Skocz do zawartości

Tłok DR600


Wochu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do zaworów od Paradowskich to ja się spotkałem z jednym przypadkiem (w ZX 10 Tomcat) w którym po tysiącu km się wybiły przylgnie. Ja bym osobiście z nimi uważał, choć nie wykluczone że w singlu dadzą radę.

Był to odosobniony przypadek lub źle wyregulowane luzy zaworowe.

W moim przypadku stosowałem zawory od Paradowskich w silnikach na Tor Poznań m.inn. W silniku GSXR750Srad i GSXR600 bo oryginalne powiedziały "BE".

Kilkanaście silników ZXR750 też chodzi do dziś na ich zaworach. Nie jest to reklama tej wytwórni ale fakty sprawdzone, jeżeli ktoś ma inne zdanie potwierdzone w praktyce to chętnie wysłucham.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie mówię że są ogólnie złe, tylko że takie miałem z nimi doświadczenia. Aha, firma nie chciała dać na nie gwarancji do tego konkretnego silnika.

 

http://www.allegro.pl/item474141399_tlok_w...vage_dr650.html sprzedający pisze, że luz jak w fabrycznym..?

 

a może poradzicie jaki zawór wybrać

http://www.allegro.pl/item474149118_zawory...650_ls_650.html

czy

http://www.allegro.pl/item475045939_zawory..._wydechowe.html

Po samych zdjeciach widać różnice :/

 

Edit

Tłok bedzie wossner... Zawory raczej od seby...

Gredo poprosze o nauke o docieraniu bo niebawem mnie to czeka... :lalag:

 

Ja docierałem silnik w nocy. Rozgrzałem, potem jazda od razu przez 30 kilometrów, zmieniając biegi i jeżdżąc tak do 6 tysięcy, częste redukcje i hamowanie silnikiem. Używałem pełnego zakresu obrotów unikając jazdy ze stałymi obrotami. Potem zlewanie oleju, zalałem półsyntetykiem, po 300 km znowu zlałem i teraz jeżdżę już normalnie, tzn z wyższymi niż niższymi obrotami. Silnik ma się zajebiście.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej wlewam mineralka (jaki? możecie podać bo jestem zielony) +nowy filterek, potem 50km i nowy olej +filterek? czy sam olej? Potem ile km do zmiany na połsyntetyka? a ze zmiana na polsynt to pewnie napewno nowy filterek. a semisznt to daje mobil1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minerala zalej markowego, ja docierałem na motulu. Filtr najlepiej zmieniać za każdym razem, bo koszt niewielki a silnikowi na pewno nie zaszkodzi. Po 50km zalej docelowym olejem, nastepna wymiana tak jak pisał Greedo, po 300-400km i potem już pełna łycha. Ja tak robiłem i jest dobrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przez te pierwsze 50 km tez jezdzisz dociagajac do 80% gazu na niskich biegach, ciagnac w gore i zjezdzajac w dol, nie palujac caly czas na wysokich i pilnujac temp silnika. Jak najmniej wolnych obrotow, jak uruchomisz to wsiadasz i jedziesz, dopiero po 50 km regulacje gaznika ( jesli potrzebne ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Pomocy z doborem oleju mineralnego... Nie moge znaleść minerala motocyklowego 10W40 sa same 15W40 znalazłem jednego http://www.totu.pl/cena/2829290-olej-miner...t-sae-10w-40-1l może być?

aaa i jeszcze pytanie mówicie żeby docierać na mineralu... mi mechanik zalał od razu polsyntetykiem, przejechalem 80km teraz go zlalem i nie wiem co wlac? minerala? jak tak to na ile km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mechanior upierał się na półsyntetykaa... dojechałem do domu, potem musialem pare spraw zalatwic i tak zlecialo tyle kmów...

Rozumiem, że Valvoline będzie dobrym rozwiązaniem?

I zmienie go 2 razy do 100km i potem do 500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...