Skocz do zawartości

honda cb 250


tomek89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nikt mi nie da odpowiedzi co dalej robi z moto ;) czemu wyglada na to ze zapolon jest przestawiany bo tak chodzi psika i strzela a na wysokich obrotach slychac w cylindrze ze mieszanka wybucha w zlym momencie... co jest za to odpowiedzialne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego, zamiast konwersowac na forum nie zawieziesz motocykla do Piotrka ?

Zamiast wrozyc z fusow na forum bedzie mogl powiedziec co naprawde sie stalo i ew to naprawic. Nawet jesli nie bedzie cie stac na naprawe to chociaz bedziesz wiedzial w 100% co padlo.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam w moim motorku padl modul zaplonowy.po wielu diagnozach udalo sie znalezc przyczyne. mialem mozliwosc wpiecia w moj motorek modulu z KYMCO 250 QUADA (silnik na licencji Hondy)i na tym module pracowal :clap: a na moim oryginalnym nie, wiec modul zostal zawieziony dzis do naprawy do Bedzina (elektronika motocyklowa). dziekuje za pomoc szczegolnie Panu Piotrowi Pozdrawiam

niestety nie wiem tylko tyle co w napisalem dokladnie niewiem jaki to model niestety....

Edytowane przez tomek89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich:) nareszcie po 4 miesiecach myslenia nad moto jezdzenia i wykladanie kasy udalo sie naprawic motocykl. wina tkwila w module. ale nie kazda firma umie cos takiego naprawic. zdecydowalem sie ostatecznie wyslac modul do OSTROLĘKI gdzie znajduje sie zaklad elektroniki. Panowie powaznie podeszli do naprawy. od dnia wyslania do dnia przyslania paczki do mnie minal tydzien. oczywiscie modul jest teraz sprawny i motocykl pracuje:) z czego sie bardzo ciesze:) jak by nie snieg ktory zaczal sypac to ewnie bym dalej jezdzil:)zaplacilem 220 zl(nowy kosztuje 695zl)wiec i tak zawsze zostanie na inna dokladke do moto:). POZDRAWIAM WSZYSTKICH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeżeli na zimno zapala a po nagrzaniu silnika gaśnie masz prawdopodobnie problem z czujnikiem impulsów tzw. impulsatorem. Wypada rozpiąć wtyczkę i zmierzyć oporność impulsatora na zimno a potem zaraz po zgaśnięciu silnika.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...