Kshem Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Witam. Posiadam całkowicie seryjnego Bulldoga. Na wiosnę chciałem trochę podnieść jego osiągi. Zamierzam kupić :1. Dynojet - zestaw dysz i iglic do gaźnika2. Jakiś lepszejszy filterek powietrza Jakiego wzrostu mocy można się spodziewać?? bo nie wiem czy w ogóle się bawić.Czy dopiero wymiana wydechu na np zestaw Lasera coś by pomógł? Yamaha Bulldog 2004r. V2 1100cm3 65KM Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 jak poprzednik potwierdzam ze nie da to za duzo, tym bardziej jeśli wymienisz sam filtr + dynojet , bez wydechu to szkoda tylko czasu. Razem z wydechem powinno dać kilka procent przyrostu mocy - no i dżwięk sprawi ze bedzie wydawał się potężniejszy . Ale i tak bym się w to nie bawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Nom. Jak wyżej. Nie zmienia się tylko dolotu pozostawiając seryjny wydech. Dysze+filtr+wydech traktuj jako jeden, nierozdzielny zestaw. Inaczej nie warto się bawić. Możesz też pomieszać z przełożeniem końcowym jeśli masz łańcuch w napędzie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Filtry, dynojety, wydech to kosmetyka, wydasz mase kasy a wzrostu mocy praktycznie nie odczujesz. Najwlasciwszym posunieciem bedzie zmiana moto... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 To moze sie zamienimy? posiadam honde x11 w idealnym stanie z uwagi na turystyczne uzytkowanie malo kiedy kozystam z potencjalu silnika a wal w napedzie bardziej by mi sie przydal niz 140km a i jedno i drugie moto jest oryginalne co lubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 To silnik z Drag Stara ,niezbyt wysilony i tak zabieg na pewno mu pomoże. 10% mocy po takim zabiegu można łatwo uzyskać a to już zauważalny przyrost. Tyle, że nie oznacza to wcale 10% więcej prędkości maksymalnej czy przelotowej. To nie R1 gdzie można tylko coś popsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 ale nie Dynojety tylko Factory. Sam mam dynojety i sprawiaja ze zwiększa mi się spalanie o ponad 1,4 l na 100 km. natomiast factory słyszałem o nich bardzo dobrą opinie, po zamontowaniu ich i zestrojeniu z układem wydechowym, zaszła nie mała poprawa w osiągach a spalanie nie zmieniło się co jest duzym plusem. Także zastanowiłbym się nad ich doborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 To moze sie zamienimy? posiadam honde x11 w idealnym stanie z uwagi na turystyczne uzytkowanie malo kiedy kozystam z potencjalu silnika a wal w napedzie bardziej by mi sie przydal niz 140km a i jedno i drugie moto jest oryginalne co lubie. No wiesz super Yamahe ;) na byle jaka Honde :D no nie wiem :icon_razz: chyba, ze ze spora doplata z twojej strony... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshem Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 To moze sie zamienimy? posiadam honde x11 w idealnym stanie z uwagi na turystyczne uzytkowanie malo kiedy kozystam z potencjalu silnika a wal w napedzie bardziej by mi sie przydal niz 140km a i jedno i drugie moto jest oryginalne co lubie. :) hehe kusząca propozycja.. X11 też mi się zawsze podobało. Jak narazie jeżdże na Bullogu pare miesięcy i jestem głównie zadowolony z prowadzenia się maszyny i pozycji kierowcy. No i ten dźwięk V2...poprostu poezja. Mocy trochę brakuję, ale przesiadłem się z Virago 535 więc i tak jest róznica duża.Następne moto po Bulldogu jakie chciałbym mieć to Yamaha MT01 albo jakiś golas z rzędówką typu XJR albo X11 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Jeździsz nią parę miesięcy i już chcesz dłubać? Eee no bez przesady :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshem Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Jeździsz nią parę miesięcy i już chcesz dłubać? Eee no bez przesady :) Już tak mam że jak widze coś co mi podniesie moc/moment w motocyklu/samochodzie to zaczynam kombinować. Ale skoro wszyscy mówią że skutkiem tych paru nowych części będzie mały przyrost mocy to raczej nie ma sensu. Tłumiki w sumie jakbym kupował to głównie dla dźwięku (LASER Dual-tech) ale prawde mówiąc seryjne kominy też fajnie mruczą. A więc prawdopodobnie wszystko zostanie seryjne. No może tylko na wiosne zaopatrze się w przewody hamulcowe w oplocie. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 A jak oceniasz dynamikę i przyspieszenie Bulldoga? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 mysle ze przesiadka na B-Kinga skutecznie wyleczy cie z braku mocy, a styl jest jak sie patrzy :biggrin: 65KM to faktycznie za wiele nie jest a momentem tez nie powala. skuteczne moglo by byc ingerowanie w mechanike tylko pytanie czy jest sens?? moim zdaniem zdecydowanie nie ma Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Ale B-King, to zupełnie inny typ maszyny... idąc typem Bulldoga, zdecydowanie MT-01 :biggrin: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 MT 01 ma jadna wade. obroty koncza sie zanim zdażysz zauważyc i juz ci odcina. Generalnie wyglada fajnie ale jezdzi tragicznie w przeciwienstwie do B kinga Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.