RuDeK Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Moze ktos z Was posiada takie autko i moglby zmierzyc silnik na szerokosc ? Jak z awaryjnoscia tych silnikow ? Moze ktos wie jakie seryjnie doladowanie ma ten silnik? p.s dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 silni o jakim piszesz to konstrukcja mazdy i nosi oznaczenie F2T. Z tego co pamiętam to seryjnie ładuje 7 albo 7,5 psi, Turbina to IHI RHB5 VJ11. Niestety nie znam wymiarów silnik ale ma te same wymiary co pozostałe silniki z rodziny F montowane w Probe I gen/ Mazda 626 GD (88-92) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Tak się składa, że mam taki samochodzik już ponad 4 lata. Jeśli chodzi o awaryjność silnika to jeżeli się go normalnie eksploatuje to się odwdzięczy... tak samo z turbiną, grunt to nie pałować na zimnym silniku i wystudzic turbawke. Przejechałem prawie 100kkm, żadnej awarii z silnikiem. Kilka razy był w bardzo długich trasach ok2000km, nie zawiódł. Wg mnie zawieszenie mogło by być mocniejsze, reszta oki, full elektryka,klima,regulowana twardość zawieszenia,progresywne wspomaganie kierownicy,duży bagażnik i wiele innych plusów :) Tylko mój jest obniżony i po wymianie nowych felg z jeszcze niższym profilem nie wszędzie mogę wjechac :icon_mrgreen: aaa i jak masz chęc poczytać to na www.fordprobe.pl wszsytko znajdziesz :) a to mój probek: http://img355.imageshack.us/my.php?image=19415461mz8.jpg http://img182.imageshack.us/my.php?image=96852783xd2.jpg http://img182.imageshack.us/my.php?image=87480181if1.jpg P.S. po cholere Ci szerokość silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ten silnik z układem dolotowym, ale bez turbiny mieści się na palecie EURO, przynajmniej mój się zmieścił. Jeśli chcesz dokładniejszych wymiarów to sprawdź na forum fordprobe.pl lub ford-probe.net Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Wymiary silnika mi potrzebne bo silnik ma wskoczyć do zupełnie innego auta niż Probe ;) Co do forum Probe to szukałem na oby dwóch i za bardzo wymiarów tam znaleźć nie mogę ;/ Chyba nie pozostaje nic innego jak w końcu znaleźć trochę czasu i wybrać się samemu pomierzyć :) Dzięki wszystkim za odpowiedzi :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Mam nadzieje, ze nie zakłądasz, że same wymiary to jedyny problem. Do czego chcesz to upchnąć? Może wiecej mów jak chcesz liczyć na jakaś konkretna pomoc. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Wiem ze wymiary to nie jedyny problem :) Jeszcze elektryka, kombinacja z półosiami, samo mocowanie silnika i skrzyni, przerobienie układu chłodzenia częściowo i tego typu pierdołki. P.s proszę nie pisać, że muszę zmienić hamulce i zawieszenie bo o tym doskonale wiem. P.s2 Biorca silnika to Ford Fiesta RS Turbo 91 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ok, niedawno przekładałem taki silnik, więc napiszę. Silnik Probe 2.2 GT mocowany jest na 4 poduszkach - z przodu, 2 po bokach i jedna trzyma skrzynię od dołu. Nie sugeruj się tym, że robisz swap od Forda do Forda, bo Probe jest japońskim samochodem, nic nie będzie do siebie pasować. Co ciekawe - na pokrywie głowicy probe napis "FORD" jest przykręcany na śrubki, po jego odkręceniu znikają wszystkie znaki identyfikacyjne Forda z silnika, wszędzie japan. Musisz przełożyć cały silnik ze skrzynią i półośkami, które dopasujesz do oryginalnych piast, półośki w razie potrzeby skrócić. Lub możesz dopasować oryginalne półośki do skrzyni Forda, ale to się raczej nie uda. Do tego elektryka - 2 główne wiązki - je3dna z sinika, druga do silnika. Myślę, też że rury od turbo, intercoolera nie zmieszczą się w Fieście. Najprościej było by kupić rozbitego Probe i wszystko przełożyć. Ogólnie nie widzę szans powodzenia. Nie obraź się, ale jesteś młody, zapewne nie masz odpowiedniego doświadczenia, a także funduszy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ogólnie nie widzę szans powodzenia. Nie obraź się, ale jesteś młody, zapewne nie masz odpowiedniego doświadczenia, a także funduszy. Pozdro Uwielbiam takich ludzi jak Ty, znasz mnie ze tak mowisz ? nie, to sie prosze nie wypowiadaj na taki temat. Półosie będą składane z dwóch tzn część półosi z Probe, część z Fiesty żeby można było na fiestowskich zwrotnicach poskładać. Rury od turbo i IC to najmniejszy problem, wręcz kosmetyka. Wiem, że nic nie będzie pasować nawet jeśli byłby to Fordowski silnik, nie ta konstrukcja. P.s Właśnie całego Probe chce kupić bo kupowanie części po części i składanie tego w całość jest trochę bez sensu, a tak będę miał wszystko z Probe co mogę potrzebować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Pytanie czy fiesci na odpowiednia sztywność konstrukcji do takiego silnika. Tutaj wychodza różne kwiatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.