LORD VADER Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam! Powourzyło mi się urwanie zaworu tym razem zawór zewnętrzny ssący dramat urwało połowe gniazda w głowicy zrobiło niezłą "wyrwę" tłog przebiło na wylot w 3 miejscach(grzybek sie odwrócił) cylinder porysowany:( ale najgorzej to wyglada chyba głowica wrzystkie zawory są krzywe żaden się niedomyka 2 prowadnice pekniete niewiem czy pierwsze się urwał zawór czy pierwsze rozrząd przeskoczył(musiał przeskoczyć skoro pokrzywiło wszystkie zawory) niewiem jeszcze bo sie mi krzywki na jednym wałku niepodobaja czy jest możliwe aby koło zebate na wałku rozrządu się przesuneło? koszty nie z tej ziemi:( Kup se cały silnik. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A gdzie kupie cały silnik? Zawory były zmieniane na orginalne tytanowe od urwania tego poprzedniego zaowru jeździłem ja wiem 20 godzin góra w lekkim terenie niewiem co robić tereaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 sprzedac na czesci i kupic cos prostszego , mniej wyczynowego - wyczyn wymaga drogiego i czestego dogladania silnika , moc za zywotnosc , nic za darmo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Prox robi stalowe zawory do tego sprzętu i cena jest dużo niższa od oryginału tylko nie wiem jak to się sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 hej.urwał mi sie srodkowy zawor ssacy w yz450 z 2003.;(.Jaka moze byc przyczyna?czy to typowe w tych modelach co jakis czas?Mam uszkodzone gniazdo zaworowe-musze oddać do frezowania.Czy wiecie moze gdzie moge dostać taniej zawory?w yamasze krzycza sobie 300zl za jeden.HELP@!!! to wcale nie tak drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 P{owiedzcie mi czy jest sens to remontować????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ja odpowiem jescze raz - NIE!! Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 a jakby z czegoś innego silnik tam wsadzić:) tylko by musiał być mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 jezeli uda ci sie dorwac glowice sprawna to jest sens to robic, cylinder kupisz za ko 1000zl (nowy) i latasz dalej. Jak nie dostaniesz nigdzie glowicy to sie nie oplaca. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Skoro oberwał tłok, to możliwe ze i wał też. Zanim cos zaczniesz grzebac przy tym silniku, co wg. mnie Ci sie nie opłaca, to sprawdz sobie tez ten wał, dla świętego spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 szukaj silnika gdzieś, obaczaj jeszcze jakie silniki pasują w mocowania, moze z wr podejdzie i kupuj silnik Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Znajomy jezdził kiedyś WR z silnikiem YZ, wiec na odwrót powinno dać sie bez problemu, tylko roczniki musiały by pasowac, bo pozniejsze czy wczesniejsze moga/nie musza miec jakies inne mocowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Znaleźć dobry silnik do YZ450 to jak trafić 6 w totka trzy razy z rzędu :biggrin: Zawodnicy których tatusiowie mają firmy i stac ich na utrzymanie depo zmieniają sprzęt co dwa lata lub co rok. potem dziadostwo domęcza i tak już zmęczone trupy klnąc w kamienie bądz szukając zamiany zaworów ze stopu tytanu na stalowe i dorabiać tuleje u woryny. Przed zakupem skonsultuj się z psychiatrą bądź kolegą co tez kupił trupa i chce być jak everts. Kupujcie dwusuwy bo stare 4T jest dla bardzo bogatych i głupich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Noto trzeba szukać silnika z wr ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Jakby ktoś słyszał o jakimś silniku wr yz to byłbym wdzięczny za informacje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.