jankes Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 (edytowane) ktm z zasady ma tendencje do przegrzewania....takze trzeba uwaznie kontrolowac stan plynu chlodzacego ktory z zasady ucieka.......gdy zniknie plyn ze zbiorniczka wyrownawczego to jedyna rada taka zeby podniesc przednie kolo na okolo pol metra do gory i lac prosto do chlodnicy. w inym przypadku chlodnica bedzie zapowietrzona i szału nie bedzie:):icon_mrgreen::) zaluja nie przeszkadza, wydaje mi sie ze ona nakierowuje powietrze na chlodnice....mam akcesoryjna metalowa oslone ale w domu bo nie chce mi sie zmieniac.:crossy:::cool:) Klaudio juz Ci mowilem daj sobie spokoj z wersja S bo sie zabijesz....kto będzie wtedy mi Małą uwodził???:):):)usiadziesz na mojej orange bitch to zobaczysz jak jest wysoko:)::):) Greko a nie jest tez tak ze wersja S jest wyzsza nie tylko przez wyzsze zawieszenie ale przez to tez ze ma siedzenie inne ,jakby grubsze w miejscu kierowcy??? Edytowane 5 Listopada 2008 przez jankes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 (edytowane) hmm... wydaje mi sie ,ze skoro zawieszenie jest wyzsze o 35mm i przeswit ,a siedzenie w S jest wyzej od normalnej wersji rowniez o 35mm,to jest to zwiazane wlasnie z wyzsza zawiecha ...ale faktycznie siedzenie w S-ce wyglada troszke grubiej ,ale moze przyczyna lezy w innym ksztalcie siedzenia jaki ma S-ka i wrazenie jest wlasnie takie ... :icon_mrgreen: ..bede musial to zbadac organoleptycznie....a wracajac do nowego modelu ADV 2009 ,wyglada na to ze bedzie mial on silnik Rc8 1190cc ... Edytowane 5 Listopada 2008 przez greko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 no i prosze ,jest juz calkiem sporo o nowym 990 ADV R , nowe malowanie,silnik ciagle jednak Lc8 no i 114 KM , to wiecej o 10 niz w GS1200ADV a wazy ciut powyzej 200kg hmm ciekawe jak bedzie sie sprawowal i czy znowu beda go meczyly dzieciece choroby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Różnica w wysokości wynika tylko z zawieszenia a nie z siedzenia. Siedzenia są takie same. Jako wyposażenie dodatkowe można było dokupić siedzenie bardziej wycięte więc to dawała jakieś dwa centymetry w dół. Wersja S nie występowała z ABS. Na wydechach Akrapowica płynniej jedzie przy niskich obrotach i mniej szarpie. Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Zawsze to jakies dodatkowe informacje , z kolei dowiedzialem sie ze w nowej "R" ma byc zmodernizowany system rolek w manetce gazu ,co ma spowodowac ,ze latwiej i wygodniej bedzie mozna dozowac moc i ma to zminimalizowac gwaltowne reakcje na manete gazu . a ktory Masz rocznik swojego Ktm i jaki przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Hej. Gwałtowne reakcje na zmianę gazu to jest to co jest najlepsze w tym motocyklu :) Trochę to przeszkadza jak się jedzie z pasażerem bo trzeba uważać żeby kaski nie stukały. Chyba tylko dwa razy z kimś jechałem i bardzo trudno było mi zmienić sposób jazdy na jazdę z pasażerem. Jak jedzie się samemu to nie zwraca się uwagi na mocny ciąg i jeszcze mocniejsze hamowanie silnikiem. Rocznik 2003 przebieg 37000. PozdrawiamAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 hej aadamuss...moze polatamy wiosna gdzies po polsce na pomaranczowych bitch....... walnela ci juz uszczelka???? miales problemy z ukladem chlodzenia???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Właśnie czytałem test 990 ADV po 25 000 km w Motocyklu, no niby wszystko cacy ale ................. co 7500 km serwis?!?!?!?!?!!?!? :banghead: :banghead: Nie dziwie sie że w długich trasach (powyżej 10 000 km) sie psują no chyba że Mechanik i wóz serwisowy jedzie za nami :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 klaudio a olej nawet po szybkiej jezdzie trza wymieniac co 5tys km:):):)powaznie:) wymienic olej + filtr to chyba nie jest jakis wielki problem...a moze miec swoj urok:):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 No nic, to może trzeba będzie grzebać na Trasie :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 daj spokoj ,w hondach ciagle ludzie musza zmieniac olej co 6000km i jakos jezdza w trasy wiec KTMem tez mozna :icon_biggrin: ,a swoja droga mam kawasaki i wymiana olejow co 12000km ...prawda ze milo ? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 no to podsumowując drodzy koledzy ... kupic 950 z 2003 czy dać sobie spokój ..podobają mi sie ..ale kurcze nie usmiecha mi sie zabierac moto z wydmuchaną uszczelką z trasy na lawecie??? poza tym piszecie o czestym serwisie ...czyli o czym mówimy? olej+filtry + regilacja zaworów?? to jeszcze nie jest chyba tragedia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 W sumie to serwis co 6000 można przeżyć. Klocki wytrzymują bardzo długo, opona tył 6000km ale to zależy od stylu jazdy. Opona przód spokojnie 12000, łańcuch i zębatki 20000. Przy normalnej jeździe nic sie nie powinno sypać. Jedynie dojście do zaworów jest trochę upierdliwe, ponoć w innych motocyklach jest łatwiej. Olej trzeba dolewać ale nie wiem ile, w zależności od potrzeby. Akumulator trzyma super, 5 lat i nawet po długim staniu przy 3 stopniach odpala bez problemu. Przerąbane są tylko szprychy w kołach a właściwie ich czyszczenie, ale z brudne jadą tak samo :) Jankes, uszcelkę miałem wymienianą jeszcze na gwaracji. Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 no własnie filar....mysle ze jak model 2003-2004 bedzie mial wymieniona uszczelke po glowica plus szpilki...a da sie to sprawdzic po numerze VIN w serwisie to bym bral....bez tego dlugo bym sie zastanawial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 no dobra ..ale pytanie teraz czy wymiana uszczelki i szpilek załatwia sprawę?? no bo w sumie jezeli sie przegrzewa to z jakiegos powodu. A sama wymiana tych elementów to leczenie skutków a nie przyczyn prawda??? poprawcie mnie jezeli zle piszę ...w końcu z wykształcenia handlowiec ze mnie a nie mechanior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.