ks-rider Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Ks-Rider - mam tu kolege w miescie ktory na rsv1000 zrobil 22.000 km i pytal mnie o wrazenia z jazdy Tuono V4R. Po przeczytaniu 21 nr Motorrada zrezygnowal z zakupu.Testowka na ktorej jezdzilem wydawala dziwne dzwieki przy przyspieszaniu ponizej hmm mysle ze 3tys obr. Trzeba bylo ostro ruszyc zeby ten zakres przeskoczyc. Jazda jak na V2. Miales podobne wrazenia z jazdy? Nie wiem jaki przebeig ma becnie RSV znajomego, z ktorym nie widzialem sie od dluzszego czasu. Gdy ostatnim razem z nim rozmawialem mial cos pod 50 000 km i wiekszych problemow niz w innych motocyklach niemial. Co do moich oczuc RSV V2 to rowniez byly jak najbardziej pozytywne. Prowadzi sie swietnie nawet jezeli pozycja pozostawia wiele do zyczenia. RSV 4 smigalem bez jakichkolwiek problemow, zadnych dziwnych zachowan nie zauwazylem, wszystko jak najbardziej pozytywnie, oczywiscie szystko w ramach pracy silnika V4 ( w sumie mi osobiscie nie robilo y roznicy czy smigalbym R4 czy V4 ), ktory np w porownaniu do VFR 1200 jest o lata swietlne lepszy. Przejazdzka Tuono to miodzio, sam zastanawialem sie ( ze wzgledu na pozycje ) nad jej zakupem, ale podobnie chaba jak wiekszosc ktorzy przeczytali ten test zrezygnowalem. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Wczoraj dostałem info po pomiarach. Tłoki out of spec. Jakże się ucieszyłem... Powód - prawdopodobnie zbyt cięzkie korbowody. Jak się okazuje, mój silnik jest już jednym z iluś tam, które trafiły do tej firmy z identycznym samym problemem. W związku z tym modyfikacje pójdą w kierunku nowych tłoków firmy CP (komplet z pierścieniami, sworzniem i zabezpieczenia) plus tytanowe korbowody Carillo. Wałki przy okazji będą zmodyfikowane pod przerobiony dolot. Ciekawe jakie przebiegi będą robić te silniki w nowym tuno v4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Mam nadzieje ze beda sie w Tuono lepiej spisywac bo mnie ten sprzet interesuje. Zobaczymy jak bedzie z uzywkami... Mor - moto jeszcze na gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Nie ma tematu o tej starszej, rsv, więc napisze już tu. Wiecie dlaczego po włączeniu zapłonu, gdy resetuje się obrotomierz, jego wskazówka raz zastrzymuje się w połowie a raz na końcu skali obrotowej albo jeszcze w innym położeniu? Przeglądałem właśnie filmiki z rsv w roli głównej i zauwazyłem takie coś. Na jednym filmiku wskazówka resetuje sie tylko do połowy a już na innym wędruje do 3/4 skali obrotomierza.:crossy: to zależy jak użytkownik sobie ustawi kiedy ma się zapalać dioda. standardowo jest 6k rpm a możesz sobie ustawić jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 A nie pokazuje tak błędu jakiegoś ? W niektórych motocyklach (FZS600) obrotomierz pokazuje co jest nie tak przy checkupie.Tak gdybam tylko, bo u mnie do końca skali idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 e mor to pare koni pewnie przybedzie jak to wszystko zestroisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 A nie pokazuje tak błędu jakiegoś ? W niektórych motocyklach (FZS600) obrotomierz pokazuje co jest nie tak przy checkupie.Tak gdybam tylko, bo u mnie do końca skali idzie. tak jest w starym fazerze. w tołdim jest tak jak napisałem wyżej. rozłącz aku i będziesz miał wychylenie do 6k rpm. błędy wyświetlają się po połączeniu kabelka diagnostycznego, no chyba, że błąd wtrysku "EFI" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 No masz rację. Wychyla się do ca 9700, a tak mam ustawioną lampkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 No w przyszłym tyg. powinienem wyjechać RSV4 z praktycznie nowym sercem. Zobaczymy jak to teraz będzie chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obi125 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Daj znać jak sprawuje się teraz moto :) Sam jestem fanem włoszczyzny i myślałem nad zakupem RSV4 lub 1098s, ale jeżeli dzieją się takie szopki to chyba jednak postawię na S1000rr lub japońskie pokemony.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 i jak tam mor motocykl ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Generalnie wsio chodzi, ale jeszcze nie wyjechałem, znaczy wyjechałem ale na Aprilce. Czekam jeszcze na 1 oring do smarowania głowicy, został lekko uszkodzony przy składaniu, a nie chcę mieć kłopotów, biorąc pod uwagę nakład pracy i koszty. Poza tym temat się przedłużył, bo wałki z głowicami były powtórnie w DE do korekcji krzywek itd. Także jeszcze niem nie jechałem :( No i pierwszy tysiąc km raczej będzie spokojny, choć Niemcy zapewniają, że można ogień od razu... Trzeba przyznać, że ECU zestrojony pod nowe bebechy powoduje zupełnie inną reakcję na gaz i silnik wkręca się niesamowicie. Jak wszystko pójdzie oki, w niedzielę wyjadę wreszcie na moto, choć w sobotę ostra biba się szykuje, co może jednak nie pozwolić na jakiekolwiek jazdy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 A piec w V4 to autorska praca zespołu Aprlili czy też gotowiec (skąd ) ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Autorska. Tak samo jak ich kontrola trakcji i masa elektroniki. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 i jak w temacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.