i jakie ślady tzn czy to są wrzery czy nalot Pozatym dziwne że masz ślady soli po transporcie morskim bo ja już wiele sprzętów ściągnołem z usa i nic nie miałem Edytowane 16 Listopada 2008 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Jest to delikatny nalot po prawej stronie na silniku oraz na kilku elementach od spodu. Nie jest to jakaś tragedia ale chcę zrobić z tym porządek, zamierzałem potraktować to WD40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 kurna dalej nie napisałeś na czym to jest nie interesuje mnie czy na deklu czu na osłonie tylko interesuje mnie materiał czy to jest aluminium czy chrom czy lakier wd40 może być zawsze bo przedewszystki musisz to natłuścić aby zatrzymać reakcie chemiczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam Nie napisałeś na czym są te ślady i jakie ślady tzn czy to są wrzery czy nalot Pozatym dziwne że masz ślady soli po transporcie morskim bo ja już wiele sprzętów ściągnołem z usa i nic nie miałem WD40 na szmate i jazda. Jesli to sam nalot to nic sie z tym jeszcze poważnego nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Najpierw go dobrze umyj najlepiej ciepłą wodą z jakimś kosmetykiem żeby resztki osadu solnego usunąć,później wytrzeć dokładnie do sucha i kolejny kosmetyk tym razem konserwujący odpowiednio do plastiku bądź chromu,metalu itp.W przypadku braku odpowiednich detergentów do części metalowych można po umyciu zastosować WD 40 bądź ropę jako środek zastępczy. Edytowane 16 Listopada 2008 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dla uściślenia- VTX 1300 Nalot wystepuję na silniku pomiędzy ,,żeberkami''( nie wiem czy jest to prawidłowe określenie), ponadto na wszystkich - prawie wszystkich główkach śrub przy silniku, tylnym błotniku, pod wydechami, jest jeszcze jedno miejsce ale nie jestem mechanikiem więc postaram się prosto to wyjaśnić otóż pomiędzy tylnym kołem a miejscem na akumulator na wysokości wydechów jest jakby łaczenie ramy( trzy śruby). W tym miejscu jest najwięcej osadu. Nie wiem czy w przypadku śrub każdą odkręcać(tą którą mozna oczywiście) i po kolei czyścić czy mozna czymś potraktować bez potrzeby wykręcania Moto stoi w garażu i już raczej nie będę jezdził więc chcę przy nim popracować. Wybaczcie niefachowy język.Są to szczegóły, które nie dają mi spokoju i chcę z nimi zrobić porządek. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak jak kolega napisał umyj moto wodą i szamponem najlepiej bambino (jest najmniej agresywny) puźniej natłuść wd40 i wytrzyj do sucha mięką szmatką jeśli ślady na śrubkach zostaną to użyj pasty o nazwie farecla g3 i sacznij nią czyścić powinieneś usunąć tą pastą , również tą pastą możesz usunąć drobne rysy z lakieru i chromu wraz z nalotem który zostanie po wd 40 po tym zabiegu nałuść jeszcze raz te miejsca Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Wielkie dzięki za rady :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Nom. Dobrze umyj najpierw. Ciepłą wodą i nie żałuj szamponów, płynów do naczyć i bajerów. Przedmuchaj później sprężonym powietrzem i natłuść. Może być WD-40, dobrze spryskaj i niech wyschnie. Albo jakieś mycie z dużą ilością szamponu z woskiem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 My z kolegą zawsze na sól stosowaliśmy zasadę - solidne spryskanie miejsc na silniku WD40 a później karcher i solidne spłukiwanie. Pomagało, z tym, że mam na myśli kolektory i blok silnika :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam, Krótkie pytanie- czym najlepiej doczyścić ślady soli po transporcie morskim. Niektórzy mówią, że dobry jest WD40? Z góry dzięki witam po transporcie wystarczy splukac woda, zreszta i tak nie wiem jak ta sol mogla sie dostac w transporcie, Twoj motocykl dotarl do Ciebie taki jaki byl zanim przemierzyl ocean a zdjecia klamaly :wink: pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 (...) i tak nie wiem jak ta sol mogla sie dostac w transporcie (...) Może w zęzie jechał? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Na szczęście zdjęcia nie kłamały ale swoją drogą pietra miałem jak czekałem na moto :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Moje moto też zza oceanu a nie było na nim śladów. Fakt że było okropnie zakurzone pustynnym kurzem który zebrałem do pojemniczka bo to przecież hamerykański brud jest . :biggrin: Ale miałem strasznie zgnitą tarczę hamulcową z tyłu. Ale one zawsze gniją, nawet w kilka godzin pokrywa się rudzielcem cała. A pdczas jazdy kurzy się rudzielec i barwi mi białe pasy na oponie na rudy kolor. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.