kamil91 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Niestety - to już będzie kundel. Osobiście nie bawiłbym się w to. Lepsza 250-tka: jeden gar - jeden kłopot, tańszy remont, lepszy dźwięk silnika itd. :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 No niby tak. Ale co wtedy mam zrobić z silnikiem 350? Dla mnie im więcej cylindrów tym lepiej pod warunkiem że nie ma ich więcej niż dwa. :icon_eek: A 350-tka ma fajny dźwięk. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) No niby tak. Ale co wtedy mam zrobić z silnikiem 350? Dla mnie im więcej cylindrów tym lepiej pod warunkiem że nie ma ich więcej niż dwa. :icon_eek: A 350-tka ma fajny dźwięk. :biggrin: kurce ja też mam 350 typ 354 tylko problem z silnikiem nie moge odpalić,coś zrombałem w remoncie albo z zapłonem tylko, ale fakt 250 łatwiejsza do remontu i odpali zawsze,z częściami nie ma problemu,byle by kartery były całe,bebesze pasują od jawek-ts,czesiek i od 250 też,a jak byś niechciał tego silnika to bier w ciemno ja odkupie albo pomoge,pozdro kurcze a może ktoś wie czy ktoś sie zajmuje remontami takich silników w okolicach wrocławia Edytowane 3 Grudnia 2008 przez rafciojawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Sprawdź czy do cylindra dociera paliwo (stan świecy), jeśli tak to wina leży po stronie zapłonu (Jawa jest bardzo czuła na jego regulację - sam się o tym wiele razy przekonałem). Ustaw tłok w GMP i na przerywaczu ustaw przerwę wielkości 0,35mm (ustawiasz to śrubą od kowadełka) Cofasz tłok o 3,5-4mm i ustawiasz na przerywaczu przerwę 0,05-0,1. Ustawiasz to śrubkami trzymającymi płytkę zapłonową. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jak wyżej i dodatkowo sprawdź czy aby napewno masz odpowiednio podłączone przerywacze do odpowiednich cylindrów. Po prostu przełóż ma krzyż przewody wysokiego napięcia na świece. A regulacja zapłonu Jawy to sztuka sama w sobie. :biggrin: Miałem TS350 Twin Szrott i co tydzień badałem zapłonik czujnikiem zegarowym. A jak się dobrze ustawiło to Zjawa cykała jak zegarek. :biggrin: Wtedy pluje Mixolem tylko z jednego tłumika. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Moje (stan na dzien dzisiejszy) Wduś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 no i poszła do żyda http://moto.allegro.pl/item498709019_piekn...przyczepka.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ładna (zarówno maszyna jak i cena ) :icon_razz: Ps; Mam w garażu formę z żywicy na taką przyczepkę :biggrin: hehehe - może się trochę poduczę i "spłodzę" coś takiego.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ładna (zarówno maszyna jak i cena ) :icon_razz: Ps; Mam w garażu formę z żywicy na taką przyczepkę :biggrin: hehehe - może się trochę poduczę i "spłodzę" coś takiego.......... to zrób 2szt jedną dla mnie :crossy: pozdro zobaczcie jeszcze to niezła sztuka myśle,jak by tam wsadzić silnik od 250\353 albo od 350\354 http://www.allegro.pl/item499213608_super_drag_jawa_350.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Mam w garażu formę z żywicy na taką przyczepkę :biggrin: hehehe - może się trochę poduczę i "spłodzę" coś takiego.......... Jakbyś potrzebował porady to daj znać. Robiłem trochę w biznesie "żywicznym" w motoryzacji. Jak masz wzór to kopię dość łatwo zrobić, tylko że to brudna i śmierdząca robota. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wróce do pieca z 350 z Jawy "Ż":) jezdziłem kiedys taka jawa i do dzis nie moge zmazac usmiechu na mysl jak to szło! Wsadzcie se w buty 250 i 175! 350 to jest to, co mozna nazwac Jawa, dwa gary, masakryczne przyspieszenie, boski klang i ten błysk baku:) a reszta to jezdzidła i tyle, jak nie mam sentymentu do jawy tak 350 to jeszcze bym sobie zapodał do stajni :buttrock: Chodzi mi tylko o Jawe"Ż" z okrągłym silnikiem, reszta to smiecie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wróce do pieca z 350 z Jawy "Ż":) jezdziłem kiedys taka jawa i do dzis nie moge zmazac usmiechu na mysl jak to szło! Wsadzcie se w buty 250 i 175! 350 to jest to, co mozna nazwac Jawa, dwa gary, masakryczne przyspieszenie, boski klang i ten błysk baku:) a reszta to jezdzidła i tyle, jak nie mam sentymentu do jawy tak 350 to jeszcze bym sobie zapodał do stajni :buttrock: Chodzi mi tylko o Jawe"Ż" z okrągłym silnikiem, reszta to smiecie :buttrock: no pisze przecie że okrągłe :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Oj mało Granat chyba widziałeś... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wróce do pieca z 350 z Jawy "Ż":) jezdziłem kiedys taka jawa i do dzis nie moge zmazac usmiechu na mysl jak to szło! Wsadzcie se w buty 250 i 175! 350 to jest to, co mozna nazwac Jawa, dwa gary, masakryczne przyspieszenie, boski klang i ten błysk baku:) a reszta to jezdzidła i tyle, jak nie mam sentymentu do jawy tak 350 to jeszcze bym sobie zapodał do stajni :buttrock: Chodzi mi tylko o Jawe"Ż" z okrągłym silnikiem, reszta to smiecie :buttrock: Ojjj - Granat - nie bluźnij.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit1 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 heheheheh Musze jednak poprzeć moich przedmówców!!!!!! Troszkę trzeba wyprostować twoją wypowiedzi, oczywiście tylko wypowiedzi :bigrazz: hehehehehhe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.