edzio Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 To następna próbka mojej roboty: Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 I tu następna próbka: http://www.youtube.com/watch?v=mUdznuTmwOY Tu został porawiony środek- przedłużony przelot,założone materiały zmiękczające dźwięk i gorobiony nowy kołnierz mocujący do kolektora. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dziś miałem okazję poprawiać Fabrykę robiącą akcesoryjne tłumiki. Przerabiałem karbonowy tłumik Devil do Cebry 900. Tłumik był homologowany ze standardową plątaniną rur i przegród. Przednią część środka zostawiłem ,usunąłem pozostałą środkową i tylną część -( plątanine rur i przegród) a w to miejsce założyłem przelot o średnicy 54mm oraz standardowe materiały tłumiące. Jeszcze nie mam info jak to wyszło. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Mam pytanie, czy przerabiałes już może tłumik w BANDICIE 1200? Z tego co wiem (choć nie jestem tego pewien) to puszka w nim jest aluminiowa. Czy takimi też się zajmujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Robiłem tylko do Bandyty 1250 ale tam jest wielki z kwasówki.Ale takie aluminiowe ma TL1000 starszej generacji ,GSXR 750 a tego już trochę robiłem.Więc jak najbardziej robię i aluminiowe. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 (edytowane) A to następne próbki mojej roboty :biggrin: :lalag: : Dodatkowo wczoraj robiłem wielki komin do Kawasaki GTR1400 który poszedł do Poznania ,pełen przelot i mam info że wszedł co do głośności w sam raz a na jutro szykuję się do patroszenia kominów od Yadźki TDM900 Edytowane 7 Października 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Dołączam do grona zadowolonych klientów kolegi Edzia.To właśnie w mojej,dwuletniej GTR 1400 przerobił mi tłumik,żeby trochę powarczał grożnie i basowo pomruczał.Nie chodziło mi o duży hałas,żeby wydobywał się z tłumika,ale o przyjemny dla ucha dżwięk,który byłby słyszalny dla mnie (jak jadę wolno i przeciskam sie między puszkami) i dla innych.Wiadomo,że turystyk to nie jest sprzęt ,który ma hałasowac.Nieraz trzeba takim motocyklem przejechac ładnych parę setek km na jeden skok,więc było by to męczące-szczególnie dla mojego plecaczka.Edzio zrobił to jak należy,chociaż,żeby nie było za pięknie-mogłoby być trochę więcej basów.Ale jak mnie zapewnia wykonawca-będzie lepiej jak przejadę z 1000-1500 km,troszkę się przepali i powinno być OK.Co do sugestii "Edzia",że mogę uzyskać jeszcze lepszy efekt wywalając katalizator,podchodze dość sceptycznie-nie chcę za bardzo ingerowac w układ wydechowy-ta zmiana która nastąpiła zadawala mnie.Dziś zrobiłem prawie 700 km-silnik pracuje ok.spalanie trochę wzrosło,ale 400 km po autostradzie z podkręcaniem obrotów(żeby się szybciej wypalił) też zrobiło swoje.Koledzy,którzy za mną jechali stwierdzili,że "ładnie mruczy". Dla mojego własnego sumienia i trochę z ciekawości w czwartek udaje sie na hamownie.Zrobie jeden pomiar na oryginalnym tlumiku i zaraz drugi ,na też oryginalnym,ale przerobionym przez naszego fachowca od tłumików-Edwarda.O wynikach badania poinformuję,gdyż zapewne nie tylko ja jestem ciekawy, co po przeróbce stało się z mocą,jak wygląda moment obrotowy,czy wpłynęła ta przeróbka w jakiś sposób na elastyczność silnika-bo wiem,że na jego pracę nie.Pozdrowienia dla niezdecydowanych na przeróbkę-dawajcie kominy do Edy-szkoda,żeby taki fachowiec się marnował i siedział przed tv,zamiast pracowac w garażu. :buttrock: :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Jest jeszcze możliwość w przyszłości w ramach reklamacji (nie odpłatnie) gdybyś oczekiwał czegoś więcej po tym tłumiczku abym dostał go ponownie w swoje rączki i wymienił fabryczną rurkę wylotową na większą ,którą zostawiłem a która ma trochę ponad 40mm średnicy obawiając się by komin nie był za głośny bo to w końcu 1400cm :eek: pojemności i nie wiadomo jak głośnym jest silnikiem sam w sobie a zastosowałem w nim pełen przelot o średnicy 51mm .Motocykl ten przerabiałem po raz pierwszy nie widziałem czego się można po nim spodziewać a nie chciałem reklamacji w postaci ściszania gagatka lub dorabiania Db-Killera bo nie bardzo jest tam możliwość. Stosując większą średnicę rurki wylotowej uzyskamy lepszy- większy bass ale i większą głośność. Ostatnio miałem też możliwość wymieniać poszycie w tytanowym przelotowym tłumiku BOSS.Miałem możliwość zobaczyć co tam jest zamontowane.Standardowy przelot z rury perforowanej,na nią nawinięta wełna stalowa nierdzewna na nią ze 2 zwoje koca szklanego a reszta wypełniona luźnymi puklami włókna szklanego takimi jakie stosuje też Yoschimura. Edytowane 10 Października 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dzięki-"edzio"-narazie zostajemy przy tym co jest.