WLD_Wlodi Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam. Kolega robił swap silnika w swojej DT80(teraz ma silnik od DT125) no i mamy mały problem. Moto odpala bez problemu(elektryka, moduł z innej DT125), ale na biegu jałowym po dodaniu gazu na maxa moto wkręca się na bardzo wysokie obroty, jednak po chwili schodzi z nich i zaczyna przerywać. Podczas jazdy wygląda to tak: Moto przerywa już na pierwszym biegu(nie wkręca się na obroty). Gdy jedziemy na niskich obrotach na np 4 biegu(gaz lekko odkręcony) i odkręcimy do końca, to moto przyspiesza, lecz po chwili traci obroty, przy czym przerywa. Przełożyliśmy z mojej DT 125 takie rzeczy jak: -moduł -elektryka(podpinaliśmy jego silnik pod moją elektryke) -gaźnik -świeca -cewka -zapłon -czujnik położenia wału Objawy jakie były, takie są. . Napewno wykluczamy zbyt małą dysze(moje moto na moim gaźniku jeździ rewelacyjnie). Czy to może być simmering od strony zapłonu, lub membrana? Prosze o szybką odpowiedź. :crossy: WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 (edytowane) dysza nie musi być za mała może być za duża, możliwe że wina tkwi w gaźniku, kolor świecy byłby podpowiedzią, co z filtrem powietrza? Próbowaliście na Twoim? Czy jest odpowiednio nasączony? Sprężanie porównywaliście na obu silnikach? Edytowane 14 Listopada 2008 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 zmierzcie kompresje na początek..... nie wiem jak tam wygląda pod lewą pokrywą ale czasem jak jest walnięty simmering to pod zapłonem jest strasznie tłusto (jak simmering jest walnięty to przepuszcza w 2 strony i benzyne na zewnątrz i powietrze do skrzyni korbowej ) membrama raczej odpada......nie pluje do filtra powietrza benzyną jak chodzi ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 zmierzcie kompresje na początek..... nie wiem jak tam wygląda pod lewą pokrywą ale czasem jak jest walnięty simmering to pod zapłonem jest strasznie tłusto (jak simmering jest walnięty to przepuszcza w 2 strony i benzyne na zewnątrz i powietrze do skrzyni korbowej ) membrama raczej odpada......nie pluje do filtra powietrza benzyną jak chodzi ?? Kompresja napewno jest dobra, bo moto rwie jak głupie na niskich obrotach, bez porównania z moim. Własnie zaraz po kupnie próbowaliśmy go odpalić bez filtra powietrza, i pamiętam że troche pluł. A filtr powietrza jest od DT 80, ale kolega próbował z gąbką, bez i nadal to samo. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Układ wydechowy może być niedrożny. To że wystarczał w silniku 80ccm nie oznacza że przy 125ccm bedzie chodził, chyba że wydech też zmienialiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Układ wydechowy może być niedrożny. To że wystarczał w silniku 80ccm nie oznacza że przy 125ccm bedzie chodził, chyba że wydech też zmienialiście Wydech a konkretnie to dyfuzor jest od DT 125 z tym ze koncowka jest od DT 80 i tutaj pojawia sie "kiwka" mianowicie do dyfuzora zostala dospawana rurka ktora laczy sie z koncowka a zrobilismy to dlatego, ze od DT 125 ma wieksza srednice i by nie pasowala dlatego zlacze zrobilismy z dyfozora od DT80. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Wydech a konkretnie to dyfuzor jest od DT 125 z tym ze koncowka jest od DT 80 i tutaj pojawia sie "kiwka" mianowicie do dyfuzora zostala dospawana rurka ktora laczy sie z koncowka a zrobilismy to dlatego, ze od DT 125 ma wieksza srednice i by nie pasowala dlatego zlacze zrobilismy z dyfozora od DT80. Nie bardzo to rozumiem, zrób próbę z lekko poluzowanym wydechem przy cylindrze, tak by chodził wyraźnie głośniej. To że pluje filtr to w dwusuwie akurat normalne, zresztą jeśli chcesz mieć pewnośc to po prostu rozkręć membranę i zobacz jak sie czują blaszki. Może to być równiez ów uszczelniacz. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 To że pluje filtr to w dwusuwie akurat normalne, zresztą jeśli chcesz mieć pewnośc to po prostu rozkręć membranę i zobacz jak sie czują blaszki w dwusuwie z membramą nawet 1% benzyny ma sie nie wracać do filtra powietrza.... ja w mtx 80c z membramą mam filtr suchy airbox też.... pluć może symetryk np ogar wska a nie z membramą.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Ta przerobka uchwytu przy cylindrze zmienila kat tuz za mocowaniem do cylka. Jest on teraz ostry a oryginalnie jest pod katem okolo 90 stopni. A po zaspawaniu tego uchwytu pojawily sie progi na laczeniach. Czy to moze byc spowodowane zmiana tego kata?? Moja DT na dyfuzorze kolegi Tez przerywa a dzis udalo nam sie "wcisnac" moj dyfuzor do DT kolegi i......... chodzi pieknie. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Ta przerobka uchwytu przy cylindrze zmienila kat tuz za mocowaniem do cylka. Jest on teraz ostry a oryginalnie jest pod katem okolo 90 stopni. A po zaspawaniu tego uchwytu pojawily sie progi na laczeniach. Czy to moze byc spowodowane zmiana tego kata?? Moja DT na dyfuzorze kolegi Tez przerywa a dzis udalo nam sie "wcisnac" moj dyfuzor do DT kolegi i......... chodzi pieknie. no to juz masz odpowiedź :) nawet najmniejsze zmiany w dyfuzorze wpływają na zmiane charakterystyki silnika, a te progi o których mówisz jeśli są od środka działają jako blokady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.