TomekAAA Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Kupiłem FZ6 Fazera z 2004. Robiłem mały remoncik przy lagach i półce. Czy mocno trzeba dociągać nakrętki kontrujące przy skręcaniu półki? Bo jak dokręcę solidnie to słychać chrobotanie na łożyskach. Jak trochę lżej, tak żeby nie było luzu na łożyskach to jet ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psioter5 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Śruba musi być dokręcona mocno ale na tyle żeby łożyska pracowały bez zbędnych oporów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 O ile mi wiadomo to nie jest podane na ile nm nalezy dokrecic ta srube. Opisowo wg. zalecen serwisowki wyglada to tak ( tutaj pewnie podobnie ) :Dokrecić tak aby nie było luzu na głowce a kierownica moga swobobnie opadać na lewo i prawo pod własnym ciężarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 (edytowane) Po skręceniu kierownica musi się obracać lekko, ale z minimalnie wyczuwalnym oporem. Ciężko jest to określić słowami. Zwróć tylko uwagę, że po dokręceniu górnej nakrętyki na półce układ się usztywnia, więc musisz po prostu popróbować. Pawel Bo jak dokręcę solidnie to słychać chrobotanie na łożyskach A tak w ogóle, to nie wiem czy sobie do końca nie popsułeś łożysk. Jak po skręceniu kierownica przeskakuje w środkowym punkcie, to możesz wymienić łozyska. Edytowane 4 Listopada 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekAAA Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Motocykl był ogólnie w średnim stanie. Smar na łożysku dolnym był brązowy. Myślę, że trochę łożysko przykorodowało, bo sprzęt dłgo stał. Chyba rzeczywiście wymienię. Dzięki wszystkim za sugestie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Ogolna zasada, ktora mozesz zastosowac przy nowych lozyskach jest taka, ze dokrecasz do sredniego oporu i odpuszczasz 1/3 obrotu. Kontrujesz przeciwnakretkaLozyska musza byc wlasciwie osadzone w glowce ramy, czyli dojsc do oporow w glowce.Po wymianie lozysk mozliwe ze kilka razy bedziesz musial poprawiac luz dopuki wszystko sie nie ulozy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.