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_k2_ Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Dzisiaj dotarły do mnie kominy z TDM 900. Oczywiście od razu musiały znaleźć się na moto. W TDMce to kwestia 2 śrub na komin. Pierwsze co mnie uderzyło to wydechy dostałem w lepszym stanie niż je wysyłałem. Muszę przyznać że przez 8 lat użytkowania były już TROCHĘ wymęczone (tu wgniotka, tam zarysowanie). Po przeróbce wyglądają jak nowe. Wielkie dzięki - odzyskały swój dawny urok. Co do dźwięku - wiem że powinny trochę się wypalić - na chwilę obecną dźwięk jest nieziemski. Dokładniejszy opis i może jakiś filmik wrzucę jak zrobię jakąś dłuższą trasę. Mam nadzieję że pogoda jeszcze pozwoli. http://images37.fotosik.pl/328/3d43aaec23964ffdmed.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Dzisiaj dotarły do mnie kominy z TDM 900. Oczywiście od razu musiały znaleźć się na moto. W TDMce to kwestia 2 śrub na komin. Pierwsze co mnie uderzyło to wydechy dostałem w lepszym stanie niż je wysyłałem. Muszę przyznać że przez 8 lat użytkowania były już TROCHĘ wymęczone (tu wgniotka, tam zarysowanie). Po przeróbce wyglądają jak nowe. Wielkie dzięki - odzyskały swój dawny urok. Co do dźwięku - wiem że powinny trochę się wypalić - na chwilę obecną dźwięk jest nieziemski. Dokładniejszy opis i może jakiś filmik wrzucę jak zrobię jakąś dłuższą trasę. Mam nadzieję że pogoda jeszcze pozwoli. http://images37.fotosik.pl/328/3d43aaec23964ffdmed.jpg Ooo jak szybko doszły :clap: :eek: i tylko Pocztą Polską. Jak pośmigasz to napisz jak wyszło z głośnością ,bo zastosowałem tam pełne przeloty ale na początku każdego zwężkę o średnicy około 35mm aby nie były zbyt głośne i mam nadzieję że mi się udało. Co do odnowienia zawsze troche odnawiam tłumiczki aby wróciły w lepszym stanie a niżeli do mnie dotarły ale bez przesady bo czasami brak na to czasu . Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eda Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Jak obiecałem tak tak czynię.Otóż sprawdziłem dziś na hamowni parametry pracy silnika przy GTR na fabrycznym tłumiku i tym przerabianym przez "edzia".Dwa takie same tłumiki.Nasz kolega swoją pracą poprawił osiągi silnika o 4 koniki,podobnie wzrósł max.moment obrotowy o 4 Nm,ale co najwazniejsze-wzrosła moc i elastyczność silnika w zakresie obrotów między 2500- 3000.Także czynności wykonywane na naszych kominach przez "edzia" z pewnością nie szkodzą silnikom naszych maszyn. p.s. Edzio-Przejechałem dziś następne parę setek km,tłumik więc już powinien sie trochę wypalić a mi nadal brakuje trochę jeszcze basów-więc pewnie prześlę Tobie JAK SUGERUJESZ -W RAMACH REKLAMACJI go jeszcze raz,i zrób go by był trochę głośniejszy i bardziej basowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINDERMARCIN Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Edziu czy dalbys rade uzyskac cos podobnego jesli chodzi o dzwiek jak na tym filmiku w gsxr 600 srad.http://www.youtube.com/watch?v=Q7h_YUi2xa4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Myślę że jest możliwe uzyskać dźwięk zbliżony zmniejszając w marę maksymalnie wielkość tłumika -kubaturę przez skrócenie i założenie przelotu sporej średnicy np 55mm lub więcej jeśli tłumior da. Musiałbym oblukać twój tłumik i pomyśleć jakie mamy możliwości. Jak obiecałem tak tak czynię.Otóż sprawdziłem dziś na hamowni parametry pracy silnika przy GTR na fabrycznym tłumiku i tym przerabianym przez "edzia".Dwa takie same tłumiki.Nasz kolega swoją pracą poprawił osiągi silnika o 4 koniki,podobnie wzrósł max.moment obrotowy o 4 Nm,ale co najwazniejsze-wzrosła moc i elastyczność silnika w zakresie obrotów między 2500- 3000.Także czynności wykonywane na naszych kominach przez "edzia" z pewnością nie szkodzą silnikom naszych maszyn. p.s. Edzio-Przejechałem dziś następne parę setek km,tłumik więc już powinien sie trochę wypalić a mi nadal brakuje trochę jeszcze basów-więc pewnie prześlę Tobie JAK SUGERUJESZ -W RAMACH REKLAMACJI go jeszcze raz,i zrób go by był trochę głośniejszy i bardziej basowy. Ok to jak odstawisz moto na kołki do zimowania to zrealizujemy ten zabieg :flesje: PS. No nieźle silnik 1400 tłumik przerobiony na pełen przelot 50mm i za cichy-w akcesoryjnych przelotowych z reguły bywa za głośno-hehe Edytowane 14 Października 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINDERMARCIN Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Dokladnie cos bedzie tza pokombinowac zeby to wyszlo z jajem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.