loopy1 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam. Jakis tydzien temu stałem się szczesliwym , choć to sie pewnie jescze okaże, posiadaczem Awo Simsona Sport z 59' roku. Silnik pali bez problemu, jednak stan wizualny pozostawia wiele do zyczenia. Tu foty -> http://www.bikepics.com/members/loopy1/59425/ Elementy o których wiem, że są nieoryginalne to: puchy boczne z Pannoni i przednie koło, chyba z WSK. Brak tez otyginalnej armatury na kierownicy i innych drobiazgów. Największe wątpliwości mam jednak co do przedniego zawiaszenia. Porównując zdjęcia w necie z moim, wyszło mi, że to najprawdopodobniej zawiecha z Turista, choć to tylko moje domniemanie. Dlatego też proszę was o przyjrzenie się fotkom i próbę identyfikacji całego przodu, łacznie z lampą. Mile widziane również uwagi co do innych elementów, które nie mają prawa siedzieć w tym moto. I jeszce jedno: Czy czeski IKOV to oryginał, czy powinien być inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Co ty od niego chcesz??? super bryka:-)a ze przód inny? moze jednak nie?trzeba porównac fotki z neta, bo własciwie to ja sie nie znam, wyrazam tylko swój zachwyt:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) Przód na pewno nie jest z tego moto bo mam jakieś resztki oryginału do sporta i ni w ząb nie są to te same, chociaż podobne. Nie bolałoby mnie to tak bardzo gdyby nie to że nie da rady skręcic bo przedni błotnik trze o pokrywę iskrownika/prądnicy (widac na zdjęciu). Pozatym mam go zamiar skompetować do oryginału, a pozniej ustawić w kolejce do remontu, dlatego chciałbym sie dowiedzieć o nim jak najwięcej. Oryginalne boczne puchy juz w drodze ;) Ps. Wg najnowszych wniosków z mojego dochodzenia to zawieszenie pochodzi z IŻ'a, o takiego -> http://izh.ovh.org/iz493.jpg Granat, lookniesz na swojego? Edytowane 15 Listopada 2008 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Czy czeski IKOV to oryginał, czy powinien być inny? Jikov.............absolutnie nie (chociaż wiem, że użytkownicy masowo przeszczepiali go do Awoka - na równi z polskim Pegazem); W tym motocyklu zdaje się, że był montowany taki sam gaźnik jak w MZ ES250 (z płaską przepustnicą) - coś takiego jak ten - http://moto.allegro.pl/item478928686_gazni..._vbf_mz_es.html Ps; Gratuluję zakupu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Taa, przód wyglada na jeza:-)a zauwazyłem ze pod farba na błotniku masz oginalne numery rejestracyjne sprzed lat:-) A ten błotnik nie powinien byc bardziej do tyłu i do dołu opuszczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 mam jakies drobiazgi do awoka w piwnicy jak bys byl zainteresowany to fotki zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Przód zdecydowanie IŻ 49 nie widzę dokładnie ale wydaje mi się że jest przeszczepiony razem z półkami i osłonami lag :) Obejrzyj dokładnie czy nie ma odciętych górnych mocowań błotnika. Jeżeli są to trudno jeżeli nie to gdybyś zmieniał przód puść mail :) Ps. fajny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 a ja mam skrzynie biegów:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam jeszcze długa droga do oryginału ale materiał już jest :wink: gratuluję zakupu :bigrazz: a z nieoryginalnych rzeczy których się dopatrzyłem to: tłumik, licznik jest prawdopodobnie od jawy, osprzęt kierownicy, linka gazu szła w kierownicy, gaźnik jak poprzednicy napisali jest nieoryginalny, filtr powietrza też jest nieoryginalny, dźwignia hamulca nożnego, błotnik przedni, zawieszenie i koło z przodu,cała lampa awo miało miejsce na 2 kontrolki, lampka z tyłu, i co do tylnego błotnika to może być przycięty albo zaadaptowany z czegoś innego, jak wrzucisz więcej fotek to może by się jeszcze czegoś dopatrzył a puki co to tyle z mojej strony :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 loopy1 fotki poszły na meila jak cos jeszcze znajde to podesle pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Jikov.............absolutnie nie (chociaż wiem, że użytkownicy masowo przeszczepiali go do Awoka - na równi z polskim Pegazem); W tym motocyklu zdaje się, że był montowany taki sam gaźnik jak w MZ ES250 (z płaską przepustnicą) - coś takiego jak ten - http://moto.allegro.pl/item478928686_gazni..._vbf_mz_es.html Ps; Gratuluję zakupu.... Nie spotkalem sie z takim gaznikiem w awoku, tam byly oryginalne gazniki, z tym ze wystepowaly problemy z regulacja i wielu uzytkownikow zakladalo popularnego pegaza :bigrazz: Jak pokazalo zycie pegaz byl dobry na wszystko... :icon_mrgreen: P.S. Sprzeta gratuluje ale trafil ci sie niezly kundel i bedzie wymagal jeszcze wiele pracy aby powrocil do oryginalu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 (edytowane) Nie spotkalem sie z takim gaznikiem w awoku, tam byly oryginalne gazniki, z tym ze wystepowaly problemy z regulacja i wielu uzytkownikow zakladalo popularnego pegaza :bigrazz: Jak pokazalo zycie pegaz byl dobry na wszystko... :icon_mrgreen: Nie pisalem przeciez, że dokładnie taki jak ten na aukcji; AWO, z tego co mi wiadomo, miało zakładany gaźnik BVF z płaską przepustnicą (stad problemy z regulacją......bo, podobnie jak w rusku, te przepustnice szybko się zużywały); Zapodam link do strony z katalogu części - http://www.bayer-frank.de/awo/bild_motor.htm Ps; MZ ES 250 (pierwsza Jaskółka) miała montowany łudzaco podobny.......jednak przewod palilowy prowadzony był już od góry..... Edytowane 26 Listopada 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Ja do listy WilQ21 dorzuce uchwyty mocujace kierownicy i kolanko wydechowe, no i oczywiscie brak tylnego siodla i uchwytu pasazera miedzy siodelkami, w sumie przednie siodelko tez cos takie plaskie jak na Sporta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) Puchy i przednie koło już mam, przednia zawiecha w drodze. Powoli do celu ;) Edytowane 29 Listopada 2008 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Titi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Interesuje mnie jakiś Aviaczek w logicznej cenie! Negocjowałem z dziadkiem, był lekko skundlony, właśnie gaźnik był Pegaz, wydech jakiś dziwny i błotnik przedni od Iża. Dziadek opowiadał że wszystko oryginalne fabrycznie, tylko trzeba go odnowić i dlatego nie może zejść poniżej 5000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.