Adam M. Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 To jest normalka, i tego Enfieldowi zarzucic nie mozna, bo wiekszosc klasykow w tym moja BSA ma ten sam problem. Wszystkie sruby i nakretki sa na podkladkach sprezynowych, a Loctite i rozne tasmy uszczelniajace sa uzyte we wszystkich newralgicznych punktach.Oprocz tego kiedy ciagne biegi do ponad 5 tys obrotow musze sprawdzac caly motocykl, bo ostatnio odkrylem pekniety wspornik jednej z pokryw bocznych, rozwarstwiona podstawe filtra powietrza i odkrecona oraz zgubiona srubke kranika zabezpieczajaca jego ruchomy wklad.Single i brytyjskie twiny wibruja mocno i nie ma na to lekarstwa. Mnie raczej chodzi o niezbyt wysoka jakosc wykonania Enfielda i o jego szybkosc przelotowa oscylujaca w okolicy 70 - 80 km/h, ktora dla mnie nie jest szybkoscia bezpieczna w normalnym ruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Enfield to tylko substancja a potem wystarcz poprosić pana Egli i poprawi np: http://www.youtube.com/watch?v=Ye7EdW1M9EU Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 dokręcanie śrubek.Zbycho, nie powiesz chyba, że Royal przebija sowiety pod tym względem? :icon_twisted: harleylluja w takim razie :notworthy: p.s: a z Royalem przypadkiem nie jest tak, że prócz nazwy pozostało coś w nim Anglika? pytam, ponieważ coś mi w pamięci świta, ale... co? Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Ten motocykl z angola ma tylko nazwe, przeciez to rasowy hindus :)No i co takiego ma w sobie Cała fabryka angielska ale już w Indiach bo angole już nie potrafią robić szparunków ręcznie :biggrin: a wykonanie nadal zgodne z technologią lat 50tych.Najnowszy model ma już katalizator i nadal ma moc pierwowzoru :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Zbycho, nie powiesz chyba, że Royal przebija sowiety pod tym względem? :icon_twisted: harleylluja w takim razie :notworthy: p.s: a z Royalem przypadkiem nie jest tak, że prócz nazwy pozostało coś w nim Anglika? pytam, ponieważ coś mi w pamięci świta, ale... co? Gośka W zasadzie moje świętej pamięci MW750, nie rozkręcało się :icon_mrgreen:. Psuło się natomiast notorycznie w serwisie. Trafiało w celu ustawienia zaworów, wracało z cieknącym gaźnikiem :icon_rolleyes:. Zostawiłem by wymienić olej, po powrocie padała do tej pory sprawna elektryka ...I tak dalej. Dlategoż nie mam ruska.Co do Royala, powtarzam opinię kolegi jeżdżącego tym że ustrojstwem. Nawet nie mam pewności, czy onże, publicznie powtórzy co kiedyś mówił.To jak w domu. Chłop wie że żona jędza, ale za nić kolegom się do tego nie przyzna. Chyba że ... po pijanemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.