Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 to jeszcze na oryginalnych kolektorach .Teraz są tuningowe .Koncówka i dolot to Yoshimura RS3 oval z tym ze skróciłem koncówke o 50% . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam, jako że nigdzie lepszych fachowców nie znajdę mam pytanie. Czy ktoś przerabiał tłumik Hondy VFR 800 FI? Dacie jakiś porady? Może ma ktoś schemat jego budowy albo przekrój? Każda informacja jest cenna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 (edytowane) To jest ta z pojedyńczym bocznym czy podwójnym pod kanapą z podwójnymi wylotami?. Obie już robiłem a najwięcej tą z podwójnymi kominami.Ostatnio tydzień temu z Łodzi.Jak będziesz chciał się brać za robotę to zadzwoń 506436737 do mnie kiedyś wieczorem to powiem co i jak zrobić. Następna próbka takiej modyfikacji http://www.youtube.com/watch?v=qDOIPJM9LrU Są jeszcze nie wypalone więc głośniejsze i nie bardzo basowe. Edytowane 3 Grudnia 2012 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 ZygZak czeka ;) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knedlomaniak Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 A czy robiłeś już kiedyś wydech do kawasaki zr-7 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Nie mam pojęcia ,nie pamiętam bo nie wiem jak on wygląda.Podeślij mi na meila - [email protected] fotki lub linki jak to wygląda to coś więcej będę mógł powiedzieć. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor niczy Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 edzio mam pytanie, na poprzedniej stronie stara wyga zapytał o wydechy do kz 440, mam podobny motocykl i jestem ciekaw jaką średnice przelotu byś tam zastosował? Pełen przelot? Jakieś przegrody, komory rozprężające? Prosta perforowana rura czy może stożkowaty kształt - na ten temat słyszałem rózne opinie... Planuje do wiosny wyrzeźbić coś dla swojego staruszka - cb450 - i zgłębiam temat, oczywiście uszanuje jeżeli nie podzielisz się swoją szeroką wiedzą i doświadczeniem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Myślę że przy tej pojemności silnika i zastosowaniu tłumików pełno przelotowych nie powinny być przesadnie głośne. Jak zastosujesz rurki perforowane od 35-42mm to będzie ok ,no i oczywiście wytłumienia odporne na wydmuchiwanie i wysoką temperaturę .Będzie kilka decybeli więcej i ładny bas.W tamtym przypadku chodziło o usunięcie elementów które przerdzewiały i poobrywały się latając i hałasując. Niektóre elementy udało się usunąć ale przerdzewiały też rurki które znajdują się w kolektorach , tego bez cięcia rur w chromie w miejscach widocznych nie dało się naprawić. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.