songoku Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Edek czy jeszcze przerabiasz wydechy? Ktoś gdzieś napisał na innym forum, że już nie... :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Chwilowo nie robiłem bo mi dzieci i ja troche chorowaliśmy.Ale działam cały czas. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Ładnie gada MT07, na prawdę ładnie. Myślę, ze po tym sezonie przyprowadzę Ci swojego mean streak'a na zrobienie wydechu od początku na dwie strony. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Jak przerobienie wydechu ma się do osiągów motocykla oraz poprawności działania układu spalania/wydechu? Chodzi mi o sytuację podobną jak tutaj: http://motokofeina.pl/ile-mocy-daje-przelotowy-wydech-filtr-powietrza/ Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Moim klientom zależy na niskim tonie i na większej głośności dla lepszego bezpieczeństwa.Nikt nie sprawdza tych parametrów na hamowni bo to dodatkowe koszta i nie mają dla nich większego znaczenia.Inaczej zapewne się sprawa ma gdyby robić to w moto na tor do wyczynowego ścigania się. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Siema Edek ! Mam pytanko :podjąłbyś się wykonania POWER BOMB-y do mojej Yamahy yz250f ??Nabyłem ostatnio za free kolanko tytanowe w bardzo dobrym stanie i tak sobie pomyślałem ,czy jest to do wykonania na oryginalnym kolanku ???Bawiłeś się kiedyś w tytanie ??? Pozdrawiam ! Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Spawałem wielokrotnie tytan .Ale za bardziej wymagające kwestie się nie biorę bo do tego trzeba mieć komorę do spawania magnezu i tytanu a ja takowej nie posiadam. Może gdzieś po znajomości w zakładach lotniczych.Na śląsku są jakieś firmy które mają możliwość działać w tytanie-nie posiadam namiarów. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dzięki za odpowiedź.Robiłeś kiedyś kolanko np z nierdzwki ? Dasz rade wykonać takie z power bomb-ą ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Podeślij jakieś materiały na [email protected] ale nie robiłem. Edytowane 15 Marca 2016 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Pytałem o osiągi, bo nie tyle moc, co żywotność silnika się liczy. Kolega zakupił MT-03 z fitrem KN i puszkami LeoVince i wali w tłumik hamując silnikiem, że się kury we wsi nieść nie chcą. A reakcja wtrysku może wkur**ć po dłuższsej jeździe, ale na początku jest fun.Układ zasilania po takich przeróbkach nie przeszedł żadnego strojenia i nie wróżę długiej i bezawaryjnej jazdy. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Te strzały niestety rozwalają w tych moto układy wydechowe.W Tenerkach 660 jest to samo.Ktoś ze znajomych kiedyś mówił mi że jest to zasługa zainstalowanej ekologii w motocyklu (zawór EGR itp). Ponoć to można jakoś dezaktywować i strzały się skończą.Ale nie interesowałem się tym głębiej. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.