Skocz do zawartości

jawa250 reaktywacja


rafciojawa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No niby tak. Ale co wtedy mam zrobić z silnikiem 350? Dla mnie im więcej cylindrów tym lepiej pod warunkiem że nie ma ich więcej niż dwa. :icon_eek: A 350-tka ma fajny dźwięk. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak. Ale co wtedy mam zrobić z silnikiem 350? Dla mnie im więcej cylindrów tym lepiej pod warunkiem że nie ma ich więcej niż dwa. :icon_eek: A 350-tka ma fajny dźwięk. :biggrin:

kurce ja też mam 350 typ 354 tylko problem z silnikiem nie moge odpalić,coś zrombałem w remoncie albo z zapłonem tylko,

ale fakt 250 łatwiejsza do remontu i odpali zawsze,z częściami nie ma problemu,byle by kartery były całe,bebesze pasują od jawek-ts,czesiek i od 250 też,a jak byś niechciał tego silnika to bier w ciemno ja odkupie albo pomoge,pozdro

kurcze a może ktoś wie czy ktoś sie zajmuje remontami takich silników w okolicach wrocławia

Edytowane przez rafciojawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy do cylindra dociera paliwo (stan świecy), jeśli tak to wina leży po stronie zapłonu (Jawa jest bardzo czuła na jego regulację - sam się o tym wiele razy przekonałem).

 

Ustaw tłok w GMP i na przerywaczu ustaw przerwę wielkości 0,35mm (ustawiasz to śrubą od kowadełka)

 

Cofasz tłok o 3,5-4mm i ustawiasz na przerywaczu przerwę 0,05-0,1. Ustawiasz to śrubkami trzymającymi płytkę zapłonową. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej i dodatkowo sprawdź czy aby napewno masz odpowiednio podłączone przerywacze do odpowiednich cylindrów. Po prostu przełóż ma krzyż przewody wysokiego napięcia na świece.

 

A regulacja zapłonu Jawy to sztuka sama w sobie. :biggrin: Miałem TS350 Twin Szrott i co tydzień badałem zapłonik czujnikiem zegarowym. A jak się dobrze ustawiło to Zjawa cykała jak zegarek. :biggrin: Wtedy pluje Mixolem tylko z jednego tłumika. :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ładna (zarówno maszyna jak i cena ) :icon_razz:

Ps;

Mam w garażu formę z żywicy na taką przyczepkę :biggrin: hehehe - może się trochę poduczę i "spłodzę" coś takiego..........

to zrób 2szt jedną dla mnie :crossy: pozdro

 

zobaczcie jeszcze to niezła sztuka myśle,jak by tam wsadzić silnik od 250\353 albo od 350\354 http://www.allegro.pl/item499213608_super_drag_jawa_350.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w garażu formę z żywicy na taką przyczepkę :biggrin: hehehe - może się trochę poduczę i "spłodzę" coś takiego..........

 

 

Jakbyś potrzebował porady to daj znać. Robiłem trochę w biznesie "żywicznym" w motoryzacji. Jak masz wzór to kopię dość łatwo zrobić, tylko że to brudna i śmierdząca robota. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróce do pieca z 350 z Jawy "Ż":) jezdziłem kiedys taka jawa i do dzis nie moge zmazac usmiechu na mysl jak to szło! Wsadzcie se w buty 250 i 175! 350 to jest to, co mozna nazwac Jawa, dwa gary, masakryczne przyspieszenie, boski klang i ten błysk baku:) a reszta to jezdzidła i tyle, jak nie mam sentymentu do jawy tak 350 to jeszcze bym sobie zapodał do stajni :buttrock:

 

Chodzi mi tylko o Jawe"Ż" z okrągłym silnikiem, reszta to smiecie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróce do pieca z 350 z Jawy "Ż":) jezdziłem kiedys taka jawa i do dzis nie moge zmazac usmiechu na mysl jak to szło! Wsadzcie se w buty 250 i 175! 350 to jest to, co mozna nazwac Jawa, dwa gary, masakryczne przyspieszenie, boski klang i ten błysk baku:) a reszta to jezdzidła i tyle, jak nie mam sentymentu do jawy tak 350 to jeszcze bym sobie zapodał do stajni :buttrock:

 

Chodzi mi tylko o Jawe"Ż" z okrągłym silnikiem, reszta to smiecie :buttrock:

no pisze przecie że okrągłe :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróce do pieca z 350 z Jawy "Ż":) jezdziłem kiedys taka jawa i do dzis nie moge zmazac usmiechu na mysl jak to szło! Wsadzcie se w buty 250 i 175! 350 to jest to, co mozna nazwac Jawa, dwa gary, masakryczne przyspieszenie, boski klang i ten błysk baku:) a reszta to jezdzidła i tyle, jak nie mam sentymentu do jawy tak 350 to jeszcze bym sobie zapodał do stajni :buttrock:

 

Chodzi mi tylko o Jawe"Ż" z okrągłym silnikiem, reszta to smiecie :buttrock:

Ojjj - Granat - nie bluźnij..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...