Skocz do zawartości

TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO


edzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie gada MT07, na prawdę ładnie. Myślę, ze po tym sezonie przyprowadzę Ci swojego mean streak'a na zrobienie wydechu od początku na dwie strony.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przerobienie wydechu ma się do osiągów motocykla oraz poprawności działania układu spalania/wydechu?

 

Chodzi mi o sytuację podobną jak tutaj: http://motokofeina.pl/ile-mocy-daje-przelotowy-wydech-filtr-powietrza/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Moim klientom zależy na niskim tonie i na większej głośności dla lepszego bezpieczeństwa.Nikt nie sprawdza tych parametrów na hamowni bo to dodatkowe koszta i nie mają dla nich większego znaczenia.Inaczej zapewne się sprawa ma gdyby robić to w moto na tor do wyczynowego ścigania się.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Edek !

 

Mam pytanko :podjąłbyś się wykonania POWER BOMB-y do mojej Yamahy yz250f ??

Nabyłem ostatnio za free kolanko tytanowe w bardzo dobrym stanie i tak sobie pomyślałem ,czy jest to do wykonania na oryginalnym kolanku ???

Bawiłeś się kiedyś w tytanie ???

 

Pozdrawiam !

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawałem wielokrotnie tytan .Ale za bardziej wymagające kwestie się nie biorę bo do tego trzeba mieć komorę do spawania magnezu i tytanu a ja takowej nie posiadam. Może gdzieś po znajomości w zakładach lotniczych.Na śląsku są jakieś firmy które mają możliwość działać w tytanie-nie posiadam namiarów.



EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o osiągi, bo nie tyle moc, co żywotność silnika się liczy.

 

Kolega zakupił MT-03 z fitrem KN i puszkami LeoVince i wali w tłumik hamując silnikiem, że się kury we wsi nieść nie chcą. A reakcja wtrysku może wkur**ć po dłuższsej jeździe, ale na początku jest fun.

Układ zasilania po takich przeróbkach nie przeszedł żadnego strojenia i nie wróżę długiej i bezawaryjnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te strzały niestety rozwalają w tych moto układy wydechowe.W Tenerkach 660 jest to samo.Ktoś ze znajomych kiedyś mówił mi że jest to zasługa zainstalowanej ekologii w motocyklu (zawór EGR itp). Ponoć to można jakoś dezaktywować i strzały się skończą.Ale nie interesowałem się tym głębiej.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...