Skocz do zawartości

Tuning Yamahy Bulldog


Kshem
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam całkowicie seryjnego Bulldoga. Na wiosnę chciałem trochę podnieść jego osiągi. Zamierzam kupić :

1. Dynojet - zestaw dysz i iglic do gaźnika

2. Jakiś lepszejszy filterek powietrza

 

Jakiego wzrostu mocy można się spodziewać?? bo nie wiem czy w ogóle się bawić.

Czy dopiero wymiana wydechu na np zestaw Lasera coś by pomógł?

 

Yamaha Bulldog 2004r. V2 1100cm3 65KM

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak poprzednik potwierdzam ze nie da to za duzo, tym bardziej jeśli wymienisz sam filtr + dynojet , bez wydechu to szkoda tylko czasu. Razem z wydechem powinno dać kilka procent przyrostu mocy - no i dżwięk sprawi ze bedzie wydawał się potężniejszy . Ale i tak bym się w to nie bawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Jak wyżej. Nie zmienia się tylko dolotu pozostawiając seryjny wydech. Dysze+filtr+wydech traktuj jako jeden, nierozdzielny zestaw. Inaczej nie warto się bawić. Możesz też pomieszać z przełożeniem końcowym jeśli masz łańcuch w napędzie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To silnik z Drag Stara ,niezbyt wysilony i tak zabieg na pewno mu pomoże. 10% mocy po takim zabiegu można łatwo uzyskać a to już zauważalny przyrost. Tyle, że nie oznacza to wcale 10% więcej prędkości maksymalnej czy przelotowej.

 

To nie R1 gdzie można tylko coś popsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie Dynojety tylko Factory. Sam mam dynojety i sprawiaja ze zwiększa mi się spalanie o ponad 1,4 l na 100 km. natomiast factory słyszałem o nich bardzo dobrą opinie, po zamontowaniu ich i zestrojeniu z układem wydechowym, zaszła nie mała poprawa w osiągach a spalanie nie zmieniło się co jest duzym plusem. Także zastanowiłbym się nad ich doborem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze sie zamienimy? posiadam honde x11 w idealnym stanie z uwagi na turystyczne uzytkowanie malo kiedy kozystam z potencjalu silnika a wal w napedzie bardziej by mi sie przydal niz 140km a i jedno i drugie moto jest oryginalne co lubie.

 

No wiesz super Yamahe ;) na byle jaka Honde :D no nie wiem :icon_razz: chyba, ze ze spora doplata z twojej strony...

:bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze sie zamienimy? posiadam honde x11 w idealnym stanie z uwagi na turystyczne uzytkowanie malo kiedy kozystam z potencjalu silnika a wal w napedzie bardziej by mi sie przydal niz 140km a i jedno i drugie moto jest oryginalne co lubie.

 

:) hehe kusząca propozycja.. X11 też mi się zawsze podobało. Jak narazie jeżdże na Bullogu pare miesięcy i jestem głównie zadowolony z prowadzenia się maszyny i pozycji kierowcy. No i ten dźwięk V2...poprostu poezja. Mocy trochę brakuję, ale przesiadłem się z Virago 535 więc i tak jest róznica duża.

Następne moto po Bulldogu jakie chciałbym mieć to Yamaha MT01 albo jakiś golas z rzędówką typu XJR albo X11 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeździsz nią parę miesięcy i już chcesz dłubać? Eee no bez przesady :)

 

Już tak mam że jak widze coś co mi podniesie moc/moment w motocyklu/samochodzie to zaczynam kombinować. Ale skoro wszyscy mówią że skutkiem tych paru nowych części będzie mały przyrost mocy to raczej nie ma sensu. Tłumiki w sumie jakbym kupował to głównie dla dźwięku (LASER Dual-tech) ale prawde mówiąc seryjne kominy też fajnie mruczą. A więc prawdopodobnie wszystko zostanie seryjne. No może tylko na wiosne zaopatrze się w przewody hamulcowe w oplocie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze przesiadka na B-Kinga skutecznie wyleczy cie z braku mocy, a styl jest jak sie patrzy :biggrin:

 

65KM to faktycznie za wiele nie jest a momentem tez nie powala. skuteczne moglo by byc ingerowanie w mechanike tylko pytanie czy jest sens?? moim zdaniem zdecydowanie nie ma

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MT 01 ma jadna wade. obroty koncza sie zanim zdażysz zauważyc i juz ci odcina.

 

Generalnie wyglada fajnie ale jezdzi tragicznie w przeciwienstwie do B kinga

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...