Damiano Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Nie może być olej silnikowy, musi to być specjalny olej do zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleefik Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam,jestem nowy na forum i przymierzam się do zakupu Yamahy XT 350. Co sądzicie o tej sztuce ? http://allegro.pl/item1005317804_yamaha_xt..._kros_igla.html Fakt pomalował ten wahacz , ramę i plastiki,a ja jakoś nie mam zaufania do malowanych motocykli,być może była wcześniej nieźle skatowana. Ale z tego co napisał na aukcji to wygląda to zachęcająco,myślicie że warto za tą cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 co do XT to moze wart obejrzenia,popytaj jak docierał po wymianie tłoka ile nia jezdzil w sezonie, moze faktycznie wychuchany egzemplarz, chociaż cena dosyc wygurowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleefik Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 mówił że dotarta dobrze,twierdził że od tamtej wiosny mało nią jeździł i tylko po asfalcie,zresztą opony ma szosowe,stwierdził że jedynie klocki się już kończą,a tak to igła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Jak dla mnie to strasznie dużo jak za xt 350. Aha mam pytanie w swojej xt 350 zastosowałem amortyzator od tt600 wszystko jest ok.Ale nie da się za dużo podnieś.Jednak zobaczyłem,że na wahaczu jest coś co to ogranicza wygląda jak kawałek rurki i blokuje wyższy podniesienie zawieszenia czy można to usunąć jak ktoś się orientuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik835 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Czes mam yamaha xt 350 od 2 mcy i strasznie sie grzeje po 10 minutach jazdy jest jak patelnia czy wasze też sie tak sie grzeja? prosze o odpowiedz.poza tym to fajny motor polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja teraz docieram, po 1km nie da się dotknąć cylindra. A po 3 aż skwarczy (teraz juz trochę lepiej) Kolegą się też tak grzeje, nie przej mój się, temperatura spalania w cylku wynosi ok 1500stopni, wiec musi się grzać. Jeśli pali, jeździ ok to wszystko w normie. Ale jeśli Cię to męczy, to obniż iglicę o jeden ząbek, i wkręć o 0,5 obrotu dyszę od składu mieszanki, będzie wtedy dostawiać więcej paliwa, a im bardziej uboga mieszanka (więcej paliwa a niżeli powietrza) to grzeje się mniej. Ale przed tym sprawdź kolor świecy, powinna mieć kolor kawy z mlekiem, trochę ciemniejszy, taki ceglasty. Jeśli będzie czarna, to za dużo paliwa. Trzeba odkręcić powietrze. Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 ... Ale jeśli Cię to męczy, to obniż iglicę o jeden ząbek, i wkręć o 0,5 obrotu dyszę od składu mieszanki, będzie wtedy dostawiać więcej paliwa, a im bardziej uboga mieszanka (więcej paliwa a niżeli powietrza) to grzeje się mniej. ... Troche źle piszesz, uboga mieszanka to wtedy gdy powietrza jest wiecej = biały kolor świecy, bogata mieszanka wiecej paliwa = czarny kolor swiecy, optymalny jest tak jak piszesz kolor brązowy ( coś jak kolor rdzy ). Nie chce sie czepiać ale przez pojęcie obniżenie iglicy chodzi o danie klipsu na wyższe rowki czyli zuobeżenie mieszanki, podniesienie iglicy to klips na niższe rowki czyli wieksza dawka paliwa w mieszance. To chyba tyle ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik835 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 mam jeszcze pytanie po dłuższej jeździe nie chce schodzic z obrotów gdy wrzce na luz abroty podskakuja do 6000 warczy jak głupia wtedy zapinam bieg i jest lepiej nie wiem co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Ciągnie gdzieś lewe powietrze, sprawdź mocowanie gaźnika w gumowych kruccach, od filtra powietrza i od głowicy. Wyczyść gaźnik zdaży się, że zatnie się przepustnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 witam , napisalem juz na stronie DR 350 ale i tu pozwole sobie zapytac ;) macie jakiekolwieg wiadomosci na temat CAGIVY T4? w sumie podobny silnik z wygladu ale nie mam zadnej serwisówki ani wiadomosci :( oswieccie mnie troche jak cos ktos wie pozdro Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekgordon Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Na ten sezon założyłem napęd zębatka przednia 17 tylna bez zmian 52 zęby świetnie się sprawuje w terenie polecam.Xt 350 jest po remoncie tłok wiseco nowe pierscienie lata aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzecho20 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Cześć WszystkimDołączam się ze swoim nowym motorkiem XT 350 słaba jakość bo robione telefonem.Na razie nauka ruszania i hamowania (pierwszy raz na moto od ponad 10 lat ).Dużo siły ma jak na razie. Do Mihoa olej sprawdzam prze każdym wyjazdem tak dla pewności.Sławek z moto union od którego kupiłem zapewnił mnie że do wiosny nic nie trzeba będzie robić zostawił numer do siebie że w razie problemów przyjedzie i zobaczy. Człowiek konkretny moto mi przywiózł pod dom bo mi niestety transport się urwał. A przy okazji okazało się ze kiedyś koledze ojciec kupił u niego DR 50 i tez nie było z nia problemów.Teraz tylko jeździć i się uczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 jak na nią patrze to jestem w pozytywnym szoku jak wizualnie jest zachowana-w zasadzie na moje oko nieoryginalny jest tylko bagażnik :D tak z ciekawości-ciężko zapala po glebie czy jeszcze na niej nie leżałeś ?? jak nie to najwyższy czas :buttrock: :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzecho20 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 (edytowane) jak na nią patrze to jestem w pozytywnym szoku jak wizualnie jest zachowana-w zasadzie na moje oko nieoryginalny jest tylko bagażnik :D tak z ciekawości-ciężko zapala po glebie czy jeszcze na niej nie leżałeś ?? jak nie to najwyższy czas :buttrock: :D Leżałem już kolo 10 razy :D większość na polanie na której się uczę (połowa to piach jak na plaży a reszta to kępy trawy i na tych kępach najczęściej tył mi ucieka ) i parę razy w zakręcie jak za dużo gazu dałem ale trochę przeszorowałem dupskiem po piachu wstałem otrzepałem się i jazda. Na bagażniku był kufer ale go zdjąłem bo nogą czasem o niego zahaczałem przy zsiadaniu .Odpala czasem za pierwszym a czasem cztery pięć razy kopne i nic to czekam chwilę i wtedy już normalnie zapala.Wczoraj miałem porządniejszą glebę i chwilowo moto stoi. Zgasły kontrolki nie chciał zapalić, a jak zapalił to zaraz gasł jak mu przygazówki nie zrobiłem. Zdjąłem boczek i się okazało że urwały się kabelki od takiej małej czarnej kostki (chyba to bezpiecznik ale głowy nie dam) : Byłem dziś w kilku sklepach w okolicy ale pierwszy raz widzieli coś takiego,patrzyłem na stronach kilku sklepów motocyklowych i nie znalazłem nic podobnego. Problem rozwiązany wystarczyło dokupić gniazdo na bezpiecznik wpiąć zwykły bezpiecznik 10A i wszystko działa. Edytowane 25 Września 2011 przez grzecho20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.